Bekijk volle/desktop versie : Waarom heb ik zoveel pech 3lash??



19-04-2005, 17:06
Hey mensen ik ga zo beginnen met mn verhaal " Waarom heb ik zoveel pech 3lash?? "


Nassira 21 jaar'
Malika 21 jaar
Khalid 22 jaar
Khadija 25 jaar
Dina 16 jaar
Mo' 18 jaar



Ik begin er zo mee


Beslemaaa tot zo

19-04-2005, 17:06


OKee,, ik zal em lezen..

19-04-2005, 17:26
Ewaa Nassira, wesh ga je niet mee naar de stad met je zus en je nicht??
Ik keek mn oom aan en zei "Uhmm nee, ik moet nog zoveel doen, dus andere keer dan maar..
Hij keek me lachend aan en zei "ewa safi zehma jij hebt een leven?? ga nou maar ook een keer fun hebben in je leven eh nerdje...
Diep van binnen wou ik heel hard schreeuwen en huilen tegelijk...maar jah moet me sterk houden... Khadija en Malika kwamen er ook bij en zeiden ... "damn dikkie, ga nou maar mee...anders mogen wij niet weg van Yemma en Bebba dus kom nou maar jij doet toch niks haram lachten ze allebei...
Ja ja oke is goed... ik kom al...


Ik ging dus met mn zus Khadija en me nicht Malika de deur uit en ja hoor net dat we om de hoek waren gingen ze naast mekaar lopen en lieten ze me net als een hondje alleen lopen.... ik had tocg gelijk...
Ik hoorde ze zeggen "tfoe man ik baal wel dat die zwijn met ons mee gaat hoor ik bedoel, ze schrikt alle jongens af...damn hahahahahahahahahha....
ik zei zachtjes " tazzz daar hebben jullie mij niet voor nodig maar dat doen jullie zelf al......

ewa na 10 minuten lopen waren we eindelijk in de stad...ik ging gewoon naast hen lopen omdat ik anders "bekende" tegen zou komen en die zouden dan denken pffff hla alleen de stad in ??


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ewa ik ga zo weer verder peepsssss

19-04-2005, 17:31
Ga verder, meid




LM

19-04-2005, 18:10


ga je gauw verder mopz

01-06-2005, 20:30
gA gAuW vErDeR!!!