Bekijk volle/desktop versie : Jo frost klaagt gewelddadige vader aan! Video

Pagina's : [1] 2

21-02-2016, 11:54
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/video-jo-frost-klaagt-gewelddadige-vader-aan

Eigen schuld!

21-02-2016, 12:07

Ik hoop dat hij levenslang krijgt. Idioot.

21-02-2016, 12:14
En die moeder ligt er maar bij als een dweil onder dat dekentje.

21-02-2016, 12:27
Hier gaat je bloed toch van koken. Ik zou die teringleijer dolgraag vastgebonden willen treffen in een kamer en hem laten voelen hoe het is met een riem toegetakeld te worden. Bah bah bah voor zulke ouders

21-02-2016, 12:29

In Amerika kan je rekenen op een flinke celstraf

21-02-2016, 15:59
Verschrikkelijk dit, en moeder is ook schuldig.

21-02-2016, 16:30
Je ziet die angst zo overduidelijk. Mijn hart breekt gewoon. Zo een lief jongetje meskien. Dat is toch geen opvoeden.

Je weet ook nog dat er camera's in je huis hangen en toch wil je losgaan? En inderdaad wat Xav zegt whats wrong with the mother? Sorry die is gewoon medeplichtig.

21-02-2016, 18:15
zo erg mijn hart breekt gewoon. Dit soort mensen mogen zichzelf geen ouders noemen.

21-02-2016, 18:41
Ik zie hier allemaal zeer geschrokken reacties, terecht.
Maar dit soort ernstige mishandeling is geen uitzondering onder Marokkaanse gezinnen.
Ze zouden eens hier in Nederland camera's moeten ophangen bij sommige tokkie mgharba.
Slaan met riem is hier niks bij.
Ik kan me nog herinneren hoe m'n broers werden geslagen als de dag van gister...

21-02-2016, 20:11
Meskien. .eerlijk ik snap die moeder ook niet en voor een lader. Tfo 3la volk

21-02-2016, 21:24
Ik heb ook wel een klap gekregen van mijn moeder maar nooit van mijn vader of broer. Mijn moeder kwam mij ook niet opzoeken om te mishandelen. Het was echt een corrigerende tik.
Ik geloof ook niet dat je met slaan je kinderen kunt corrigeren, zelfs die corrigerende tik van mijn moeder is verkeerd.

Kinderen hoor je juist uit te leggen waarom iets niet mag/hoort/etc en het juiste voorbeeld dien je te laten zien. Goed gedrag moet je ook belonen en vooral een veilig haven zijn voor je kind(eren).

Ik vond het als kind vroeger super vreselijk als mijn vader Allahyarahmou mij op het matje riep omdat hij er achter was gekomen dat ik weer eens een keer niet op school was. Die preek en de teleurstelling deed mij veel meer pijn en deed mij ook nadenken. Corrigerende tik van mama duurde maar voor even en zette mij niet aan het nadenken.

Mijn zusje heeft daarnaast nooit een tik gekregen (jongste). Mijn broer heeft ook nooit een tik gekregen. Mijn vader sloeg gewoon niet en denk dat mijn moeder het raar vond om een jongen te slaan.
En Als mijn moeder de corrigerende tik gaf was mijn vader niet thuis, want die kon daar echt niet tegen.

21-02-2016, 21:31

Citaat door Dunya.:
Alsof jullie nooit met een riem, stok, schoen en dergelijke kapot zijn geslagen. Ik wil het niet normaal vinden, dacht zeg het maar even. Anders zouden ze wel 9 van de 10 Marokkaanse gezinnen moeten aanklagen. Zo erg schrik hier niet van.
Tenzij het een baby was geweest of tenzij die echt bijna werd doodgeslagen.
Inderdaad, dat bedoel ik.

Riem, snoeren, slippers, vliegenmepper, echt van alles.
Mijn broers kregen er flink van langs terwijl ze nog best jong waren.
Eigenlijk best zielig man pff.
Wat zou dat met een kind doen zo jong?

