Bekijk volle/desktop versie : Hij vraagt haar ten huwelijk. (Picture!)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

27-02-2016, 21:57
En haar antwoord was JA! Wat vinden jullie ervan om zo ten huwelijk gevraagd te worden? Dit zijn Turkse stelletjes geboren en getogen in g?1[/img]

27-02-2016, 22:02


Wat heb jij met turken?

27-02-2016, 22:05
Dat doet er niet toe. Dit zijn toevallig Turkse stelletjes. Het kon ook van een andere bevolkingsgroep zijn. De vraag is wat vind jij hiervan? Zou jij dat ook willen of zeg je liever niet.

27-02-2016, 22:07
Alles doelt op turken anders zou je enkel vragen wat men van t plaatje vind doos. Volgende keer beter.

27-02-2016, 22:10


Wat zou jij ervan vinden als jou toekomstige je op zo een manier ten huwelijk zou vragen in het openbaar?

27-02-2016, 22:11
Deel ik niet met turkenliefhebbers. Doei

27-02-2016, 22:12
Eh. Wat maakt het uit wat anderen ervan vinden. Gaat er toch om wat jouw toekomstige ervan vindt. Doe wat je wil, ze vindt het vast leuk.

27-02-2016, 22:14

Citaat door sgatina:
Deel ik niet met turkenliefhebbers. Doei


Vreemd. Heb je iets tegen tegen bepaalde mensen puur en alleen omdat ze Turks zijn? Racist. (Turken zijn toevallig ook gewoon moslims.)

27-02-2016, 22:15

Citaat door Xaviera:
Eh. Wat maakt het uit wat anderen ervan vinden. Gaat er toch om wat jouw toekomstige ervan vindt. Doe wat je wil, ze vindt het vast leuk.


Ik vraag jullie mening. Wat zou jij ervan vinden bijvoorbeeld? Want ik weet dat Marokkaanse dames soms liever willen dat die alleen hand gaat vragen en klaar. En dus niet zo in t openbaar ten huwelijk vragen.

27-02-2016, 22:19

Citaat door Faysaliliaz:
Ik vraag jullie mening. Wat zou jij ervan vinden bijvoorbeeld? Want ik weet dat Marokkaanse dames soms liever willen dat die alleen hand gaat vragen en klaar. En dus niet zo in t openbaar ten huwelijk vragen.
Persoonlijk heb ik het liever zoals Marokkanen/moslims het over het algemeen doen, bij ouder(s) aankloppen en klaar. Maar als hij dit wil doen, zal ik het uit respect waarderen. Ik ga hem niet verschut zetten en de boel afkeuren.

27-02-2016, 22:23

Citaat door Xaviera:
Persoonlijk heb ik het liever zoals Marokkanen/moslims het over het algemeen doen, bij ouder(s) aankloppen en klaar. Maar als hij dit wil doen, zal ik het uit respect waarderen. Ik ga hem niet verschut zetten en de boel afkeuren.


Oke en hoe zit het met de huwelijk. Stel hij zegt ik wil etentje geven voor onze families en klaar. Zou je dat accepteren of zou je zeggen 10,000 euro huwelijk en anders niet.

27-02-2016, 22:27

Citaat door Faysaliliaz:
Oke en hoe zit het met de huwelijk. Stel hij zegt ik wil etentje geven voor onze families en klaar. Zou je dat accepteren of zou je zeggen 10,000 euro huwelijk en anders niet.
Nee ben van de familie-etentjes en klaar en mijn familie in NL is sws niet groot. Grote bruiloften vind ik alleen leuk om te bezoeken maar zelf geen zin in.

27-02-2016, 22:31



Citaat door Xaviera:
Nee ben van de familie-etentjes en klaar en mijn familie in NL is sws niet groot. Grote bruiloften vind ik alleen leuk om te bezoeken maar zelf geen zin in.


Deze woorden klinken als muziek in mijn oren. Ik hoop dat die van mij ook zo denkt. Ik heb het haar nog niet durven vragen omdat ze mij misschien raar gaat vinden. Mijn vriendin is ook gwn Marokkaanse en ik ben van op t hoogte dat Marokkaanse dames dit vaker accepteren dan bijvoorbeeld bij Turkse dames.

Ik wil liever etentje geven dan echt 10,000+ euro uitgeven aan 1 dagje feest.

27-02-2016, 22:35
Een Marokkaanse man kan dat niet na doen.

27-02-2016, 22:35

Citaat door Faysaliliaz:
Deze woorden klinken als muziek in mijn oren. Ik hoop dat die van mij ook zo denkt. Ik heb het haar nog niet durven vragen omdat ze mij misschien raar gaat vinden. Mijn vriendin is ook gwn Marokkaanse en ik ben van op t hoogte dat Marokkaanse dames dit vaker accepteren dan bijvoorbeeld bij Turkse dames.

Ik wil liever etentje geven dan echt 10,000+ euro uitgeven aan 1 dagje feest.
Was misschien anders geweest als ik een heel grote familie had in NL zoals veel Marokkanen he. Hoe groter de familie hoe drukker het eenmaal is. Ik snap het dus wel.

Ja ik vind dat ook echt doodzonde, dat geld kan je beter sparen en ermee samen op hadj gaan of iets

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9