Bekijk volle/desktop versie : spits van galatasaray umut bulut neemt afscheid van zijn vader na aanslag Ankara



Pagina's : [1] 2

15-03-2016, 21:48
http://www.turksvoetbal.net/galatasaray/video-umut-bulut-neemt-afscheid-van-vader-150336297#.Vug4KVr4PFE.nujij

aan zijn rechterzijde bondcoach fatih terim en achter hem selcuk inan

Allah rahmet eylesin umutcum

15-03-2016, 22:16


Allah rahmet eylesin.

15-03-2016, 22:27
Ik moest bijna huilen toen ik hem zag.. Allah rahmet eylesin

15-03-2016, 22:30
Zielig voor die vent. Kan iemand mij vertellen waarom de Turkse jeugd niet radicaliseert of andere groeperingen om wraak te nemen op deze verraders? De grijze wolven bijvoorbeeld. Geef die gasten een goede uitrusting en laat ze vrij om een oogje in het zeil te houden

15-03-2016, 22:47



Citaat door zapee:
Zielig voor die vent. Kan iemand mij vertellen waarom de Turkse jeugd niet radicaliseert of andere groeperingen om wraak te nemen op deze verraders? De grijze wolven bijvoorbeeld. Geef die gasten een goede uitrusting en laat ze vrij om in oogje in het zeil te houden
het probleem is, ze vertoeven zich tussen de miljoenen mensen.. je weet niet wie terrorist is en wie niet.. ze eten, drinken, kleden, slapen en poepen naast je en in het geniep slaan ze toe als je het niet verwacht..

16-03-2016, 02:04
@zapee veel meer Turkse jongeren beginnen te sympathiseren met de grijze wolven, vooral na de gefaalde vredesbesprekingen en het nieuws over militaire slachtoffers. Ik weet niet of dat goed zal aflopen maar 1 ding weet ik zeker: de pkk ratten hebben geen toekomst meer.

16-03-2016, 02:06
@verpleegster donder ff een end op. De pkk heeft het opgeëist, daar is je antwoord. En niemand dwong de communistische ratten om politie agenten te executeren. Ze hadden moeten doorgaan met vredesbespreking maar dat deden ze niet en nu zullen ze zich doodvechten en verhongeren.

16-03-2016, 02:11
@Djengiz tussen mensen of niet, dit soort gespuis kan het niet laten om mee te doen met al die linkse demonstraties. Als je ze daar ziet dan weet je wie er een potentiële gevaar vormt.

16-03-2016, 15:13

Citaat door Amiri:
@Djengiz tussen mensen of niet, dit soort gespuis kan het niet laten om mee te doen met al die linkse demonstraties. Als je ze daar ziet dan weet je wie er een potentiële gevaar vormt.
koerden bevolking houdt de pkk in leven.. je kan ze moeilijk allemaal naar iran sturen waar ze vandaan komen.. en de westerlingen worden al geil om dit in hun propaganda te gebruiken..

16-03-2016, 15:43
Zoals de Armeniërs eigenlijk uit Syrië kwamen, zoiets?


Citaat door Djengiz:
koerden bevolking houdt de pkk in leven.. je kan ze moeilijk allemaal naar iran sturen waar ze vandaan komen.. en de westerlingen worden al geil om dit in hun propaganda te gebruiken..

16-03-2016, 16:14

Citaat door jakko:
Zoals de Armeniërs eigenlijk uit Syrië kwamen, zoiets?
armenen komen uit de gebergten van rusland en jij doelt op 'assyriers' en dat zijn geen armenen

16-03-2016, 16:19

Citaat door Djengiz:
armenen komen uit de gebergten van rusland en jij doelt op 'assyriers' en dat zijn geen armenen
Is de mensheid niet ontstaan in Afrika?

16-03-2016, 16:21


Valt me op dat er wel erg weinig aandacht is geweest voor de aanslagen in Turkije, sowieso als daar terreur wordt gepleegd horen we er weinig over.. behalve als de slachtoffers Koerden zijn, dan gaat t non-stop over die gemene Turken.

16-03-2016, 16:26

Citaat door Pieter-Baan:
Is de mensheid niet ontstaan in Afrika?
geen idee want toen bestond google earth nog niet.. als we westerlingen moeten geloven, dan waren we allemaal apen geweest.. maar gelukkig zijn we Moslims en stammen we af van mensen adam en eva

16-03-2016, 16:28

Citaat door ilovesoap:
Valt me op dat er wel erg weinig aandacht is geweest voor de aanslagen in Turkije, sowieso als daar terreur wordt gepleegd horen we er weinig over.. behalve als de slachtoffers Koerden zijn, dan gaat t non-stop over die gemene Turken.
de gedode 9 duitsers en peruaan bij die ene aanslag haalden zelfs de week nieuws.. en ankara maar een halve dag..

Pagina's : [1] 2