Bekijk volle/desktop versie : Erg worden.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

18-04-2005, 19:19
Er was is een meisje ze heette yasmina.Toen ze in marokko zat overleed haar vader. De hele familie waren in tranen en verdriet.Toen ze bij de begravenis waren konden ze het gewoon niet aanzien dat de vader in dat graf zat.Paar weken geleden kwamen ze terug van alle verdriet. Haar broer deed boodschappen.En yasmin ging naar school ze kwam een man tegen en die zei'Wil je een sigaret.

19-04-2005, 18:23


[QUOTE=ouafa12]Er was is een meisje ze heette yasmina.Toen ze in marokko zat overleed haar vader. De hele familie waren in tranen en verdriet.Toen ze bij de begravenis waren konden ze het gewoon niet aanzien dat de vader in dat graf zat.Paar weken geleden kwamen ze terug van alle verdriet. [B]Haar broer deed boodschappen.En yasmin ging naar school ze kwam een man tegen en die zei:Wil je een sigaret.[B]Jasmin zei:nee ik wil het niet ik rook niet.De man zei: je gaat zien wat er met jou gaat gebeuren.Jasmin ging wegrennen toen ze bij school was was ze te laat .De meester zei:je bent te laat waarom.Jasmin verzon een smoes en zei:ik had me verslapen sorry de meester zeike ga maar zitten .

19-04-2005, 18:24
ehuu ..go on..

19-04-2005, 18:36
Ga Verder...Maaarre kan je geen langere vervolgjes plaaltsen??????

20-04-2005, 15:14


Ze zei: welke blz zijn we .Blz 45 zei: haar vriendin .Oke zei:Jasmin .Toen ze naar huis kwam jasmin die man weer tegen.Hij gaf haar drugs en zei: het is echt lekker hoor. Maar jasmin zei:ik wil het niet hoor .

20-04-2005, 18:42
[B]Maar de man zei: het is gezond en er zit lekker smaak in proef maar dan krijg je 25
euro.Jasmin aarzelde ze zeike. Toen ze het proefde vond ze het lekker toen zei: waar is me 25 euro de man zeike hier toen jasmin wegging ging ze nar huis.Haar moeder zei:was het leuk op school.Ja zei: jasmin .Toen ze in de kamer was wou ze nog [B]meer drugs.Ze ging naar buiten om naar die plaats te gaan waar die man was ze zag hem en zei:ik wil nog meer maar . [/B]

20-04-2005, 18:53

Citaat door Gerlach:
En toen?

geef haar een kans ze is mijn kleine nichtje

20-04-2005, 18:54
Ga verder, Wafjeeeeeee inoe en maak je vervolgjes l Langerrrrrrrrrrrrr

20-04-2005, 20:00
wayow


ga verder..

20-04-2005, 20:05
Je hebt een nieuwe fan bijga snel verder...en maak langer vervolg k leuker om te lezen

21-04-2005, 15:40
De man zei:dan moet je mij maar geld geven drugs is niet gratis.Jasmin zat in haar zak te kijken en gaf 20 euro hier zei ze .Hij gaf haar drugs en ze ging snel weer naar huis toen ze thuis was .Was haar moeder boos ze zei waar was je ze verzon weer en smoes en zei ik moest frisse lucht halen.Oke zei haar moeder maar niet meer doen ik was echt bezorgd oke .Ja zei ze kom jasmin we gaan eten maar jasmin zei: ik heb geen honger oke ga maar naar boven toenz e in de kamer was ging ze drugs slikken.Hehe dat had ik nou net nodig.

21-04-2005, 17:26
Lijp Mán ga verder

21-04-2005, 18:28



Citaat:
Ze vond de drugs lekker toen ze volgende ochtend wakker was ging ze naar school zag ze die man. Hij zei:Wil je nog meer .Graag zei jasmin dus ze had het opgegeten.Toen ze op school was was ze hieper.
Maar ze wisten niet wat er met Jasmin aan de hand was!!!

21-04-2005, 18:48
Opgegeten of bedoel je snuiven? Is toch cocaine neem ik aan??

21-04-2005, 18:49
maar ga snel verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


xxxxx

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6