Bekijk volle/desktop versie : Ik had een super mooi leven.. totdat..



Pagina's : [1] 2 3 4

19-04-2005, 18:56
Ik was het meisje dat altijd met iedereen kon opschieten.. Iedereen was trots op mij.. Mijn ouders me familie me vriendinnen.. moeders iedereen. Maarja er was iets wat ik miste.. Iedereen vond me altijd miss perfect. Ik gaf om iedereen, kleede me altijd goed, zag er wel goed uit, kon goed koken en schoonmaken. Ik kon echt van alles.. maarja wat ik zo haatte was dat iedereen dacht dat ik geen fouten kon maken. En werd het zo zat!.. Ik wou wat anders in mijn leven. Iedereen was altijd weg en ik was meestal thuis en als ik buiten was zat ik op mijn werk en heel soms ging ik even naar buiten met mijn vriendinnen. Ik kon dr niet meer tegen gewoon!! alles werd zo vaag om me heen.. en me tweeling zusje was elke dag buiten.. Ik vond het dom van me moeder.. als ik even naar buiten ging zei me moeder dat ik de hele dag buiten was geweest en als me zusje naar buiten ging maakte het haar niks uit.. wat een kutleven had ik!! dacht ik.. maja eigelijks had ik het best wel goed.. en dat maakt me kapot als ik er nu aan denk.. Maarja ik zal nu maar met de echte verhaal beginnen..

IK kwam net van school en hoorde me naam.. eey dunya!! eeey!!.. ik draaide me om en zag karima naam me toe rennen. eey sgatje wat is er?? vroeg ik ..
Niks joh! zei ze blij terug. Alleen wat ik wou vragen dunya.. of je meegaat naar amsterdam morgen.. we gaan met zn allen daar heen en je weet toch met jou is het altijd leuk! Ik keek haar lachend aan. Ohw ja is het altijd leuk met mij? Ja man! bent altijd zo grappig! Ik keek haar lachend aan en zei tuurlijk ga ik mee, maar moet het wel eerst vragen. Dat begrijp je wel togh? ja is goed joh ewa ik reken op je dunya.. ja joh komt goed zei ik. En ze liep weg met fatima. Ik liep alleen naar huis. En zat te denken.. zou het wel mogen van me moeder?? eenmaal thuis aangekomen.. rook ik het lekkere marokaanse brood van me moeder... hmmmmmm lekker hoor!.. me moeder lachte jajaa zei ze marokaanse brood he. Moet je eens stukje zei ze lief. Tuurlijk wil ik een stukje! ik ging bij haar zitten in de keuken en ze gaf me een stukje brood. Ze begon te praten over dat ze had gefitnest en dat ze het super leuk vond. Ik begon te lachen zozo mama fitnessen toe maar weer hoor. We begonnen allebei te lachen. Dunya? ja mamma?? ik heb sportschoenen nodig kan je ze voor me kopen want ik weet niet welke ik moet kopen. Ik begon te lachen. Tuurlijk mama!! hahah ik koop wel mooie nikies voor je of pumas wat jij maar wilt. Ze keek me lachend aan.. wat zou ik zonder jou moeten he? haha niks zei ik terug. Ik dacht bij mezelf dit is een goed moment om te vragen of ik naar amsterdam mag gaan. Ik twijfelde.. zou ik het wel doen of niet?? maar toch kon ik het nit laten ik zou zo graag!! mama.. jaa dunya? mag ik morgen met karima en fatima en 4 andere meisjes naar amsterdam? naar amsterdam!??? ja mama we gaan met zn 7en en we gaan daar kleren kopen.. Mag het alsjeblieft?? ik keek haar lief aan.. nou ja als je graag wilt gaan mag je gaan, maar je moet wel oppassen. amsterdam is een grote stad. ja mama ik weet maar wat kan er gebeuren als we met zn 7en zijn. En trouwens dan kan ik ook jou sportschoenen kopen! Ze begon te lachen.

