Bekijk volle/desktop versie : Prins op witte kameel is op zoek naar zijn prinses!* Wie ben ik?*



23-02-2016, 12:24
Prins op witte kameel is op zoek naar zijn prinses!x

Wie ben ik?x

Ik ben een Marokkaanse jongeman (25) die alles eigenlijk wel een beetje op een rijtje heeft, al zeg ik het zelf. Mijn tijd gaat voornamelijk uit aan mijn studie en werk. Daarnaast ben ik iemand die veel met zijn neven optrekt en waarde hecht aan familiebanden. Ik kom uit een dorpje naast Amsterdam maar ik ben veel vaker in Amsterdam vanwege mijn familie.x

Van mezelf kan ik zeggen dat ik best gevoel voor humor heb maar ook ontzettend serieus kan zijn. Ik hecht waarde aan mijn geloof en alhamdolilah verricht ik mijn salawaat. Vanaf jongsafaan ben ik een werker geweest en tot heden is dat nog steeds zo. Mijn geld verdien ik door te zwoegen en zweten.x

Uiterlijk.x

Ik kan van mezelf zeggen dat ik in ieder geval niet lelijk ben. Ik ben best sportief en heb ook de nodige spieren ontwikkelt in de sportschool. Ik heb wel een buikje omdat ik ontzettend veel van eten houd. Dus als je goed kan koken zou dat helemaal goed zijn. Zo niet kan dit altijd nog geleerd worden.x

Ben jijx

- Iemand die weet hoe zijn een man behandelen moet?x
- Iemand die in staat is om gesprekken te voeren op degelijk niveau? (dus niet van die oppervlakkige gesprekken)x
- Iemand die al denkt aan trouwen en ook zsm dat doel wil behalen door snel stappen te maken.x
- Iemand die er voor me is door dik en dun.x
- Iemand die ervan overtuigd is dat ze er best goed uitziet.x

23-02-2016, 13:00


Zou je deze topic niet beter in een ander forum openen, bijv mjlr? Wellicht zoek je dan meer onder de mensen met dezelfde mindset