Bekijk volle/desktop versie : Silva: "we moeten barcelona zien te ontlopen"



10-03-2016, 14:45
"PSG moet Barcelona zien te ontlopen" - Goal.com


Paris Saint-Germain bereikte de kwartfinales van de Champions League door Chelsea in een tweeluik te verslaan. Silva vindt dat de ploeg zich sterk heeft ontwikkeld ten opzichte van voorgaande jaren. Toch zou hij de krachten niet willen meten met de absolute top van Europa.

"Ik denk dat Barcelona op dit moment het beste voetbal ter wereld speelt", zegt Silva tegen Goal. "Ze spelen erg goed en dat drietal voorin maakt altijd het verschil. Wij hebben de ambitie om de Champions League te winnen en dan zullen we toch ooit van zo'n team moeten winnen. Ik hoop dat we ze pas in de finale tegenkomen."

De Braziliaanse verdediger kijkt er niet van op dat zijn ploeggenoot Zlatan Ibrahimovic zo'n groot aandeel had in de plaatsing voor de kwartfinales. Ibra werd de laatste maanden bekritiseerd omdat hij in topduels niet meer zijn niveau zou kunnen halen.

"Natuurlijk gaat het niet alleen om hem, maar om de teamprestatie", zegt Silva. "Hij heeft het fantastisch gedaan. Ik wist dat hem er alles aan was gelegen om laten zien hoeveel honger hij nog heeft om te winnen."

10-03-2016, 14:55


PSG is bang

10-03-2016, 15:38
hahahahaha hij heeft gelijk ...beter Barcelona in de finale hebben of anders kansloos ...remsporen zullen gezien worden in Parijs tijdens loting als blijkt dat ze tegen Barcelona moeten

11-03-2016, 09:56
normale reactie, Barcelona is op dit moment de beste, en ik heb ook liever dat ze hun niet loten, liefst een City of Benfica of een Wolfsburg

11-03-2016, 10:34


Wat een mietje

11-03-2016, 10:52

Citaat door Onzinbloed:
Wat een mietje
hoezo?? hij is gewoon eerlijk hij wil het liefst pas in de finale barca tegenkomen, omdat je dan 1 wedstrijd speelt op een nutraal veld, de kansen zijn dan 50/50, sbs 6 zeiden ook dat Barca de meeste kans maakt om de CL te winnen daarna Bayern en als derde PSG zelfs voor Real Madrid dat kinderlijk verdedigd,

11-03-2016, 11:17
gare opzet van de cl. zo vaak dezelfde wedstrijden. jaar in jaar uit

11-03-2016, 12:30
Ik zie liever ook geen Psg doe maar Real of Bayern wie dat wint pakt tevens de CL.

11-03-2016, 13:30

Citaat door Peugeot205:
hoezo?? hij is gewoon eerlijk hij wil het liefst pas in de finale barca tegenkomen, omdat je dan 1 wedstrijd speelt op een nutraal veld, de kansen zijn dan 50/50, sbs 6 zeiden ook dat Barca de meeste kans maakt om de CL te winnen daarna Bayern en als derde PSG zelfs voor Real Madrid dat kinderlijk verdedigd,
50/50

11-03-2016, 13:40

Citaat door smooth_a:
50/50
jaa een finale over 1 wedstrijd is het 50/50 onderschat psg maar, we zitten in 2016 je moet niet denken dat barca al de CL heeft gewonnen, we zitten nog in kwart finale en alles kan gebeuren in de loting, Bayern is er ook nog

11-03-2016, 13:50

Citaat door Peugeot205:
normale reactie, Barcelona is op dit moment de beste, en ik heb ook liever dat ze hun niet loten, liefst een City of Benfica of een Wolfsburg
Of Real Madrid. Moet te doen zijn voor psg.

11-03-2016, 13:52

Citaat door Wrongbet:
Of Real Madrid. Moet te doen zijn voor psg.
ook maar dan liever 1 van de 3 die ik opnoemde, real is ook te doen gezien wat ze verdedigend laten zien, DRAMA, maar voorin hebben ze wel veel kwaliteit

11-03-2016, 14:02



Citaat door Peugeot205:
ook maar dan liever 1 van de 3 die ik opnoemde, real is ook te doen gezien wat ze verdedigend laten zien, DRAMA, maar voorin hebben ze wel veel kwaliteit
psg heeft de verdediging om de voorhoede te pakken van Real.
Als je kijkt hoe Real scoorde tegen mietjes ploegen als Roma, Shaktar en Malmo waren allemaal verdediging fouten.
Moet te doen zijn voor Luiz en Silva met behulp van Matuidi en Motta.

11-03-2016, 14:38
Barcelona is misschien de beste, maar geloof me die andere teams maken net zo een kans op de CL. Als Barca hem niet pakt gun ik het PSG met alle liefde.