ik lag lekker te slapen totdat me telefoon afging. hmmm jaa?? vroeg ik. Ey Habibi met mij Karima!! wow dacht ik kan het nog harder.. Ewa ben je al wakker? ja nu wel. Ewa dunya we komen je over een uurtje halen dus wees klaar dan oke. Een uurtje?? wajoo ik moet nog douchen.. me haar doen.. me outfit uitzoeken van alles! ewa ja dat haal je wel dunyatje nou toedels en ze hing weer op. Ik sprong op. liep naar me kast en pakte een handdoek. ik zette de de douche aan en was binnen 15 minuten klaar met douchen. zozo een record dacht ik bijmezelf. Ik pakte een outfit uit de kast. Ik pakte een lichte spijkerbroek en een rose truitje. Dunya zonder rose dat kon niet. Ik was echt een rose freak. Mama!! riep ik. ja wat is er dunya? heb je mijn rose laarsjes ook gezien? ja in de schoenenkast helemaal beneden! oke bedankt mams. ik liep naar de schoenenkast en pakte me schoenen. Ik was bijna klaar alleen me haar nog. Hoe zou ik het dragen?? los of vast?.. ik keek hoe het allebei stond. Toch maar los dacht ik. opeens hoor ik me moeder roepen.. dunyaa!! jaaa wat is er! karima voor de deur. ik pakte snel mijn rose tasje en liep naar beneden. Heb je genoeg geld bij je dunya? ja mama ik heb genoeg. oke nou ja dan zie ik je vanavond wel. En niet te laat he dunya. ja mama we zijn rond 10en thuis oke. Me moeder zwaaide ons nog uit.

Ewa slaapkop zei karima lacherig. Wat nou slaapkop! het is nog geen eens 11 uur man. ja dat is toch laat!. Helemaal niet man kijk 3 uur is laat maar 11 uur niet. we begonnen te lachen. ewa vroeg ik waar is de rest. Nou fatima die zien we daar wel en latifa en rachida ook want die komen met haar mee. aha oke dus we gaan met zn 5en? ja zei karima die andere kunnen niet. ah ja maakt niet uit. 5 is best wel veel toch? jazeker zei karima terug. EEnmaal aangekomen op station zagen we fatima. EEy tima! riep karima hard. Jeetje karima jij kan echt schreeuwen zeg zei ik tegen haar. Ja moet ook ik ben klein dan ben ik tenminste op te merken. haahaa oke. fatima keek me raar aan. Jullie zijn laat. Zei ze bitcherig. ohw ja sorry heb me verslapen. Nou dan moet je voortaan wel een beetje op tijd naar bed gaan. Ja mama zei ik dom terug. Ewa fatima wat zeur je nou ik ben toch op tijd. dus wat lul je dom. EEy eey zei karima niet ruzie maken. Ik maak geen ruzie zei ik terug. En ik ook niet zei fatima kattig . We liepen naar de trein en ja hoor daar was ie. We stapten naar binnen en gingen rustig zitten. WE begonnen te kletsen over ditjes en datjes. Todat we de condecteur amsterdam hoorde zeggen. We dachten eindelijk! we stapten met zn 5en uit en liepen richting stad. Zoo dacht ik echt chille stad hoor. Karima en latifa begonnen echt hard te praten zodat iedereen ons op zou merken. fatima keek kattig voor haar uit. Ze deed de heletijd chagerijnig. Zou het door mij komen dacht ik? wou ze niet dat ik meeging? Mac Donalds! riep karima voor zich uit. We keken met zn 4en op. Hmmm zei rachida mac donalds jamieee ik heb trek! nou ik ook!. we liepen naar binnen. En bestelden alle 5 een patatje en een visburger. ewa wat willen jullie dr bij om te drinken vroeg een marokaanse jongen achter de kassa.
iedereen wou een cola maar ik hield het bij sinasappelsap. eenmaal uitgegeten liepen we de mac uit. we liepen dr uit en opeens kwam er een mooie jongen tegen me op lopen. en hij ging voor me staan hij had mooie bruine ogen, had zijn haar opgeschoren met lieve kleine krulletjes hij was 1 m78 en had een gouden tand. hij zei herken je me niet meer?? ik keek hem aan wat?? ken ik jou?? ik ken je niet eens! ga opzij!! maar hij wou niet.

