Bekijk volle/desktop versie : Wie kan Frankrijk afhouden van EK titel ?



Pagina's : [1] 2

01-04-2016, 22:49
Spanje ?

Deze is te zwak ...doping is uitgewerkt

Italie ?

Deze zijn wel toernooi voetballers maar komen ervaring te kort

Duitsland ?

Mijn team tijdens grote toernooien ..al eeuwenlang maar ik vrees dat zij het niet redden wel zie ik ze ver komen ..heel ver

Portugal ?

Geen team ..wel show team maar geen resultaten team

Engeland ?

Lijkt op Arsenal ..net niet team

Ik zie meer van die kleine landen die sensatie voor ons gaan zorgen .. maar of ze Frankrijk van de titel afhouden ..denk ik niet


Wie ?

Nederland

01-04-2016, 22:53


Marokko zal de klus klaren... calma calma....

01-04-2016, 23:05

Citaat door MoMo2002:
Marokko zal de klus klaren... calma calma....
Best veel landverrader's tijdens EK dan

01-04-2016, 23:31
Polen is ook wel redelijk sterk en Kroatië

01-04-2016, 23:35



Citaat door TetouanBarca1234:
Spanje ?

Deze is te zwak ...doping is uitgewerkt

Italie ?

Deze zijn wel toernooi voetballers maar komen ervaring te kort

Duitsland ?

Mijn team tijdens grote toernooien ..al eeuwenlang maar ik vrees dat zij het niet redden wel zie ik ze ver komen ..heel ver

Portugal ?

Geen team ..wel show team maar geen resultaten team

Engeland ?

Lijkt op Arsenal ..net niet team

Ik zie meer van die kleine landen die sensatie voor ons gaan zorgen .. maar of ze Frankrijk van de titel afhouden ..denk ik niet


Wie ?

Nederland

02-04-2016, 00:29
Dit is niet lief.

Wacht maar, jullie gemeneriken.

02-04-2016, 12:00
Turkije Special Force.

02-04-2016, 12:35
Turkije heeft al sinds 2014 niet verloren. Frankrijk gaan we ook aanpakken.

02-04-2016, 12:53

Citaat door Adyghe:
Turkije heeft al sinds 2014 niet verloren. Frankrijk gaan we ook aanpakken.

02-04-2016, 13:58
Frankrijk is verplicht om die ek te winnen van de fff bond, deshamps heeft zoveel vertrouwen geregen en een jaren lang tijd gehad om een vaste team te maken, en dat is hem gelukt, hij heeft de beste selectie van heel Europa, en als ze gewoon groeps winnaar worden op het ek, wat wel zal lukken, gaan ze alle wedstrijden in stade de france spelen tot de finale,ze zijn verplicht om ek te winnen, met die selectie moet je het ek winnen, net als frankrijk van 1998 met Aimé Jacquet

02-04-2016, 14:01
Off topic ait bennasser live op Bein sport 1 hd france met nancy

02-04-2016, 20:18
Ik denk dat je de kleine landen als Noord-Ierland, Polen, Kroatie, Slowakije niet moet onderschatten.
Zijn geen toplanden maar wel stugge landen om tegen te voetballen.. Enige land van het rijtje met 'top'spelers is Kroatie die misschien nog aanvallend zullen voetballen

02-04-2016, 22:52


Barca fhel Engeland
Van 1-0 voor naar 1-2 achter.


Citaat door TetouanBarca1234:
Spanje ?

Deze is te zwak ...doping is uitgewerkt

Italie ?

Deze zijn wel toernooi voetballers maar komen ervaring te kort

Duitsland ?

Mijn team tijdens grote toernooien ..al eeuwenlang maar ik vrees dat zij het niet redden wel zie ik ze ver komen ..heel ver

Portugal ?

Geen team ..wel show team maar geen resultaten team

Engeland ?

Lijkt op Arsenal ..net niet team

Ik zie meer van die kleine landen die sensatie voor ons gaan zorgen .. maar of ze Frankrijk van de titel afhouden ..denk ik niet


Wie ?

Nederland


Citaat door Gunnerfan:
Dit is niet lief.

Wacht maar, jullie gemeneriken.

02-04-2016, 23:03
Op EK's zijn er altijd grote verassingen en meestal wint niet de overduidelijke favoriet. Dus wie kan Frankrijk afhouden? Vrijwel elke tegenstander.

02-04-2016, 23:09

Citaat door mlo7:
Op EK's zijn er altijd grote verassingen en meestal wint niet de overduidelijke favoriet. Dus wie kan Frankrijk afhouden? Vrijwel elke tegenstander.
Dat ook weer niet.

Denk ik.

Zelfs de B elftal van Frankrijk maakt 3kwart van alle deelnemers geen schijn van kans.

Van Engeland ben ik wel geschrokken tijdens interland tegen NL.

Waarom ik tijdens kwalificatie vol was van Engeland is omdat ze als enige alle kwalificatiewedstrijden hebben gewonnen.

Maar door NL interland ben ik daar op teruggekomen.

Helemaal toen ik de commentator hoorde zeggen dat van het WK elftal bij NL wat 3e werd maar 1 speler op het veld stond.

Pagina's : [1] 2