Bekijk volle/desktop versie : Dames hoe beschermen jullie tegen enge mannen.???



Pagina's : [1] 2

29-03-2016, 14:49
Pepper spray en taser is iligaal helaas. Paar dagen geleden was een Turkse vrouwtje in elkaar geslagen door 2 nl mannen

29-03-2016, 14:58



Citaat door Raven.:
Waaaat!? Waar? Greep iemand in?
Nee niemand had het gezien ze was alleen. Was in eindhoven.

29-03-2016, 16:30
oh wat erg! meskienaaa
nou gewoon je deo meenemen in je tas, werkt net zo prikkelend als pepperspray!
en daarmee kan je iemand mooi mee terugslaan! haha

29-03-2016, 17:51
Heb je een bron?

29-03-2016, 19:38


Er is,maar 1optie. Helaaa uit ervaring heeft dat voor mij wel goed uitgepakt maae niet voor iemand waar ik van hield.

29-03-2016, 20:27

Citaat door mele3youn2:
Er is,maar 1optie. Helaaa uit ervaring heeft dat voor mij wel goed uitgepakt maae niet voor iemand waar ik van hield.
ewa deel die optie

29-03-2016, 20:40
Middelvinger? Haha ik vind mensen niet zo snel eng eerlijk gezegd.

29-03-2016, 20:46
Sleutel meenemen en hem dan neersteken met die sleutel. Terwijl ie vergaat van de pijn, spuit je Deo in zijn ogen.

Tackelen nog en dan wegrennen. Als je met kinderwagen bent; dump de kinderwagen en ren weg met je kind.

29-03-2016, 21:18
Ik heb een kleine deo in mijn tas bedoelt als pepperspray mocht ik ooit aangevallen worden ofzo.

29-03-2016, 21:28

Citaat door Milky_:
Sleutel meenemen en hem dan neersteken met die sleutel. Terwijl ie vergaat van de pijn, spuit je Deo in zijn ogen.

Tackelen nog en dan wegrennen. Als je met kinderwagen bent; dump de kinderwagen en ren weg met je kind.
Ik zie dit helemaal voor me

Precies hoe ik me ook zou voorbereiden

29-03-2016, 22:20
Gewoon altijd sleutels en deo bij je hebben.

29-03-2016, 22:48
Ik reciteren altijd ayat alqorsi voor ik het huis verlaat en vertrouw op Allah swt. Moge Allah ons beschermen tegen al het kwade!

29-03-2016, 23:19


Deo spray altijd in me handtas.

30-03-2016, 08:52
Grote veiligheidsspeld. Kun je altijd nog in de ogen prikken, hahah

30-03-2016, 09:07
Maak je eigen pepperspray

Wil jij je kunnen verdedigen als je op straat wordt aangevallen? In dit artikel leer je hoe je je eigen zelfgemaakte pepperspray maakt.

Benodigheden:

- Meerdere koffiefilters

- 4 glazen

- Een trechter

- 250 ml aceton

- 10 chilipepers (hoe pikanter, hoe beter!) (De pikantste pepers die je online kunt bestellen zijn de Bhut Jolokia geest pepers die 900 keer zo pikant zijn als Tabasco saus)

- ongeveer 50 gram gemalen zwarte peper

- vershoudfolie

(- kleurstof naar keuze)

Stap 1: De chilipepers voorbereiden

Maak ten eerste de chilipepers zo fijn mogelijk. Vermorzel ze, hak ze in stukjes,prik ze met een vork,... Probeer ze een zo compact mogelijke massa te maken. Zet ze daarna in een glas. Zorg ervoor dat er geen grote stukken zijn of de extractie zal niet zo goed werken.

Stap 2: Capsaïcine extraheren

Capsaïcine is de stof in pepers die ze pikant maakt. Met behulp van de aceton kan je zoveel mogelijk van die stof uit de pepers halen. Zet genoeg aceton in het glas om alle pepers te bedekken. Bedek daarna het glas met vershoudfolie om ervoor te zorgen dat de aceton niet verdampt en zet het in je koelkast voor 24 uur. Probeer het glas om het uur te schudden. Na 24 uur kun je de vershoudfolie eraf halen en de vloeistof door een koffiefilter die je in een trechter hebt geplaatst, in een ander glas zetten.

Zet dat glas op een warme plek zodat de overgebleven aceton kan verdampen. Wanneer al de aceton verdampt is, zou je met een rode kleverige massa of kleine kristallen moeten overblijven, afhankelijk van de hoeveelheid water in de chilipepers. Ruik aan de vloeistof en als het dan nog steeds naar aceton ruikt, laat je het glas nog een keer 24 uur staan. Met dit glas moet je momenteel niks meer doen.



Stap 3: Het peperextract maken

Om het peperextract te maken, moet je gewoon stap 2 herhalen maar dan met de peper in plaats van met de chilipepers. Je zou moeten overblijven met een grijs-bruine syroop. Zet het aan de kant.

Stap 4: De pepperspray maken

Neem het chili-extract en het peperextract en mengel het in een glas. Voeg er ook 20 milliter water bij en mengel het grondig. Als je het een kleur wilt geven, kun je er nog wat kleurstof naar keuze bij zetten. Zet het mengsel daarna over naar een klein flesje waar je mee kunt spuiten.



TIP : Je kunt bij het mengsel ook nog citroensap of alcohol bij toevoegen. Beiden hebben ook een sterk prikkend effect als het in de ogen terechtkomt.



Effet: Het effect van je pepperspray werkt ongeveer 30 seconden, maar de pijn zou langer kunnen duren.



WAARSCHUWING

Pepperspray is illegaal in Nederland en België en kan bestraft worden met een hoge geldboete of/en een gevangenisstraf die kan oplopen tot 4 jaar. Pepperspray in bezit hebben en gebruiken doe je dus op eigen risico!

Pagina's : [1] 2