19-04-2005, 22:19


Zoo Zooo Dit is Pas egt wat je noemt mooooiiiii..!! Ga AuB Verder met je verhaal.. ik sta te popelen!! Boessaaaa

20-04-2005, 07:45
Leuk begin meid

Ga gauw weer verder zou ik zeggen

Koessies Smahane

20-04-2005, 11:01
nieuwe fan hierzo!!...verderrrrrrrr!!!!

dikke kushhhhh...

20-04-2005, 19:10


bedankt meiden.. Het is best wel zwaar om over je levens verhaal te praten.. alles wat ik ga vertellen is echt gebeurd. niks is verzonnen

20-04-2005, 19:32
hey hey,
kben begonen met je verhaal te lezen super leuk schrijf gauw verder...!

20-04-2005, 20:21
Ik dacht what the fuck? deze gek duwt me vooruit. Opeens stopte ie met lopen. En daar zaten we dan ik tegen een muurtje aan en hij stond voor me. Ja hallo wat doe je man! riep ik kwaad. Ewa moppie.. herken je me niet ofso? Nee zou ik dat dan wel moeten dan..hij keek me aan met zijn mooie bruine ogen. Ja Dunya.... Wat hoorde ik dat goed of zei die me naam? dunyaa??!! waat?? hoe weet je dat ik Dunya heet?? Hij keek me vriendinnen lachend aan. Hun zaten aan de zijkant een beetje sneaky te lachen.. Ohw nu snap ik het je bent het wel goed man.. je hoorde hun dunya roepen toen we naar de mac gingen.. Nee hoor zei die lacherig. Nee?? Echt wel!! want ik ken je dus echt niet vriend! Rustig rustig Dunya.. Niet zo schreeuwen.. Ik doe je echt niks. Kijk ik zal je vertellen vanwaar ik je ken. Nou vertel het eens. Ik heb je gisteren gesproken.. Waat?? Gisteren?? je liegt man!! Nee joh ik lieg niet dunya.. waarom moet ik daarover liegen? Oke oke laat ik het zo zeggen dunya.. heb je gisteren met een jongen gepraat met de naam chico? Hmmm ik begon te denken.. hey wacht eens even dacht ik. nou begon ik alles pas te snappen!! op msn had ik met een chico gepraat. Nu werd alles duidelijk voor mij. Nou zei ik ik snap het nu eindelijk. Je bent chico van mijn msn lijst. Hij begon te glimlachen. Eidelijk je weet het. Ewa maar hoe wist je dat ik het was? Ewa ja zei die ik had je al op een foto gezien en toen je gisteren zei dat je naar amsterdam kwam en dat je te herkennen was aan een rose jasje..wist ik het al gelijk dat jij het was. Door die mooie grote ogen van jou ben je moeilijk te missen. moppie..nou bedankt zei ik lacherig terug. als je dat maar meent over mijn mooie grote ogen. Hoeso?? Moppie als ik een compliment geef dan meen ik het ook. Ik voelde dat ie naar me keek en dat maakte me zenuwachtig. ik voelde me net een rode tomaat. hij tilde zijn hand op en zette mijn kin omhoog. Ik maak je toch niet verlegen he? Nee hoor zei ik. Ik word niet zo snel verlegen. Ohw.. zei die. Ik hou juist van verlegen meisjes. Nou dan ben je bij mij bij het verkeerde adres zei ik bitcherig terug. Dat denk ik dus niet. hij keek me aan met zijn mooie glimlach. En dan nog die gouden tand. Wow! wat vond ik dat mooi staan bij hem. Hij had zo'n schattig kopje en dan zo'n gouden tand. helemaal toppie. Maarja er werd veel gepraat over jongens met een gouden tand..Ze werden vaak gezien voor loverboy. En chico had echt precies het uiterlijk van een loverboy. hij was supermooi.. had een gouden tand en dat was niet het enige goud dat ie had want om elke vinger hing wel een dikke gouden ring en om zijn nek hing ook veel goud.. wat me opviel was een kettig met de naam chico.. dat was moeilijk te missen.. Zijn kleding style zag er ook flets uit hij had een mooie leren jackje met een bont capuchon en daarbij droeg ie een lichte spijkerbroek met witte sportschoenen.. Het zag er allemaal super duur uit. Ewa zei die ga je mee wat drinken?? Sorry maar ik ben met mijn vriendinnen ik kan echt niet.. hmmm oke.. zei die lief. hoorde ik dat goed? oke? zo die zeurt niet eens de meeste marokaanse jongens zeuren zoveelen houden niet op als ze het woordje nee horen. Ze blijven maar door pushen. Ewa zina heb je geen nummer dan..? gisteren op msn vroeg ik je nog maar je wou em niet geven.. en zina ik ben nooit online. ik heb de computer voor me broertje gekocht ik snap er niks van... dat heb je wel gemerkt aan mijn spelfouten. Je dachte zeker dat ik illigaal was.. ik begon te lachen ja lach jij maar. Gelukkig was ik gisteren toevallig online anders had ik je misschien nooit ontmoet. Een mooie meid als jou wil ik niet mislopen dunya.. Je bent in het echt nog mooier dan op die foto. Ik voelde me zelf rood worden. bedankt zei ik verlegen terug. Zina krig ik je nummer?hmmm ik begon te twijfelen..sorry ik wil niet bot doen, maar mijn nummer blijft prive. Opeens sprong karima dr tussen. Hey dunya geef je nummer nou maar hij doet er vast niks mee. en gaf hem een knipoog. Hij begon me lief aan te kijken. oke oke maar ik weet mijn nummer niet uit mijn hoofd... Nou dat heb ik iets leuks voor jou dunya!! want ik weet hem wel zei karima pesterig terug. Ze las de nummers op en chico zette de nummer in zijn telefoon. hij gaf mij een hand en zei ik spreek je gauw moppie en liep weg. ik bleef hem nog nakijken.. hij kwam net bij een steegje en bleef daar staan.. hij keek weer achterom en zwaaide lief naar mij. En weg was ie. hij was het steegje ingegaan

