Bekijk volle/desktop versie : Wolfsburg - Real Madrid || 20:45 || Champions League kwartfinale



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

06-04-2016, 13:58

06-04-2016, 14:01


ze gaan mooi verliezen vandaag

06-04-2016, 14:04
psg vs city zal mooier zijn, ik denk dat real gewoon wint, ze zijn in vorm, en wolfsburg had al moeite met Genk

06-04-2016, 14:06
Ik hoop het man. Want ik kan de terugwedstrijd niet zien door werk.

Hopelijk maakt Real het in deze wedstrijd meteen af.

06-04-2016, 14:07



Citaat door LaasteGeruchten:
ze gaan mooi verliezen vandaag
Die gaan dus echt niet verliezen.. Wolfsburg staat 10e in Duitsland.. Wordt gewoon een hattrick voor Ronaldo.. Maar denk dat ze er in de halve finale wel uitvliegen..

06-04-2016, 14:09
liever gaan julie naar Ibrahimovic vs Aguero kijken op sbs 6, dan naar Ronaldo vs Draxler of Dost, waar hebben we het over, deze wedstrijd wint Real gewoon, zoals Assraf zegt, Wolfsburg nr 10 van Duitsland

06-04-2016, 14:17
ik ga sowieso PSG kijken maar niet op SBS

06-04-2016, 14:17

Citaat door Rangers:
liever gaan julie naar Ibrahimovic vs Aguero kijken op sbs 6, dan naar Ronaldo vs Draxler of Dost, waar hebben we het over, deze wedstrijd wint Real gewoon, zoals Assraf zegt, Wolfsburg nr 10 van Duitsland
Word idd een domme wedstrijd, Real speelt tegen elke tegenstander op de counter en Wolfsburg durft het spel niet te maken.. Beter PSG tegen City kijken, dat is tenminste een topwedstrijd tussen 2 topteams.. Laat de Real supporters deze ronde nog maar ff blij zijn.. Ervan uitgaande dat PSG, Barca en Bayern doorgaan zal de halve finale het eindstation voor die zwimpies zijn..

06-04-2016, 14:19
Ik ga op twee schermen kijken. Op TV check ik PSG en op pc check ik Real.

06-04-2016, 14:22
Niemand gaat naar Real kijken. Waarom? Ze krijgen altijd de makkelijkste loting waardoor ze weer met geluk winnen zoals tegen Roma en nu zal het weer tegen Wolfsburg zijn.
Maar halve finale is het einde station voor counterclub Real over.

06-04-2016, 14:23

Citaat door AssRaf:
Word idd een domme wedstrijd, Real speelt tegen elke tegenstander op de counter en Wolfsburg durft het spel niet te maken.. Beter PSG tegen City kijken, dat is tenminste een topwedstrijd tussen 2 topteams.. Laat de Real supporters deze ronde nog maar ff blij zijn.. Ervan uitgaande dat PSG, Barca en Bayern doorgaan zal de halve finale het eindstation voor die zwimpies zijn..
Real mag van mij wel naar de finale, als ze maar psg niet tegen komen, ik wil psg in de finale, maar zover zijn we nog niet, City is een stugge team met veel kwaliteit, Toure-aguero-silva-kompany pffff ziek, word een heerlijke potje

06-04-2016, 14:26
Juventus had op de plek van wolfsburg moeten zijn, dan had ik het wel gezien, Wolfsburg met geluk in de kwart finale door de loting, Juventus had gewoon zware geloot tegen Bayern, voor de rest kloppen de kwart finales wel, benfica goede team enzz, alleen wolfsburg de zwakste schakel

06-04-2016, 14:26



Citaat door Wrongbet:
Niemand gaat naar Real kijken. Waarom? Ze krijgen altijd de makkelijkste loting waardoor ze weer met geluk winnen zoals tegen Roma en nu zal het weer tegen Wolfsburg zijn.
Maar halve finale is het einde station voor counterclub Real over.
Barça moet zich eerder druk maken of ze niet al in de kwartfinale eruit flikkeren.

06-04-2016, 14:28

Citaat door RealBlood:
Barça moet zich eerder druk maken of ze niet al in de kwartfinale eruit flikkeren.
Dat klopt maar alsnog gaan ze door.

06-04-2016, 14:32

Citaat door Wrongbet:
Niemand gaat naar Real kijken. Waarom? Ze krijgen altijd de makkelijkste loting waardoor ze weer met geluk winnen zoals tegen Roma en nu zal het weer tegen Wolfsburg zijn.
Maar halve finale is het einde station voor counterclub Real over.
En anders worden ze wel geholpen door de scheids

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12