Bekijk volle/desktop versie : Verschillen tussen Turkse en Marokkaanse meiden.



15-02-2016, 22:43

Citaat door Reduano:
Wat is jullie ervaring hierin? Wat zijn de verschillen?

Dit is wat ik weet:

1. Marokkaanse dame luistert beter naar de man dan de Turkse dame. (als je vind dat ze ergens niet heen moet gaan waar bijv jongens zijn ofzo , dan doet ze het niet.)

2. Bij Marokkaanse dames is het zo dat ze minder van de man verwachten. Dus minder moeite doen.

3. Bij Turkse dames verwachten ze je gaat 100 whatsapp berichten per dag sturen terwijl bij Marokkaanse dames 1x per week ook goed is.

4. Turkse dames doen mee aan Valentijn en vieren hun verjaardag. Marokkaanse dames doen dit niet , dus je houd veel meer geld in je zak en minder koppijn.

5. Marokkaanse meiden geven je minder koppijn omdat ze chill zijn. Turkse meiden die willen valentijn dit dat alles , dus is meer koppijn en stres.

6. Bij Turkse meiden moetje veel dingen uithalen zoals romantische acties enzo wat geld kost en voor koppijn zorgt. Heb ik geen zin in. Dit hoef je ook niet te doen bij Marokkaanse meiden.

Voorlopig zijn dit de verschillen , ik zal hier op terug komen wanneer ik meer verschillen zal zien. Ik ben zelf Turks en als ik zou moeten kiezen tussen een Turkse dame en een Marokkaanse dame , dan kies ik voor de Marokkaanse dame.
.

15-02-2016, 22:51



Lol

15-02-2016, 22:58
Ey boy relax.... ieder zijn eigen smaak je hebt overal voor en nadelen.

15-02-2016, 23:07
Turk VS Maroc ahha jij bent echt grappig.

Wat ik niet snap he dat ken jij mij wel vast wel uitleggen als Turkse.
Waarom Turkse altijd zo emotioneel zijn Askim.....Askim.....kijken jullie nou echt hele dagen naar die series van jullie???

15-02-2016, 23:28


İyicene gir götlerine

15-02-2016, 23:30
Topic nummer 22492992 over dit onderwerp.

Get a life.

16-02-2016, 00:09
Broer zoek leven en wie zegt dat er veel scheidingen zijn onder Marokkanen jullie krijgen ons niet iet kapot

16-02-2016, 00:20

Citaat door Reduano:
Oh en nog iets , ik dacht altijd dat Marokkaanse meiden een hekel hebben aan Turkse mannen. Maar dit klopt dus voor geen ene meter. Als je ze aanspreekt op straat dan maak je best een groot kans op een tel nr. Maar dan wel aanspreken op straat en niet via internet.
Wat vindt attaturk hiervan?