Bekijk volle/desktop versie : Studie stageverslag..



Pagina's : [1] 2

20-04-2005, 09:47
welke lieve mocro heeft er een kant en klare stageverslag pour moi?? natuurlijk pas ik m n beetje aan



ewa pleaseeeeeeeeeeee

20-04-2005, 10:06


ja ook voor mij....!!!

voor de opleiding secretarieel medewerkster...wie o wie kan mij helpen...ik zit in nood moet het binnenkort afhebben

26-04-2005, 21:10
Als we toch bezig zijn k heb er ook 1tje nodig

26-04-2005, 21:20
Nee meiden kom op!!
Heb je dan niets van de stage geleerd??
Zo'n verslag heb je in 1 avond af en dan heb je het ook eens helemaal zelf gedaan! Je houdt alleen jezelf voor de gek niet de docenten hoor.

Maar goed das mijn mening, ik heb liever dat ik het helemaal zelf doe ik bedoel je studeert voor jezelf en niet voor de docenten niet waar?

Succes met het zelf schrijven/ of aanpassen van jullie stageverslagen.

27-04-2005, 08:35



Citaat door stitch:
Nee meiden kom op!!
Heb je dan niets van de stage geleerd??
Zo'n verslag heb je in 1 avond af en dan heb je het ook eens helemaal zelf gedaan! Je houdt alleen jezelf voor de gek niet de docenten hoor.

Maar goed das mijn mening, ik heb liever dat ik het helemaal zelf doe ik bedoel je studeert voor jezelf en niet voor de docenten niet waar?

Succes met het zelf schrijven/ of aanpassen van jullie stageverslagen.
Precies, anders leer je echt niks hoor... en straks als je voor het echie gaat dan moet je het wel allemaal zelf doen hee

27-04-2005, 11:15
Ik wil ook

28-04-2005, 09:39
Ja ik moet er er nog een paar hebben doe spw maar heb nog een paar opdrachten tegaan maar het is echt veel een stuk of 40 opdrachten en niet van die kleine opdrachten ook

28-04-2005, 14:24
Dames,

Zo leer je er daadwerkelijk niets van. Je moet zelf op eigen orde je verslagen inleveren. Als je gewoon op tijd begint met het verslag, krijg je het zeker op tijd af en heb je ook geen problemen. Is veel en veel beter dan een ander verslag inleveren waar jij niet je eigen energie voor hebt ingestoken.

Gediend zijn van andermans verslagen is niet goed!

Gegroet.

28-04-2005, 14:28
xcuse me..maarre...

ik wil alleen een VOORBEELD dat wil dan dus nie zegge dat ik alles letterlijk overneem ,ik wil alleen kijken hoe het allemaal in elkaar zit doesssssssssss

als je er een heb ...GRAAG !

28-04-2005, 14:35

Citaat door Biatch_On_Fire:
xcuse me..maarre...

ik wil alleen een VOORBEELD dat wil dan dus nie zegge dat ik alles letterlijk overneem ,ik wil alleen kijken hoe het allemaal in elkaar zit doesssssssssss

als je er een heb ...GRAAG !
Dus als ik het goed begrijp wil jij andermans verslag om te kijken hoe je het zou moeten uitvoeren? Leer je dat niet op school?

28-04-2005, 14:36

Citaat door NisreN:
Dus als ik het goed begrijp wil jij andermans verslag om te kijken hoe je het zou moeten uitvoeren? Leer je dat niet op school?
nee... vandaar dat ik mn vraag hier drop

28-04-2005, 14:38

Citaat door Biatch_On_Fire:
nee... vandaar dat ik mn vraag hier drop
Op de basisschool leert men al hoe je een verslag moet maken.

28-04-2005, 14:39



Citaat door NisreN:
Op de basisschool leert men al hoe je een verslag moet maken.
niet waar ik op gezeten heb

28-04-2005, 14:45

Citaat door Biatch_On_Fire:
niet waar ik op gezeten heb
Kan haast niet. Op de middelbare school leert men het ook.

28-04-2005, 14:53

Citaat door Biatch_On_Fire:
welke lieve mocro heeft er een kant en klare stageverslag pour moi?? natuurlijk pas ik m n beetje aan



ewa pleaseeeeeeeeeeee
hey over wat voor stage ik heb een soort startverslag

Pagina's : [1] 2