Bekijk volle/desktop versie : Peperdure Prada-koffer van Marokkaanse prinses gestolen in Parijs



15-02-2016, 16:01
De aankomst van prinses Lalla Oumaima van Marokko in Frankrijk is flink verstoord door een opmerkelijke diefstal.

Le Parisien meldt dat de 20-jarige prinses vrijdagavond in Parijs aankwam en het plein voor Gare du Nord verliet. Korte tijd daarna merkte een personeelslid dat verantwoordelijk is voor de bagage dat een koffer van Lalla Oumaima verdwenen is. Het gaat om een koffer van het merk Prada.

Hoewel deze koffers peperduur zijn, doet vooral het verlies van de inhoud veel pijn. Daar zouden volgens de bron gouden sieraden van de 20-jarige prinses in zitten. Een exacte schatting van de waarde kon niet gedaan worden. Lijfwachten van de prinses hebben aangifte gedaan bij de Franse politie.

15-02-2016, 18:16



Citaat door Redactie:
De aankomst van prinses Lalla Oumaima van Marokko in Frankrijk is flink verstoord door een opmerkelijke diefstal.

Le Parisien meldt dat de 20-jarige prinses vrijdagavond in Parijs aankwam en het plein voor Gare du Nord verliet. Korte tijd daarna merkte een personeelslid dat verantwoordelijk is voor de bagage dat een koffer van Lalla Oumaima verdwenen is. Het gaat om een koffer van het merk Prada.

Hoewel deze koffers peperduur zijn, doet vooral het verlies van de inhoud veel pijn. Daar zouden volgens de bron gouden sieraden van de 20-jarige prinses in zitten. Een exacte schatting van de waarde kon niet gedaan worden. Lijfwachten van de prinses hebben aangifte gedaan bij de Franse politie.


Inside job.

15-02-2016, 18:32
Als een lid van dat koningshuis in Marokko een scheet laat, moet het gelijk nieuws zijn ???
Who cares?
Prinses van 20 jaar.. voor wie isda een prinses dan?
Voor de 14% marokkanen die onder de armoedegrens leven (10 dirham per dag)..

15-02-2016, 18:55
oke begrepen '

mocht ik die peperdure tas gevonden hebben zal ik hem onmiddelijk teruggeven aan het marokkaanse volk

15-02-2016, 21:29


Kan ze makkelijk missen,geld zat.

16-02-2016, 08:14
Walg hier van , alle maal belasting geld dieven van hun eigen volk

17-02-2016, 11:29
Ik hoop toch iemand die het goed kan gebruiken.

17-02-2016, 11:30
fuck die bitch. en fuck alle koningshuizen. vieshe smerige dieven. al hun geld komt van hardwerkende mensen die belasting aan die vieshe koningshuis tuig betalen.

19-02-2016, 21:50
Wat is waard van die koffer?????? 25000euro

22-02-2016, 10:36

Citaat door fessi22:
Ik hoor belasting enzo kifesh welke belasting is geen nederland
Dus Marokko is een belastingvrij land?