Bekijk volle/desktop versie : Advies gevraagd voorschool juf die boos werd.



Pagina's : [1] 2 3 4

14-03-2016, 22:42
Salaam dames,

Vanmiddag had ik mijn kindje opgehaald bij de voorschool. Ik vroeg hoe het was gegaan en wou weglopen totdat er een bal naast mij lag. Kindje had hem over het hekje heen gegooid. Dus ik pak de bal en gooi hem het hekje weer over en wil weglopen. Ik zie dat juf boos is op dat kindje en hem zegmaar vast pakt bij zijn kraag en zegt kijk wat je doet ofso iets. Ik schonk er verder geen aandacht aan en liep weg... Maar eenmaal thuis aangekomen dacht ik stel dat het mijn zoontje was had haar dan echt door elkaar geschud. Super dom dat ik gelijk niks heb gezegd maar was een beetje in schok denk ik. Zal ik er morgen wat van zeggen ?? En hoe kan ik dit subtiel aanpakken...

14-03-2016, 22:46


Gewoon naar haar toe gaan morgen en beleefd zeggen dat je het niet fijn vindt dat ze dat kind bij zijn kraag heeft vastgepakt. Hoort een juf eigenlijk ook niet te doen.

14-03-2016, 22:48

Citaat door BeYoutiful-:
Gewoon naar haar toe gaan morgen en beleefd zeggen dat je het niet fijn vindt dat ze dat kind bij zijn kraag heeft vastgepakt. Hoort een juf eigenlijk ook niet te doen.
Ja dit wil ik ook gaan doen.. Maar stel dat ze gaat zeggen dat dit helemaal niet heeft plaats gevonden.. Had er vandaag namelijk niks van gezegd..

14-03-2016, 22:54

Citaat door zijn_schatje:
Ja dit wil ik ook gaan doen.. Maar stel dat ze gaat zeggen dat dit helemaal niet heeft plaats gevonden.. Had er vandaag namelijk niks van gezegd..
Kan niet anders. Je kunt of er wat van zeggen met de kans dat ze schijnheilig gaat lopen doen of je zegt er niets van en wacht tot ze het nog een keer doet. Dan zeg je er meteen wat van, zodat er niks te ontkennen valt. Maarja je bent natuurlijk bang dat ze ook zoiets bij jouw zoontje gaat doen, als jij er niet bent.

14-03-2016, 22:58


Stel nou dat dat kindje al eerder op de vingers is getikt door de juf. om de bal over te gooien dat weet jij toch niet?

14-03-2016, 22:59

Citaat door BeYoutiful-:
Kan niet anders. Je kunt of er wat van zeggen met de kans dat ze schijnheilig gaat lopen doen of je zegt er niets van en wacht tot ze het nog een keer doet. Dan zeg je er meteen wat van, zodat er niks te ontkennen valt. Maarja je bent natuurlijk bang dat ze ook zoiets bij jouw zoontje gaat doen, als jij er niet bent.
Ja inderdaad jij begrijpt mij. Ik had gewoon gelijk moeten reageren maar dat deed ik jammer genoeg niet. Ik twijfel nou echt heel erg of ik er nou wel of niet iets van moet zeggen..

14-03-2016, 23:00

Citaat door Ma-at:
Stel nou dat dat kindje al eerder op de vingers is getikt door de juf. om de bal over te gooien dat weet jij toch niet?
Ja dat klopt maar mag ze hem dan bij de kraag pakken. Ik neem aan van niet toch?

14-03-2016, 23:02
Of dat bepaald kindje echt een etterdagje had dat weet jij toch ook niet het is niet altijd makkelijk de juiste reden te zoeken.

14-03-2016, 23:03

Citaat door zijn_schatje:
Ja dat klopt maar mag ze hem dan bij de kraag pakken. Ik neem aan van niet toch?
Kom nou ze kan he' beter eens bij de kraag nemen dan hem een mep verkopen.

14-03-2016, 23:04
Agressieve leerkrachten van tegenwoordig.

14-03-2016, 23:06
Wat ik ermee bedoel is dat wij heel snel zien in een moment opname maar dat er veel meer achterliggend kan zijn als reden om het bij de kraag te vatten.

14-03-2016, 23:07

Citaat door Ma-at:
Kom nou ze kan he' beter eens bij de kraag nemen dan hem een mep verkopen.
Ik vind dit alsnog geen reden om hem bij de kraag te pakken. Ze kan dan bijvoorbeeld straf geven.

14-03-2016, 23:08



Citaat door Xaviera:
Agressieve leerkrachten van tegenwoordig.
Niet altijd ook ouders die overal achter zoeken, geen correctie voor hun kinderen willen,maar thuis de broeksriem hanteren.

14-03-2016, 23:08

Citaat door Xaviera:
Agressieve leerkrachten van tegenwoordig.
Ja dat vind ik dus ook! Vind het echt jammer dat ik er niet gelijk iets van heb gezegd. Ik ga nu echt extra opletten.

14-03-2016, 23:09

Citaat door zijn_schatje:
Ik vind dit alsnog geen reden om hem bij de kraag te pakken. Ze kan dan bijvoorbeeld straf geven.
Zou je hem niet bij de kraag grijpen als ie de weg over kon en dezelfde reactie geven?

Pagina's : [1] 2 3 4