Bekijk volle/desktop versie : ik heb de mooiste foto met de koning (video)



Pagina's : [1] 2 3

31-03-2016, 11:33
wahahah hoor die stem bij 0.10

[video=youtube;Db7l7OzwAck]https://www.youtube.com/watch?v=Db7l7OzwAck[/video]

https://www.youtube.com/watch?v=Db7l7OzwAck

31-03-2016, 11:37


Die vrouw die een kus op zijn wang geeft. What the f....?!

31-03-2016, 11:40

Citaat door Bloem.:
Die vrouw die een kus op zijn wang geeft. What the f....?!
dat dacht ik dus ook, daarna dacht ik nah zal vast aan mij liggen

31-03-2016, 11:48

Citaat door Zwarte_doritos:
dat dacht ik dus ook, daarna dacht ik nah zal vast aan mij liggen
Crazy shizz.

31-03-2016, 11:50


@ die kus. Misschien toch wel een tandje lager met dat benaderbaar zijn zal ie wel denken.

31-03-2016, 11:56
Eerlijkkkkk, dat hij daar tussen die gekke kan staan en ook geen greintje angst uit zijn ogen straalt.....BAAAS!!!! Mohiem het siert het echt dat hij echt de tijd neemt om iedereen te groeten en fotos te maken EN het geduld heeft met al die gekke mensen die lopen te trekken en te duwen om een foto, hij blijft gewoon wachten tot de foto gemaakt is. Baz

31-03-2016, 12:00
Hij is niet bang van de mensen zegt eentje alsof hij een dier is wel leuk om te zien haha

31-03-2016, 12:01

Citaat door Stukjes:
Hij is niet bang van de mensen zegt eentje alsof hij een dier is wel leuk om te zien haha
denk jij dat obama zulke fotos durft te maken?
noem een koning die zo over straat gaat of zo met zijn volk omgaat?

31-03-2016, 12:02

Citaat door Born-confused:
Eerlijkkkkk, dat hij daar tussen die gekke kan staan en ook geen greintje angst uit zijn ogen straalt.....BAAAS!!!! Mohiem het siert het echt dat hij echt de tijd neemt om iedereen te groeten en fotos te maken EN het geduld heeft met al die gekke mensen die lopen te trekken en te duwen om een foto, hij blijft gewoon wachten tot de foto gemaakt is. Baz
Het is zeker verfrissend om te zien. Er worden hier wel nieuwe standaarden neergezet naar mijn mening. Hoewel ik betwijfel dat anderen dit model zullen volgen, hoop ik het wel.

31-03-2016, 12:06

Citaat door Zwarte_doritos:
denk jij dat obama zulke fotos durft te maken?
noem een koning die zo over straat gaat of zo met zijn volk omgaat?
Ja dat is wel zo onze koning is zowiezo een aardige man dat zie je ook aan zijn uitstraling heel geduldig alleen dat hand laten kussen in marokko mag hij verbieden dan is hij een goeie.
Ik vind het wel super grappig die Marokkanen wat een unieke volk !

31-03-2016, 12:07

Citaat door Stukjes:
Ja dat is wel zo onze koning is zowiezo een aardige man dat zie je ook aan zijn uitstraling heel geduldig alleen dat hand laten kussen in marokko mag hij verbieden dan is hij een goeie.
Ik vind het wel super grappig die Marokkanen wat een unieke volk !
ik heb ze nooit op deze manier gezien

31-03-2016, 12:10

Citaat door Zwarte_doritos:
ik heb ze nooit op deze manier gezien
Hahahaha geweldig gewoon die vrouw op die rolstoel meskiena liet me echt lachen mijn vader mijn broer alles
Heb je het nieuws gezien hoe ze over spraken echt jaloezie die hollanders denken kifash wie geeft ze die uitkering

31-03-2016, 12:14



Citaat door Stukjes:
Hahahaha geweldig gewoon die vrouw op die rolstoel meskiena liet me echt lachen mijn vader mijn broer alles
Heb je het nieuws gezien hoe ze over spraken echt jaloezie die hollanders denken kifash wie geeft ze die uitkering
hahah ik heb de meningen van niet-marokkanen er niet over gehoord

alleen van die surinaamse man die heel traag praat

31-03-2016, 12:16

Citaat door Zwarte_doritos:
hahah ik heb de meningen van niet-marokkanen er niet over gehoord

alleen van die surinaamse man die heel traag praat
Ja die heb ik ook gezien hahaha die past wel bij een Marokkaans familie kan zich makkelijk aanpassen

31-03-2016, 12:29

Citaat door Stukjes:
Ja die heb ik ook gezien hahaha die past wel bij een Marokkaans familie kan zich makkelijk aanpassen
And that's when they knew, she fucked up.

Pagina's : [1] 2 3