20-04-2005, 20:36
VERDERRRRRRR hihihi You Go Girl ik heb de hele Dag gewacht voor een vervolg dus dat doe ik nou weer meid Boessaaaaa

20-04-2005, 21:02
een nieuwe fan meldt zich
ga gauw verder sweety
je doet het echt goed

kusjes

20-04-2005, 21:02
hey meid nieuwe fan erbij
Ga Gauw Verder....
-xxxx-moi

20-04-2005, 21:42
Karima keek me aan. Zoooooooooo wat een stuk! wajooo die mooie koppie en die gouden tand en dan die bling bling!! echt een lekkerding.! ja best wel he.. zei ik terug. Best wel?? Best wel?!!! wajoo dunyaa je hebt echt een stuk te pakken!.. fatima en rachida keken me jaloers aan... Nou zei fatima hij lijkt anders veel op een loverboy. Die uiterlijk die praatjes. Fatima luister schat zei karima niet iedereen met een gouden hoeft een loverboy te zijn. fatima en karima begonnen echt een discussie op te voeren. Meiden chil chill begon latifa opeens. we zijn hier vandaag om te winkelen niet om te ruzien over loverboys. Dus meiden gaan we lopen ruzieen of gaan we shoppen? We keken elkaar aan.. Shoppen!! riep iedereen tegelijk We liepen winkel in en winkel uit. We kregen er steeds meer tassen bij. We hadden het zo leuk opeens totdat ik naar de tijd keek. Shit het is al half 9! meiden we moet maar snel de trein gaan pakken, want hij gaat over 10 minuten. Kut!! Me moeder maakt me dood als ik te laat kom zei rachida. ja de mijne ook dacht ik bij mezelf. We begonnen te rennen als kippen zonder koppen. Eindelijk kwamen we aan op station en gelukkig de trein naar den haag stond er nog! We liepen naar binnen en plofte ons zelf neer op de stoelen. aah eindelijk zei latifa we kunnen nu rustig gaan zitten. We begonnen allemaal te lachen. zo heey zei karima ik heb nog nooit zo hard geronnen. Hahah ik wel hoor zei latifa een keertje voor mijn moeder. We begonnen nog harder te lachen dan dat we al lachten. Ewa wie rent er niet weg voor haar moeder. Na al dat gelach was iedereen een beetje duf aan het worden het was een zware dag en iedereen was kapot. Hoge hakken waar je 7 uurtjes op loopt is echt vreselijk! Ik zat voor me uit te staren en dacht aan chico. zoo wat was ie mooi. Die glimlach...die schattige oogjes maarja het woordje loverboy draaide wel door mij gedachten. Zou fatima gelijk hebben over hem? Dunyaa?? Dunyaaaa??!! eh eh ja wat is er?? Pak je spullen dromer. We zijn weer weer aangekomen in den haag
Huh? jaa zijn we er al? ik had het helemaal niet door.. Karima begon te lachen ja schat je zat in dromenland. Je zat zeker te dromen over die lekkere stuk. Tuurlijk niet ik dromen over hem? What ever! Oke schatje want ik zal je eerlijk zeggen dat deed ik wel! Ik begon haar uit te lachen. Yeh gek mens! Dat ben ik zeker. Ja ik weet het karima. samen liepen we de trein uit. Fatima, rachida en latifa liepen achter ons. Toen we met zn allen in den haag namen we gelijk afscheid van elkaar. ieder van ons ging een eigen kant op.

