Bekijk volle/desktop versie : Conclusie van vandaag: alle stokbroodjes naar la maison gestuurd



25-02-2016, 23:32
Danoontje en petit pain morgenvroeg voor de moeite

25-02-2016, 23:37


Nee maar serieus die stokbroodjes hebben wel goed gespeeld ..jammer van Tannane ..die hebben ze gewoon aan het einde weggegeven

26-02-2016, 09:19
ze hebben goed gespeeld Marseille ook, saint ettiene in de laatste seconden eruit, maar me3lich PSG is er nog conclusie PSG haalt in zn eentje meer punten binnen dan hele eredivisie bij elkaar, psg 5 winst 1 gelijkspel 1 verlies in Europa dit seizoen, vorige seizoen 6 winst 1 verlies 2 gelijke spelen

Belgie is trouwens Micky mouse league voorbij, binnenkort moet kampioen van de Micky mous voorronde CL spelen

http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/index.html

26-02-2016, 09:24

Citaat door TetouanBarca1234:
Nee maar serieus die stokbroodjes hebben wel goed gespeeld ..jammer van Tannane ..die hebben ze gewoon aan het einde weggegeven
Klopt, maar wat ik laatste 5 min zag was Europa cup onwaardig. Helemaal in paniek die gasten.

26-02-2016, 09:26



Citaat door Sjaakie:
ze hebben goed gespeeld Marseille ook, saint ettiene in de laatste seconden eruit, maar me3lich PSG is er nog conclusie PSG haalt in zn eentje meer punten binnen dan hele eredivisie bij elkaar, psg 5 winst 1 gelijkspel 1 verlies in Europa dit seizoen, vorige seizoen 6 winst 1 verlies 2 gelijke spelen

Belgie is trouwens Micky mouse league voorbij, binnenkort moet kampioen van de Micky mous voorronde CL spelen

http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/index.html
Logisch, Ali Chemicali geeft meer geld uit aan psg dan heel Yemen bij elkaar verdiend.

26-02-2016, 09:28
Yemen is arm landje, zeg beda Bahrein ofzo

26-02-2016, 09:31
Bahrein heeft knaken vriend, die kunnen van heel Frankrijk een parkeerplaats maken als ze daar zin in hebben

26-02-2016, 09:34
Qatar is rijkste land ter wereld, Bahrein UAE die hebben ook geld, Maar Qatar staat met kop en schouder op nr 1