Bekijk volle/desktop versie : Meeste



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

25-02-2016, 19:03

Citaat door TheWeeknd:
[Vrouwelijke leden hier zijn echt misselijkmakend man. Zielig voor die gasten die gaan eindigen met zulke meiden. Je hebt uitzonderingen ertussen zitten.]
.

25-02-2016, 19:07



Citaat door TheWeeknd:
[Vrouwelijke leden hier zijn echt misselijkmakend man. Zielig voor die gasten die gaan eindigen met zulke meiden. Je hebt uitzonderingen ertussen zitten.]
Wat is er gebeurd?

25-02-2016, 19:15
Meen je dit ? hoeveelste topic is dit nu?

25-02-2016, 19:16
Geef je gelijk. Maar ik denk dat je dat wel een beetje kunt verwachten als een forum "onzinhoekje" heet

25-02-2016, 19:19



Citaat door TheWeeknd:
Ik meen alles, 15e topic over dit onderwerp. 1000e over vrouwen. Dus had een jubileum te vieren.
Maar wacht ff soms plaats jij toch ook van die halfnaakte vrouwen en dan zeg je erbij dat je er zo graag eentje wilt .
Maar ze hier niet te vinden zijn
Beetje schijnheilig vindt je ook niet? En bovendien moet je dit niet al te serieus nemen. Dat je meiden hier ziet praten en flirten
Wilt t nog niet zeggen dat ze slecht zijn.

25-02-2016, 19:19
Noem namen.

25-02-2016, 19:22
Geldt ook voor jezelf

25-02-2016, 19:23

Citaat door TheWeeknd:
Er is een verschil tussen een topic maken en flirten met meiden.

"Dat je meiden hier ziet praten en flirten
Wilt t nog niet zeggen dat ze slecht zijn"

Hahaha dit is de meest domme reactie ooit wat ik heb gelezen. Dat is als "Als een meid verschillende sexpartners voor het huwelijk heeft gehad wilt niet zeggen dat ze een slet is. Westerse denkwijze.
Mohim je geilt op halfnaakte vrouwen. Same gedrag dus. een beter milieu begint bij jezelf abi

25-02-2016, 19:29

Citaat door TheWeeknd:
Er is een verschil tussen een topic maken en flirten met meiden.

"Dat je meiden hier ziet praten en flirten
Wilt t nog niet zeggen dat ze slecht zijn"

Hahaha dit is de meest domme reactie ooit wat ik heb gelezen. Dat is als "Als een meid verschillende sexpartners voor het huwelijk heeft gehad wilt niet zeggen dat ze een slet is. Westerse denkwijze.


Dat gaat wel een waslijst worden dan. Ik ken alleen misschien de meiden opnoemen die wel een beetje normaal zijn.
Doe dat dan weten we automatisch dat zij die er niet opstaan mfelles zijn

25-02-2016, 19:30
Dit gaat een harde topic worden.

25-02-2016, 19:33

Citaat door TheWeeknd:
Moet jij niet verhaaltjes verzinnen over de mannelijke leden hoe ze je stalken of dat ze catfish zijn. Echt een vieze saus Somalische jij. Voortaan uit mijn topics blijven.


Alsof jullie vrouwen nooit op acteurs geilen. Je weet wat ze zeggen. Wie de schoen past trekke hem aan. Ik noemde nergens je naam, maar je wilt alles goedpraten.
Ja ja daar heb je t al. Ja, ik weet sowieso dat je t over mij hebt. Ik wil niks goedpraten .
Met mannen en vrouwen praten hier is ook niet toegestaan. Kortom deze hele site is niet toegestaan.

25-02-2016, 19:37

Citaat door RealBlood:
Dit gaat een harde topic worden.
-

25-02-2016, 19:42



Citaat door TheWeeknd:
Moet jij niet verhaaltjes verzinnen over de mannelijke leden hoe ze je stalken of dat ze catfish zijn. Echt een vieze saus Somalische jij. Voortaan uit mijn topics blijven.


Alsof jullie vrouwen nooit op acteurs geilen. Je weet wat ze zeggen. Wie de schoen past trekke hem aan. Ik noemde nergens je naam, maar je wilt alles goedpraten.
Ik praat niet uit met nek zoals jij
Als je het over trouwmateriaal wilt hebben zorg eerst da je het zelf bent.
Je bent zelf geen stront waard namelijk.

25-02-2016, 22:16

Citaat door TheWeeknd:
Mijn topics altijd toch broeder
Niet altijd oegtie. Alleen als het over vrouwen gaat.

25-02-2016, 23:31

Citaat door TheWeeknd:
Mijn topics altijd toch zuster

Jij voelt je aangesproken. Als ik het alleen over jou had zou ik je naam gewoon erbij vermelden.

.

Jij bent een en al onzin. Oprotten mijn topic is geen boom.
Senden nefret ediyorum

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12