21-02-2016, 21:33

Dat het in veel van onze families ook voorkwam betekend niet dat we het niet schokkend kunnen of zouden mogen vinden. Het is onmenselijk dus niemand gaat dit normaal vinden.

21-02-2016, 22:08
Je hoort dit filmpje in alle situaties abnormaal te vinden, of je nu geslagen bent of niet.

Het gaat namelijk om een ander mens. De meeste mensen die klappen hebben gehad vinden dit filmpje alsnog erg, omdat ze hierbij echt kunnen zien hoe mishandeling eruit ziet vanuit een onafhankelijke partij. Bij je eigen ouders ben je geneigd het normaler te vinden omdat je ook een loyaliteit naar ze toe hebt als kind.

Maar als je dit filmpje normaal vindt, moet je hulp gaan zoeken. Dat meen ik bloedserieus, want dat je zelf aan gort geslagen bent wil niet zeggen dat je daardoor een apathische houding moet aannemen. Dat is overigens ook iets heel Marokkaans. 'Ja maar ik ook,' of: 'Ja, maar bij ons was het erger,' en: 'Ja maar wij kregen klappen met kabel,' alsof het bijna een soort concurrentie is. Wordt soms nog stoer over gedaan.

We moeten ons echt even goed afvragen waar we emotioneel gezien staan en de islam en psychologie raadplegen over opvoeding van eigen geest en nageslacht.

En ik blijf erbij, kinderen vergeten klappen niet. Velen zeggen dat het erbij hoort en dat ze het allang vergeten zijn, maar het blijft je vormen. Je eigen kinderen kunnen last ondervinden aan jouw onverwerkte trauma's en kinderen kunnen dit gaan beschouwen als conflicthantering. Genoeg mannen en vrouwen die elkaar uitschelden en in elkaar slaan omdat ze opgevoed zijn met schelden en klappen.

Maar dan piepen we wel en is het oh wat erg hij gaf zijn vrouw een tik, maar bij een kind kan het allemaal.

21-02-2016, 22:41

Citaat door AutumnGirl:
Je hoort dit filmpje in alle situaties abnormaal te vinden, of je nu geslagen bent of niet.

Het gaat namelijk om een ander mens. De meeste mensen die klappen hebben gehad vinden dit filmpje alsnog erg, omdat ze hierbij echt kunnen zien hoe mishandeling eruit ziet vanuit een onafhankelijke partij. Bij je eigen ouders ben je geneigd het normaler te vinden omdat je ook een loyaliteit naar ze toe hebt als kind.

Maar als je dit filmpje normaal vindt, moet je hulp gaan zoeken. Dat meen ik bloedserieus, want dat je zelf aan gort geslagen bent wil niet zeggen dat je daardoor een apathische houding moet aannemen. Dat is overigens ook iets heel Marokkaans. 'Ja maar ik ook,' of: 'Ja, maar bij ons was het erger,' en: 'Ja maar wij kregen klappen met kabel,' alsof het bijna een soort concurrentie is. Wordt soms nog stoer over gedaan.

We moeten ons echt even goed afvragen waar we emotioneel gezien staan en de islam en psychologie raadplegen over opvoeding van eigen geest en nageslacht.

En ik blijf erbij, kinderen vergeten klappen niet. Velen zeggen dat het erbij hoort en dat ze het allang vergeten zijn, maar het blijft je vormen. Je eigen kinderen kunnen last ondervinden aan jouw onverwerkte trauma's en kinderen kunnen dit gaan beschouwen als conflicthantering. Genoeg mannen en vrouwen die elkaar uitschelden en in elkaar slaan omdat ze opgevoed zijn met schelden en klappen.

Maar dan piepen we wel en is het oh wat erg hij gaf zijn vrouw een tik, maar bij een kind kan het allemaal.
Haha je hebt wel helemaal gelijk hoor, vooral je laatste voorbeeld.
Heb filmpje net pas bekeken, was wel erg narcistisch met zijn stand over het exactly. Ziekelijk.
Het is anders als je het hoort dan wanneer je werkelijk het ziet en hoort.

Pagina's : [1] 2