Om 10 uur ging mijn telefoon af het was geheim.. hallo? jaa?? met mama. waar ben je? Ik ben binnen 3 minuten thuis. oke is goed. Ik hing weer op. Toen ik eindelijk bij de tuin aan kwam fietsen. voelde ik me eindelijk weer goed. Yess lekker thuis! dacht ik. Ik deed de tuindeur open en zette mijn fiets neer. ik pakte de tassen van mij fiets en liep naar binnen. Me moeder lag op de bank te liggen. Hallo riep ik blij. Hey Dunya hoe was het vroeg mijn moeder lief. Ja het was echt leuk mama. Kijk eens mam ik heb een cadeautje voor je. Me moeder keek me blij aan. Ik gaf haar een paketje ze deed 'm open. ooh wat een mooie schoenen Dunya. Ze zijn echt perfect! Ik ben blij dat je ze mooi vind mama. Ze deed ze gelijk aan en was er echt heel trots op. Ze staan je echt lleuk mama! Bedankt dunya ik ben er echt blij mee. Het voelde lekker dat je moeder er echt blij mee was. Mama!.. Ja wat is er schat? Waar is de rest? waar is souhaila? Die is bij Julia, nordin en samir zijn aan het voetballen buiten en fatima slaapt al. ohw oke.. En waar is papa dan? Die is ergens buiten. ehmm oke maarja mama ik ben moe ik ga naar boven om te slapen. Dunya moet je niet eten? Nee mama ik heb daar al gegeten. Ok schat welterusten. TnX mama jij ook he.

Ik liep naar boven en pakte gelijk mijn pyama uit de kast. daarna liep ik naar de douce en poetste ik mijn tanden en kamde me haar in een knoet. Eenmaal dat allemaal gedaan liep ik naar mijn bed. Opeens hoorde ik een tril.. het was mijn telefoon.. hallo?? hey moppie!! me hart begon te bonken.. Het was chico!.. Ewa sgatje alles goed met jou? eh..eh.. ja xxxx.. ik bedoel ja hoor met jou?.. ik kwam niet eens uit mijn woorden. Ik voelde me echt een domme koe. ja slecht man.. Hoeso slecht? vroeg ik verbaasd. Ewa ja ik wil je zien dunya.. ohw zoo.. Ja zoo en hij begon lief te lachen. Dunya nu ik jou heb gezien loop ik alleen aan jou te denken. Ik ben verliefd man! Toen ik jou zag was het gelijk liefde op het eerste gezicht. Je ogen maken mij gek en je mooie lange haar, je schattige glimlach. En dan nog eens je lichaam. Je hebt het helemaal dunya..Me lichaam?? Klootzak dacht ik bij mezelf. Je vind me leuk om mijn uiterlijk en lichaam.. voor de rest niks? Tuurlijk niet Dunya je bent ook nog eens een lief. Ja het zal wel Chico! Je denkt zeker dat ik een makkelijke prooi ben he? Zal ik je eens wat vertellen Chico je plannen met mij gaan mooi niet door! wat? klonk het aan de andere kant van de lijn

20-04-2005, 22:55
okeej okeej dan nog een stukje..!! Wollah het word steeds spannender.. het word volgens mij een lange verhaal of niet Lady.. ga zo door Boessaaa

20-04-2005, 23:05


Thnx meissie.
Top
Ga Gauw verder.....

