Bekijk volle/desktop versie : Poging tot brandstichting door Joods-Marokkaans stalkingsnetwerk



29-03-2016, 13:50
Ik had al het vermoeden dat de flat en de buurt waar ik woon doorspekt was met het Joods-Marokkaans stalkingsnetwerk. De Aldi zoals ik al eerder had beschreven had een Joodse bedrijfsleider -die overigens nu weg is. En ik werd gestalkt door een Marokkaanse man in de flat.

Een buurvrouw op mijn verdieping had een Marokkaanse achtige naam, volgens eigen zeggen is ze Libanees-Egyptisch maar ze heeft wel die typische Marokkaanse trekken, zoals dat ze met heel de flat ruzie heeft gehad, paranoïde, niet logisch kunnen nadenken maar overal vreemde oorzaken achter zoeken om maar wat te noemen. Maar wat blijkt, ze heeft de naam van haar moeder overgenomen en noemt zich nu Joods. Voor mij uiteraard geen enkel probleem, ik heb niets tegen Joden, ik heb alleen iets tegen zieke praktijken, onder andere tegen mijn persoon.

Omdat buurtstalkers vaak lid zijn van bewonerscommissies en dergelijke commissies ben ik vorige jaar naar de bewonersvergadering geweest van onze flat. En ja hoor, daar was die Marokkaanse man die mij een paar keer had gestalkt en ook aanwezig een andere bewoonster waar hij goed contact mee heeft, Nederlandse vrouw, beetje lesbische type.

Dit jaar was er een vacature vrijgekomen voor lid van de bewonerscommissie. Er waren twee gegadigden, ik en een drugsverslaafde uit de flat. Drugsverslaafde is een man van 35 jaar met een zwaar ingevallen gezicht, vel over been, zijn verhaal is dat hij PDS heeft, maar daar word je niet zo dun van.

Aangezien niemand onze flat vertegenwoordigde zijn wij beide aangenomen en voorgesteld op de bewonersvergadering als nieuwe leden.

Diegene die zij dus terroriseerde, ondergetekende, zat nu in de bewonerscommissie. Dat was wel even een probleem. Dus wat hebben ze gedaan? De Joodse vrouw op mijn verdieping hebben ze achter ons om lid gemaakt van de commissie terwijl er geen vacature meer was, dat was allang verlopen. Goed dat kan nog, als iemand zich wil inzetten voor de flat vind ik het prima uiteraard.

Deze vrouw is vervolgens vaak bij mij over de vloer geweest. Ik ga uit van het goede dus zolang wij wat kunnen bereiken als commissie vind ik het best. Onze flat verpaupert namelijk in rap tempo, flat is 45 jaar oud en heeft nooit groot onderhoud gehad, de staat van de flat is dus officieel bijna antiek. Volgens een berekening van mij moet er minimaal 6 miljoen euro gereserveerd zijn voor onze flat of het is weggesluisd, woningcorporaties zijn net criminele organisaties. Maar er is in ieder geval minimaal 6 miljoen euro winst gemaakt op onze flat die allang hypotheekvrij is.

Het viel mij wel op dat deze vrouw grote invloed had op die drugsverslaafde man, mogelijk krijgt hij gratis drugs van haar via het Marokkaanse drugsnetwerk of zelfs geld. Deze man heeft een wajong uitkering maar kan wel drugs betalen en gaat jaarlijks op vakantie naar de Cariben en heeft genoeg geld om te spenderen maandelijks.

Zelf vertelde deze vrouw zich bezig te houden met ‘occulte’ zaken, het was geen zwarte magie volgens eigen zeggen maar ze deed wel aan ‘spells’ via foto’s en dan had je een stukje haar of een nagel of iets dergelijks nodig van de persoon waarover je de ‘spell’ uitsprak. Dit soort praktijken werden nog veel gebezigd in Marokko en Algerije was haar verhaal. Zelf geloof ik daar niet in, wel in technologische wapens die dit netwerk mogelijk ook bezit.

Haar huis hangt vol met Israëlische vlaggen, menorahs, hexagrammen en posters van Netanyahu.

Haar verhaal was dat Joden goed voor elkaar moeten zorgen en niet voor anderen, christenen zijn te soft en moslims zijn genetisch afval. En dat zij vooral een kick kreeg als moslims de vernieling in werden geholpen. Daar kickte ze echt op zei ze. Alles was toegestaan, spells, ze uit de slaap houden had ze het over, sadisme om maar wat te noemen. Ze was bijzonder open, ze vertelde zelfs dat zij ook wel wist dat Marokkanen en migranten Europa binnen waren gebracht om Europe te slopen voor de Joden, dat vertelde haar vader haar ooit. En dat El Baghdadi, de leider van ISIS, een Mossad agent was. Ze heeft me niet verteld hierover vertrouwelijk te zijn, wel over wat andere persoonlijke zaken uit haar verleden waarover ik niet zal schrijven.

Maar exact het vermoeden dat ik had over het Zionistisch stalkingsnetwerk bevestigde zij.

Maar nu komt het, ik vermoedde al dat de drugsverslaafde en deze vrouw iets van plan waren. En zo waren zij gisteren bij mij om weer over de flat te praten en wat heeft deze drugsverslaafde gedaan? Hij zat de hele tijd te spelen met mijn katten met een stuk plastic. En dat stuc plastic heeft hij -zoals later bleek- in mijn convectorkachel gestopt -onmogelijk dat het per ongelijk er in is gevallen- met het idee dat het zou gaan smelten op de spiraaltjes of eigenlijk zijn het ijzerdraadjes en zodoende mogelijk brand zou ontstaan. Deze Joodse vrouw, die ik zo goed behandeld en ook geholpen heb, heeft dat gezien, zij zat continu voor die kachel en de drugsverslaafde heeft het voor haar ogen in de kachel gestopt.

‘s Avonds doe ik de kachel aan en na een tijd ruik ik een sterk verbrande plastic geur, kon niet gelijk achterhalen waar het vandaan kwam. Na een tijd kwam ik erachter dat het stuk plastic flink aan het smelten was in de convectorkachel. Nogmaals, onmogelijk dat het er in is gevallen, heb alles geprobeerd, met geen mogelijkheid kreeg ik dat stuk plastic zonder veel kracht erin.

Hij belde die avond ook nog met een verhaal over brand. Toen ik hem paar uur later terugbelde nam hij niet meer op, naar z’n deur geweest en toen was het verhaal dat hij dat plastic op tafel had gelegd (hij wist het precies nog) en dat de katten dat gedaan moesten hebben.

Kun je nagaan hoe slecht deze mensen zijn. Ik heb die Joodse vrouw in mijn huis gelaten, ik heb haar mijn vertrouwen gegeven, eten en drinken gegeven en zie wat je daarvoor terugkrijgt. Een poging tot brandstichting.


http://https://airvd.wordpress.com/2016/03/25/joods-marokkaans-stalkingsnetwerk/

29-03-2016, 14:39


Reageer jij daar onder 'waterman10' of ben jij zelf die AIRVD?

In ieder geval zou ik die auteur adviseren zich aan te melden bij het adres in mijn OT.