Bekijk volle/desktop versie : Gokschuld motief voor moord op Everink



Pagina's : [1] 2

29-03-2016, 08:33
Koen Everink is mogelijk vermoord na een ruzie om een openstaande gokschuld. De verdachte, tenniscoach Mark de J., had tienduizenden euro's geleend van de Bilthovense zakenman. Dat bevestigen bronnen aan de NOS.

De J. zette het geleende geld in met pokeren. Toen Everink het geld niet terugkreeg, zou hij hebben gedreigd het gokprobleem van de tenniscoach bekend te maken. Dit zou op de avond van 3 maart de aanleiding zijn geweest voor een ruzie, waarbij Everink in zijn huis werd doodgestoken.

Volgens de website Pokernews.com was De J. een verwoed pokerspeler, maar kon hij er niet veel van. Hij zou de afgelopen jaren grote bedragen hebben verspeeld. De ruzie tussen hem en Everink ging volgens de site om een schuld van 80.000 euro.

De politie wil niet reageren op het bericht. Ook de advocaat van de verdachte doet geen mededelingen over de zaak.

http://nos.nl/artikel/2095778-gokschuld-mogelijk-motief-voor-moord-op-everink.html

29-03-2016, 16:04


Een miljonair die iemand in de vernieling helpt door hem te lenen om te gokken en hem daarna aan de schandpaal wilt nagelen

29-03-2016, 16:37
Het is wel heel stil rondom zijn dood nu, mocht het een Marokkaan zijn geweest zouden we nu ermee doodgegooid worden....

29-03-2016, 17:11

Citaat door LiverpoolFC.:
Idd
De islamhatertjes als Leonidas die Badr al de schuld gaven hoor je ook niet meer
Je blijft liegen, een zonde in de islam.

Nogmaals:



Citaat Geplaatst door Celtic. Bekijk reactie
Ontken het maar weer zoals gewoonlijk , je ging los in die topic met de gekste complottheorieën over Badr.

Hetzelfde geldt voor Peej en andere Islamhatertjes
Wat begrijp jij niet aan mijn reactie die ik je heb gegeven om leugen te ontmaskeren:

"Leonidas:
Alles is mogelijk. Alleen de dader weet wat er is gebeurd.
Woonde in een villawijk, uit de hand gelopen beroving?

Dat Hari zo stom geweest zou zijn iemand in te huren lijkt mij onzin.

Soms is het nog veel onlogischer, zie Els Borst die werd afgeslacht door een psychiatrisch patiënt. "

http://forums.marokko.nl/showthread....5422304&page=7

mijn reactie # 92 5/3

29-03-2016, 17:31


Wow dit noem je echt letterlijk Stank voor Dank ...en dit geval
Eindigd ie met de dood ......van je vrienden moet je het hebben

29-03-2016, 17:56
Zo werd de Italiaanse mafia in Amerika ook intern gesloopt.

Ze beleenden elkaar geld en als ze het niet kan ophoesten dan liquideren ze hun schuldeisers.

29-03-2016, 18:01

Citaat door IndeKnoop:
Het is wel heel stil rondom zijn dood nu, mocht het een Marokkaan zijn geweest zouden we nu ermee doodgegooid worden....
Een mishandeling krijgt meer aandacht dan een moord

29-03-2016, 18:05
De molens van politie en justite draaien langzaam.

Jullie wiilen dagelijks verslag hoe het de verdachte die dag is vergaan. ?

29-03-2016, 18:06
daarom plop . stop met gokken. toto is ook gokken .
Citaat door plop:
Een miljonair die iemand in de vernieling helpt door hem te lenen om te gokken en hem daarna aan de schandpaal wilt nagelen

29-03-2016, 18:32
Jij had wel gelijk
"Het moet een bekende zijn"
Citaat door IndeKnoop:
Het is wel heel stil rondom zijn dood nu, mocht het een Marokkaan zijn geweest zouden we nu ermee doodgegooid worden....

29-03-2016, 18:33
Plop is miljonair
Die is zo geworden door niet te gokken
Ik denk dat hij een van de rijkste is hier op marokko.nl
Citaat door zakof:
daarom plop . stop met gokken. toto is ook gokken .

29-03-2016, 19:43

Citaat door plop:
Een miljonair die iemand in de vernieling helpt door hem te lenen om te gokken en hem daarna aan de schandpaal wilt nagelen
Ik snap ook niet waarom je een gokverslaafde geld zou geven.

Ik zou het direct zeggen dat hij moet stoppen en het kenbaar maken in zijn/haar omgeving...krijg je wel ruzie maar achteraf zijn ze dankbaar dat ze ervan af zijn.


Raar verhaal.

29-03-2016, 19:48


die is gestopt met poepen

er zat geen greintje genade in zijn hart en zo is die ben ik bang ook doodgegaan

29-03-2016, 20:39
Wat bedoel jij heb gelijk??

Pagina's : [1] 2