21-04-2005, 08:54
lauke verhaaaaall!!..nog een vervolgje please???

21-04-2005, 09:29

Citaat door MiSsNejeT:
Ik was het meisje dat altijd met iedereen kon opschieten.. Iedereen was trots op mij.. Mijn ouders me familie me vriendinnen.. moeders iedereen. Maarja er was iets wat ik miste.. Iedereen vond me altijd miss perfect. Ik gaf om iedereen, kleede me altijd goed, zag er wel goed uit, kon goed koken en schoonmaken. Ik kon echt van alles.. maarja wat ik zo haatte was dat iedereen dacht dat ik geen fouten kon maken. En werd het zo zat!.. Ik wou wat anders in mijn leven. Iedereen was altijd weg en ik was meestal thuis en als ik buiten was zat ik op mijn werk en heel soms ging ik even naar buiten met mijn vriendinnen. Ik kon dr niet meer tegen gewoon!! alles werd zo vaag om me heen.. en me tweeling zusje was elke dag buiten.. Ik vond het dom van me moeder.. als ik even naar buiten ging zei me moeder dat ik de hele dag buiten was geweest en als me zusje naar buiten ging maakte het haar niks uit.. wat een kutleven had ik!! dacht ik.. maja eigelijks had ik het best wel goed.. en dat maakt me kapot als ik er nu aan denk.. Maarja ik zal nu maar met de echte verhaal beginnen..

IK kwam net van school en hoorde me naam.. eey dunya!! eeey!!.. ik draaide me om en zag karima naam me toe rennen. eey sgatje wat is er?? vroeg ik ..
Niks joh! zei ze blij terug. Alleen wat ik wou vragen dunya.. of je meegaat naar amsterdam morgen.. we gaan met zn allen daar heen en je weet toch met jou is het altijd leuk! Ik keek haar lachend aan. Ohw ja is het altijd leuk met mij? Ja man! bent altijd zo grappig! Ik keek haar lachend aan en zei tuurlijk ga ik mee, maar moet het wel eerst vragen. Dat begrijp je wel togh? ja is goed joh ewa ik reken op je dunya.. ja joh komt goed zei ik. En ze liep weg met fatima. Ik liep alleen naar huis. En zat te denken.. zou het wel mogen van me moeder?? eenmaal thuis aangekomen.. rook ik het lekkere marokaanse brood van me moeder... hmmmmmm lekker hoor!.. me moeder lachte jajaa zei ze marokaanse brood he. Moet je eens stukje zei ze lief. Tuurlijk wil ik een stukje! ik ging bij haar zitten in de keuken en ze gaf me een stukje brood. Ze begon te praten over dat ze had gefitnest en dat ze het super leuk vond. Ik begon te lachen zozo mama fitnessen toe maar weer hoor. We begonnen allebei te lachen. Dunya? ja mamma?? ik heb sportschoenen nodig kan je ze voor me kopen want ik weet niet welke ik moet kopen. Ik begon te lachen. Tuurlijk mama!! hahah ik koop wel mooie nikies voor je of pumas wat jij maar wilt. Ze keek me lachend aan.. wat zou ik zonder jou moeten he? haha niks zei ik terug. Ik dacht bij mezelf dit is een goed moment om te vragen of ik naar amsterdam mag gaan. Ik twijfelde.. zou ik het wel doen of niet?? maar toch kon ik het nit laten ik zou zo graag!! mama.. jaa dunya? mag ik morgen met karima en fatima en 4 andere meisjes naar amsterdam? naar amsterdam!??? ja mama we gaan met zn 7en en we gaan daar kleren kopen.. Mag het alsjeblieft?? ik keek haar lief aan.. nou ja als je graag wilt gaan mag je gaan, maar je moet wel oppassen. amsterdam is een grote stad. ja mama ik weet maar wat kan er gebeuren als we met zn 7en zijn. En trouwens dan kan ik ook jou sportschoenen kopen! Ze begon te lachen.

