Bekijk volle/desktop versie : Doodgeschoten vrouw in Rotterdam is jonge Marokkaanse



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-02-2016, 10:44
De 24-jarige vrouw die gisteren in de Multatulistraat in Rotterdam-West is doodgeschoten blijkt een vrouw van Marokkaanse komaf te zijn.





De politie heeft vrij direct vijf mannen opgepakt. Agenten kwamen af op een melding van buurtbewoners waarna ze in de portiekwoning een zwaargewonde vrouw aantroffen. Kort daarvoor zagen getuigen dat een man het gebouw rennend verliet. Een traumahelikopter kon niet voorkomen dat de vrouw kwam te overlijden. Op beelden van Hart van Nederland is duidelijk te zien dat familieleden geschokt zijn over de gebeurtenis.

De politie heeft ze opgevangen en begon direct een klopjacht naar de dader. In een portiek in de buurt werd de eerste verdachte gearresteerd. Later volgden vier inzittenden van een auto. Een van hen was in de woning aanwezig toen de trekker werd overgehaald. De moord betekende alweer de derde op jonge Marokkaanse vrouwen in zeer korte tijd. Eerdere slachtoffers vielen beiden in Amsterdam.

17-02-2016, 10:53


Er zijn teveel wapens onder het jonge Marokkaanse deel van de bevolking

17-02-2016, 11:01

Citaat door Q.E.D.:
Er zijn teveel wapens onder het jonge Marokkaanse deel van de bevolking
Jij bent geobsedeerd door de Marokkaanse bevolking.

Hoe weet jij zo goed dat er veel wapens de ronde gaan?

1 wapen met kogels is genoeg om een bloedbad aan te richten. Denk aan die syko in alphen a/d rijn

17-02-2016, 11:03

Citaat door Q.E.D.:
Er zijn teveel wapens onder het jonge Marokkaanse deel van de bevolking
En jij bent zeker een pedofiel? Nogmaals val dood!

17-02-2016, 11:04


Arme meid RIP. sterkte aan de ouders

17-02-2016, 11:06

Citaat door Sabah_:
Jij bent geobsedeerd door de Marokkaanse bevolking.

Hoe weet jij zo goed dat er veel wapens de ronde gaan?

1 wapen met kogels is genoeg om een bloedbad aan te richten. Denk aan die syko in alphen a/d rijn
Kijk eens naar "opsporing verzocht" en lees het nieuws

17-02-2016, 11:11

Citaat door Q.E.D.:
Kijk eens naar "opsporing verzocht" en lees het nieuws
Dat is niet zo moeilijk;

http://https://www.politie.nl/gezocht-en-vermist/gezochte-personen

Zijn dit allemaal Marokkanen of oost Europeanen. Oh ja de Hollanders komen alleen in het nieuws als ze weer eens betrapt zijn met miljoenen fraude en niet te vergeten de bonnetjes opvragen

Ik heb steeds meer de indruk alsof ik met een studentje te maken die net om de hoek komt kijken

17-02-2016, 11:16
Zolang de kids nog leven en de vader geen zelfmoord gepleegd heeft ken het indd geen nederlander zijn q.e.d

17-02-2016, 11:22

Citaat door Q.E.D.:
Kijk eens naar "opsporing verzocht" en lees het nieuws
Jullie lopen een winkel centrum in met een geweer en maaien mensen neer omdat het leven tegen zit, of jullie rijden op (toen nog) koninginnedag in volle vaart in op de menigte omdat het leven tegen zit, jullie opa's/vaders vinden het normaal om (klein) dochters te misbruiken/verkrachten en zo kan ik nog wel even door gaan.....lees het nieuws zou ik zeggen

17-02-2016, 11:23

Citaat door Born-confused:
Jullie lopen een winkel centrum in met een geweer en maaien mensen neer omdat het leven tegen zit, of jullie rijden op (toen nog) koninginnedag in volle vaart in op de menigte omdat het leven tegen zit, jullie opa's/vaders vinden het normaal om (klein) dochters te misbruiken/verkrachten en zo kan ik nog wel even door gaan.....lees het nieuws zou ik zeggen
shtt.... dat willen ze niet horen.

17-02-2016, 11:27

Citaat door Maghrabi10:
Zolang de kids nog leven en de vader geen zelfmoord gepleegd heeft ken het indd geen nederlander zijn q.e.d
Wees niet zoals dat zwijn. Menselijk leed misbruiken om te bashen is laag en triest.

17-02-2016, 11:37

Citaat door Q.E.D.:
Kijk eens naar "opsporing verzocht" en lees het nieuws
Ik kijk er laatste tijd naar en het zijn voornamelijk mannen uit oostbloklanden die ik voorbij zie komen. Overigens dient opspooringsverzocht niet als bewijs gezien een tijd geleden bleek dat ze selectief zijn. Nederland heeft geschiedenis van piraterij en heb niet de illussie dat het voorbij is. Omdat te verdoezelen wordt je dagelijks gehersenspoelt door dom makende programmas die weinig toevoegen aan je intellect. We verwachten dan ook niet dat jouw iq hoog genoeg is om het door te hebben.

17-02-2016, 11:42



Citaat door Karima_X:
Ik kijk er laatste tijd naar en het zijn voornamelijk mannen uit oostbloklanden die ik voorbij zie komen. Overigens dient opspooringsverzocht niet als bewijs gezien een tijd geleden bleek dat ze selectief zijn. Nederland heeft geschiedenis van piraterij en heb niet de illussie dat het voorbij is. Omdat te verdoezelen wordt je dagelijks gehersenspoelt door dom makende programmas die weinig toevoegen aan je intellect. We verwachten dan ook niet dat jouw iq hoog genoeg is om het door te hebben.
Dat zij en ook de politie zelf selectief zijn in het aannemen van aangiftes.

Zo zei een Hollandse collega (semi-tokki) dat zij aangifte wou doen van diefstal. De politie zei haar of zij zeker wist of het door een Marokkaan was gebeurt, zo niet heeft het geen zin om aangifte te doen. Zo konden ze de Marokkanen aanpakken!

Ze had kennelijk niet door dat ik ook Marokkaanse was door mijn vloeiende taal gebruik en positie (ik was haar meerdere). Ze schrok achteraf wel

17-02-2016, 11:43

Citaat door Karima_X:
Ik kijk er laatste tijd naar en het zijn voornamelijk mannen uit oostbloklanden die ik voorbij zie komen. Overigens dient opspooringsverzocht niet als bewijs gezien een tijd geleden bleek dat ze selectief zijn. Nederland heeft geschiedenis van piraterij en heb niet de illussie dat het voorbij is. Omdat te verdoezelen wordt je dagelijks gehersenspoelt door dom makende programmas die weinig toevoegen aan je intellect. We verwachten dan ook niet dat jouw iq hoog genoeg is om het door te hebben.
Je mag gerust je kop in het zand steken hoor, maakt mij niet uit of Marokkanen elkaar afmaken.

17-02-2016, 11:46

Citaat door Q.E.D.:
Je mag gerust je kop in het zand steken hoor, maakt mij niet uit of Marokkanen elkaar afmaken.
Zeer inhoudelijk. Mij maakt het ook niet uit dat bijna 50 procent van de nederlanders misbruikt is. Bedoel, pedofilie is cultuur toch.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6