Bekijk volle/desktop versie : Xavi: "Mahrez echt een hele goede speler die bij Barcelona kan voetballen!"



24-03-2016, 23:45
Prachtige woorden van Barça-icoon over Mahrez: "Ja, waarom niet?"


Xavier Hernández, kortweg Xavi, is onder de indruk geraakt van Riyad Mahrez. De oud-speler van FC Barcelona weet zeker dat de Algerijn het niveau van de Catalaanse grootmacht aan kan.

Mahrez is bezig aan zijn eerste seizoen bij Leicester City en was in dertig wedstrijden goed voor zestien doelpunten en elf assists. Door zijn goede prestaties wordt de Algerijn regelmatig gelinkt aan topclubs, waaronder FC Barcelona. "Hij is echt een hele goede speler", spreekt Xavi lovende taal tegenover Al Araby Al Jadeed. "Hij trok dit seizoen opeens mijn aandacht, want ik kende hem eerst nog niet. Maar dit seizoen is hij opgebloeid."

"Hij heeft naam voor zichzelf gemaakt in de Premier League", vervolgt Xavi. "Bovendien speelt hij extreem goed. Daardoor kan hij nu bij iedere Europese topclub tekenen. Of hij het niveau van Barcelona aan zou kunnen? Ja, waarom niet? Hij kan in de toekomst best nog voor Barcelona spelen. Hij is getalenteerd, maar het is tegenwoordig niet meer aan mij!"

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/648161/prachtige-woorden-van-bar-a-icoon-over-mahrez-ja-waarom-niet-.html

25-03-2016, 00:18


Hij zegt dat omdat hij in een Arabische land voetbalt...hij blijft beetje diplomatiek

25-03-2016, 00:51

Citaat door TetouanBarca1234:
Hij zegt dat omdat hij in een Arabische land voetbalt...hij blijft beetje diplomatiek
Het is een Algerijn.. Niks te maken met dat land toch

25-03-2016, 10:56
Beetje dom artikel, is zijn 2e seizoen. Plus nog een half seizoen als je echt precies wilt zijn.