ik lag lekker te slapen totdat me telefoon afging. hmmm jaa?? vroeg ik. Ey Habibi met mij Karima!! wow dacht ik kan het nog harder.. Ewa ben je al wakker? ja nu wel. Ewa dunya we komen je over een uurtje halen dus wees klaar dan oke. Een uurtje?? wajoo ik moet nog douchen.. me haar doen.. me outfit uitzoeken van alles! ewa ja dat haal je wel dunyatje nou toedels en ze hing weer op. Ik sprong op. liep naar me kast en pakte een handdoek. ik zette de de douche aan en was binnen 15 minuten klaar met douchen. zozo een record dacht ik bijmezelf. Ik pakte een outfit uit de kast. Ik pakte een lichte spijkerbroek en een rose truitje. Dunya zonder rose dat kon niet. Ik was echt een rose freak. Mama!! riep ik. ja wat is er dunya? heb je mijn rose laarsjes ook gezien? ja in de schoenenkast helemaal beneden! oke bedankt mams. ik liep naar de schoenenkast en pakte me schoenen. Ik was bijna klaar alleen me haar nog. Hoe zou ik het dragen?? los of vast?.. ik keek hoe het allebei stond. Toch maar los dacht ik. opeens hoor ik me moeder roepen.. dunyaa!! jaaa wat is er! karima voor de deur. ik pakte snel mijn rose tasje en liep naar beneden. Heb je genoeg geld bij je dunya? ja mama ik heb genoeg. oke nou ja dan zie ik je vanavond wel. En niet te laat he dunya. ja mama we zijn rond 10en thuis oke. Me moeder zwaaide ons nog uit.

Ewa slaapkop zei karima lacherig. Wat nou slaapkop! het is nog geen eens 11 uur man. ja dat is toch laat!. Helemaal niet man kijk 3 uur is laat maar 11 uur niet. we begonnen te lachen. ewa vroeg ik waar is de rest. Nou fatima die zien we daar wel en latifa en rachida ook want die komen met haar mee. aha oke dus we gaan met zn 5en? ja zei karima die andere kunnen niet. ah ja maakt niet uit. 5 is best wel veel toch? jazeker zei karima terug. EEnmaal aangekomen op station zagen we fatima. EEy tima! riep karima hard. Jeetje karima jij kan echt schreeuwen zeg zei ik tegen haar. Ja moet ook ik ben klein dan ben ik tenminste op te merken. haahaa oke. fatima keek me raar aan. Jullie zijn laat. Zei ze bitcherig. ohw ja sorry heb me verslapen. Nou dan moet je voortaan wel een beetje op tijd naar bed gaan. Ja mama zei ik dom terug. Ewa fatima wat zeur je nou ik ben toch op tijd. dus wat lul je dom. EEy eey zei karima niet ruzie maken. Ik maak geen ruzie zei ik terug. En ik ook niet zei fatima kattig . We liepen naar de trein en ja hoor daar was ie. We stapten naar binnen en gingen rustig zitten. WE begonnen te kletsen over ditjes en datjes. Todat we de condecteur amsterdam hoorde zeggen. We dachten eindelijk! we stapten met zn 5en uit en liepen richting stad. Zoo dacht ik echt chille stad hoor. Karima en latifa begonnen echt hard te praten zodat iedereen ons op zou merken. fatima keek kattig voor haar uit. Ze deed de heletijd chagerijnig. Zou het door mij komen dacht ik? wou ze niet dat ik meeging? Mac Donalds! riep karima voor zich uit. We keken met zn 4en op. Hmmm zei rachida mac donalds jamieee ik heb trek! nou ik ook!. we liepen naar binnen. En bestelden alle 5 een patatje en een visburger. ewa wat willen jullie dr bij om te drinken vroeg een marokaanse jongen achter de kassa.
iedereen wou een cola maar ik hield het bij sinasappelsap. eenmaal uitgegeten liepen we de mac uit. we liepen dr uit en opeens kwam er een mooie jongen tegen me op lopen. en hij ging voor me staan hij had mooie bruine ogen, had zijn haar opgeschoren met lieve kleine krulletjes hij was 1 m78 en had een gouden tand. hij zei herken je me niet meer?? ik keek hem aan wat?? ken ik jou?? ik ken je niet eens! ga opzij!! maar hij wou niet.
mooi verhaal ik denk dat sommege meisjes nog veel erger hebben bv.
dat ze helemaal nie weg mogen somege ouders hebben van meisjes horen in de keuken en niet op staat

Pagina's : [1] 2 3 4