Bekijk volle/desktop versie : Worden de Neo-Cons verstoten door bush op dit moment?



20-04-2005, 07:10
De negatieve resultaten van neo-conservatief beleid leggen uit waarom haar invloed is gezakt, en de beweging nu stervende lijkt.
Idd, totdat de rampzalige situatie in Irak bekend werd, waren neo-cons zoals Wolfowitz en Pentagon adviseur Richard Perle gezien als leidende en uitgesproken leden en beinvloeders van de Bush administratie. Nu, is ze stilte opgelegd.
Alhoewel voor de oorlog [met Irak] de realistische Secretary of State Colin Powell aanhoudend geziend werd als een leider zonder macht, heeft hij nu de macht overgenomen en zijn positie als belangrijke spreker voor het beleid van de Bush administratie.

-vrije vertaling door mij van stukje bron (engels)


Wat denken jullie ervan?

Dis-information, of zou er toch nu wraak komen op de Neo-Cons voor het 'verraden' van de Bush's?

20-04-2005, 12:18


Bron http://www.pinr.com/report.php?ac=view_report&report_id=230&language_i d=1

1 november 2004
Dus kan ik me afvragen wie bedacht heeft dat Iran lastiggevallen moet worden

20-04-2005, 15:23

Citaat door blondblauw:
De negatieve resultaten van neo-conservatief beleid leggen uit waarom haar invloed is gezakt, en de beweging nu stervende lijkt.
Idd, totdat de rampzalige situatie in Irak bekend werd, waren neo-cons zoals Wolfowitz en Pentagon adviseur Richard Perle gezien als leidende en uitgesproken leden en beinvloeders van de Bush administratie. Nu, is ze stilte opgelegd.
Alhoewel voor de oorlog [met Irak] de realistische Secretary of State Colin Powell aanhoudend geziend werd als een leider zonder macht, heeft hij nu de macht overgenomen en zijn positie als belangrijke spreker voor het beleid van de Bush administratie.

-vrije vertaling door mij van stukje bron (engels)


Wat denken jullie ervan?

Dis-information, of zou er toch nu wraak komen op de Neo-Cons voor het 'verraden' van de Bush's?
Wel, de situatie is een stuk ingewikkelder. Joodse Neo Conservatieven zoals Perle en Wolfowitz en Feith en Kristol (Alemaal top mensen in US Politics en de drijvende kracht van de Irak oorlog)en de hele club, die met fake evidence over Iraks WMD's kwamen en iedereen de schrik aanjoegen over Irak zijn gewoon door bepaalde invloedrijke Amerikanen zoals Buchanon ontmaskerd.



Richard Perle en Paul Wolfowitz

Duidelijker dan ooit is geworden dat lui zoals Feith en Perle (met ISrealische pasport) blijkbaar gedaan hebben wat zij het beste voor Israel achtten.....in plaats van te doen wat het beste is voor de VS.

Een en ander valt beter in perspectief als je kijkt naar de C.V. van de heren. Richard Perle (nu topman in Pentagon) bijvoorbeeld heeft voor Israel's Likud partij gewerkt als adviseur, en hij was een behoorlijk facistische ook nog. Lees "A Clean Break"waar hij zijn visie op het midden oosten laat zien. Ieder staat dat in de weg van Isreal stond moest kapot, stuk voor stuk. Het Midden Oosten moest volgens hem in feite zo worden geherverdeeld, dat het optimaal in belang van Isreal zou zijn. Of dat in het belang van het westen en de VS was, kon hem niets schelen. Isreal, was het belangrijkst. Toen hij aan het werk ging in het Pentagon.........vond hij al gauw medestanders in zijn broeders......Wolfowitz en Feith........die ook wilden doen wat het beste was voor Israel.

Ik laat geen traan om hun lot. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Amerikanen hebebn nu meer dan ooit krtiek op Israel, onder leiding van mensen zoals Buchanon e.d.

Wel zou ik het jammer vinden als ze de joden als groep verantwoordelijk zouden achten voor de wandaden van die club. Dat deugt gewoon niet. Dat is onetisch. Maar laat dit de zoveelste les zijn, Israelis zijn niet bepaald te vertrouwen.

20-04-2005, 16:47
het neoconservatisme laat zich nie zo rap vernietigen