Bekijk volle/desktop versie : 3 punten binnen heerlijk!



Pagina's : [1] 2

26-03-2016, 20:10


Ja ik weet de wedstrijd was niet om aan te zien en het middenveld sloeg nergens op maar we hebben kostbare punten gepakt tegen de nummer 1 van Afrika!

Marokko staat nu met 9 punten 1e

Marokko : 9
Kaapverdië: 6
Sao-Tomé-et-Principe: 3
Libië: 0

Ik zie Marokko thuis ook winnen met een veel grotere uitslag, geen wind, echte gras en een geweldige publiek die achter onze leeuwen gaan staan.

O niet te vergeten dat overwinningen op Kaapverdie ons heel veel gunst zullen doen op de Fifa ranking....











V Basten be like: Tannane & Ziyech zijn domme jongens

26-03-2016, 20:14


Domme jongens maar vergeet gewoon even dat Marokko zich kwalificeert voor het Afrika Cup en inshAllah het WK. Nederland gaat niet naar het EK en WK en dan durft hij ze dom te noemen omdat ze voor Marokko kiezen

26-03-2016, 20:15
Ik weet ik praat tegen mijzelf maar wat een heerlijke weekend...

Nederland verliest WEER!
Marokko wint WEER!



Waar is notfamous en rb?

26-03-2016, 20:16
Marokko, Algerije en Tunesië gewonnen dimaa Maghreb!!!

26-03-2016, 20:19


Somalie van Europa gaat kapot nu

26-03-2016, 20:21
Middenveld? Bij balverlies zaten ze er bovenop.. Boufal wat een topper! Wat een techniek!

26-03-2016, 20:21

Citaat door DubbD:
Somalie van Europa gaat kapot nu

26-03-2016, 20:24

Citaat door DubbD:
Marokko, Algerije en Tunesië gewonnen dimaa Maghreb!!!
Je bent zo blij over Algerije haha ik was net op Fifa en had de wedstrijd aan en ik speel met Algerijnen in mijn team oei ! Zware gescheld en dat jullie Honden van de hel zijn enzo en dat ze Marokkanen haten hahaha ik schrok er wel van om eerlijk te zijn.

26-03-2016, 20:27

Citaat door TubaraoAzul:
Je bent zo blij over Algerije haha ik was net op Fifa en had de wedstrijd aan en ik speel met Algerijnen in mijn team oei ! Zware gescheld en dat jullie Honden van de hel zijn enzo en dat ze Marokkanen haten hahaha ik schrok er wel van om eerlijk te zijn.
geen fitna zaaien jij, Marokko heeft kaapverdie genomen, nu is Algerije nr 1 van Afrika in de FIFA ranking dankzij Marokko en renard Algerije en Marokko en tunesie zijn broeders, heb je ooit van maghreb united gehoord

26-03-2016, 20:28

Citaat door DubbD:
Marokko, Algerije en Tunesië gewonnen dimaa Maghreb!!!
Exactly Dimaa Maghreb United!

26-03-2016, 20:34
Echt echt echt slecht om niet aan te zien prutsers bij elkaar pffff

26-03-2016, 20:35

Citaat door sefrou:
Echt echt echt slecht om niet aan te zien prutsers bij elkaar pffff
het is nooit goed, wees blij ze hebben gewonnen een uitwedstrijd me 6 debutanten exclusief de trainer

26-03-2016, 20:36



Citaat door Rangers:
geen fitna zaaien jij, Marokko heeft kaapverdie genomen, nu is Algerije nr 1 van Afrika in de FIFA ranking dankzij Marokko en renard Algerije en Marokko en tunesie zijn broeders, heb je ooit van maghreb united gehoord
Broeders hahaha vergeet niet tegen wie je praat , Ik vergeet die zware rewinna niet tussen Algerijnen en Marokkanen een paar jaar geleden. Mohiem heb je al teveel aandacht gegeven.

26-03-2016, 20:46
Marokkanen Tunesiers en Algerijnen zijn zware broeders en zusters! Kijk alleen al in Frankrijk! Of vraag het aan Soufiane Feghouli

26-03-2016, 20:48
[video=youtube;gYn5ZTxOUMg]https://www.youtube.com/watch?v=gYn5ZTxOUMg&feature=youtu.be&app=desktop[/video]
http://https://www.youtube.com/watch?v=gYn5ZTxOUMg&feature=youtu.be&app=desktop

JeSuiss Kaapverdie

Pagina's : [1] 2