Bekijk volle/desktop versie : sihr heeft mijn ogen geopend!



24-03-2016, 21:38
Was een vrij nuchtere meid die een goed beeld had over de toekomst en de mensen en de wereld.

Totdat ik een familie terecht kwam waar sihr nummer 1 bezig heid was.
Ik wist er niets van en snapte er ook echt niets van.

Deze mensen waren nu achteraf gezien het kwaad in eigen lichaam.
De reden waarom de hel bestaat.

Ben op tijd weggekomen maar iemand anders niet.
Door deze mensen zijn mijn ogen geopend en is mijn vertrouwen in mensen verpest

Vind het moeilijk mensen te vertrouwen en toe te laten in me leven.
Ben zelf 23 en heb veel meegemaakt in een korte tijd.

Gelukkig vind ik troost in mijn geloof en mijn familie.

Moge Allah de sahirs en hun aanbidders vervloeken en ons alle behoeden voor het boze oog en slechte intenties van mensen.

24-03-2016, 21:58


Ameen, hun sharr in deze umma is niet te tellen moge Allah hen geven wat ze verdienen

24-03-2016, 22:06
Allaahoema amien.

24-03-2016, 22:10

Citaat door A_bdars:
Allaahoema amien.
Niet proberen met vrouwen te praten ik hou je in de gaten

24-03-2016, 22:12



Citaat door Amsterdam.:
Niet proberen met vrouwen te praten ik hou je in de gaten
Ik val niet op mannen, dus zoek je geluk ergens anders in plaats mij wanhopig te stalken.

24-03-2016, 22:25
Geloven jullie dat iemand met sihr iemand gek kan maken of hersenspoelen?

24-03-2016, 22:29

Citaat door meiske188:
Geloven jullie dat iemand met sihr iemand gek kan maken of hersenspoelen?

Citaat:

Assalamu alikum sis,

Ja dat is bi idni Allah mogelijk meis en helaas velen zijn er door getroffen. Sihr is immers niet voor niets een groot kwaad en zwaar verboden om je ermee in te laten om anderen er groot onrecht mee aan te doen. Ghair insha Allah!





[COLOR="#000000"]Correcte uitleg over hoe sihr daadwerkelijk tot stand komt middels de hulp van een duivelse sehar waar mensen naar toe gaan om een ander met sihr te treffen is hier na te lezen:[/COLOR]

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3791882



.

25-03-2016, 00:15
Ik geloof niet in jullie onzin, Sihr is heel duur en de gene die het op je gemunt heeft moet een goede reden hebben en bepaalde handelingen uitvoeren en dit lijkt mij sterk ?

Waarom dacht je dat je sihr had ?

25-03-2016, 01:30

Citaat door Amsterdam.:
Ik geloof niet in jullie onzin, Sihr is heel duur en de gene die het op je gemunt heeft moet een goede reden hebben en bepaalde handelingen uitvoeren en dit lijkt mij sterk ?

Waarom dacht je dat je sihr had ?
Sihr is duur? Hahah kifhes die. Men heeft 1 haar van je nodig of een sok(of wat voor kledingstuk dan ook) of een foto en je bent de controle over je lichaam kwijT

25-03-2016, 02:02

Citaat door metalsia212:
Sihr is duur? Hahah kifhes die. Men heeft 1 haar van je nodig of een sok(of wat voor kledingstuk dan ook) of een foto en je bent de controle over je lichaam kwijT
Dit bedoel ik, ik wist gewoon dat jullie geen moer van sihr weten Ten eerste moet je een tovenaar zijn vervolgens moet je een contract tekenen met de saiytan en zo een contract maak je niet zomaar de saiytan wilt er wat voor terug hij vraagt jou ook wat hij aan je heeft als jij de saitan oproept en om de saitan op te roepen moet je wat rituelen doen wat ik liever hier niet uitleg en vervolgens vraagt de duivel aan jou om een daad te doen om je deelgenoot aan hem te tonen want de duivel oproepen zal niet genoeg voor hem zijn hij zal je dan dingen vragen zoals sex hebben met familie leden of sex hebben met de zelfde geslacht dit zijn voorbeelden wat vaak voorkomen of hij zal je vragen wat koran teksten in een openbare wc te verstoppen of menstruatie bloed en dergelijke als je dit hebt gedaan zal hij jou zeggen ik heb je al zover gekregen wat heb ik nog aan jou de tovenaar zal zeggen ik zal Je helpen om andere mensen van het rechte pad te houden hij zal jou dan helpen bij verzoeken dus telkens als je iets wilt roep je de duivel aan je hebt zo manieren die ik liever niet vertel en als je hem aanroept zal hij jou uitleggen hoe die sihr te verrichten je hebt veel manieren zoals een bepaalde dier te slachten meestal specifieke diersoort met een bepaalde naam te zeggen van een duivel die je dan te horen krijgt van de saitan en dergelijke je hebt ook bepaalde teksten van de koran omgekeerd die ze in een bepaalde witte vogel vast naaien aan zijn vleugel en je hebt heel veel handelingen licht er aan wat jou doel is de saitan leert jou dat en je kan niks doen zonder de hulp van de saitan

En tovenaars gaan niet zomaar iets doen en al helemaal niet gratis ik heb zo mijn reden hoe ik bepaalde dingen weet in iedergeval neem dit maar van mij aan 99 % liegt als hij over sihr spreekt

25-03-2016, 02:03

Citaat door meiske188:
Geloven jullie dat iemand met sihr iemand gek kan maken of hersenspoelen?
In uiterste geval kan de slachtoffer zelfmoord plegen. Zo gek wordt hij/zij dan.
Je wordt lichaamlijk en demonisch bezeten. Is wel heftige iets.
Ik zou een sahir zijn rotkop eraf kunnen hakken.

25-03-2016, 02:40
sihr is vreselijk het heeft jammer genoeg ook mijn pad gekruist.
mensen hebben weinig nodig om je kwaad te doen en er vanaf komen kan soms lang duren en voor degenen die het niet door hebben en er niks aan doen kan het hun leven serieus verpesten.

Allah swt is hard voor mensen die aan sihr doen omdat ze levens verpesten.

moge Allah swt ons daarvan genezen indien we ermee te maken krijgen en moge Allah swt ons beschermen.

het beste wapen is leven op Allah's weg.

rabbana aatina fi doenia hassana wa fil akhirati hassana wa kina 3adaba nar.

25-03-2016, 07:48


Salaamu alikum zuster,

Moge Allah je genezen. Ik zou me niet druk maken om de onrechtplegers, Allah is voldoende.
Hier ook slachtoffer.... ik heb dit nooit erkend, waardoor ik bleef met klachten.

Khayr... moge Allah een ieder genezen, ameen.

25-03-2016, 07:57
Neem die lid Amsterdam met een korreltje zout, hij is namelijk geen moslim maar een trotse kaafir die zich voordoet als moslim met zijn tig accounts. Hij denkt moslims te kunnen bedriegen en hij blijft ontkennen dat hij het lid mario aka privegesprek aka coldwinter is, maar deze troll is welbekend en zijn gedrag en reacties zijn voorspelbaar.

Baarakallaahu fiekoem

25-03-2016, 13:54
Ik ben een moslim en weer doe je takfier jou moeten ze dumpen in regulier dwars straat waar je thuis hoort