Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse boot vaart mee in GayPride



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

15-02-2016, 10:44
De jaarlijkse Amsterdam Gay Pride staat dit jaar in het teken van Europa en heet daarom deze keer EuroPride.





De bedoeling is om discriminatie en acceptatie van LHBTI's (lesbische vrouwen, homoseksuele mannen, biseksuelen, transgenders en interseksuelen) in Europa onder de aandacht te brengen. In de spectaculaire Botenparade vaart eenmalig een boot met de Europese Commissie mee om de boodschap over te brengen. Dat heeft de organisatie zondag bekendgemaakt. Ook vaart er een sportboot mee, met onder meer vier Amsterdamse gay sportverenigingen en gesponsord door sportmerk Adidas. "Binnen de sport ligt LHBTI nog altijd gevoelig. Sporters durven tijdens hun actieve carrière niet uit de kast te komen", zegt Gay Pride-directeur Lucien Spree.

Marokkaanse boot
Behalve de EC-boot en de sportboot varen in totaal tachtig boten mee in de parade. Zij kwamen door de ballotage heen, die dit jaar voor het eerst werd gehouden in plaats van een loting. Er waren 113 inschrijvingen. Onder de deelnemers zijn de Marokkaanse boot, de boot van Madrid Pride en de 'Oekraïense Lady Gaga', popzangeres Kamaliya. Het thema is dit jaar 'Join our freedom, feel free to join us'.

15-02-2016, 10:46


Wat een schande!

15-02-2016, 10:47
titanic..... dit is het enige wat ik hierover zeg...

15-02-2016, 10:48

Citaat door Triangle:
titanic..... dit is het enige wat ik hierover zeg...
Titanic? Ik verwacht weinig ijsbergen in de Amsterdamse grachten...

15-02-2016, 10:51



Citaat door Bebop:
Titanic? Ik verwacht weinig ijsbergen in de Amsterdamse grachten...
Amsterdamse grachten zitten vol met fietsen/auto's/hekken.....dussss

15-02-2016, 10:53
met marchouch voorop

15-02-2016, 10:53

Citaat door Triangle:
Amsterdamse grachten zitten vol met fietsen/auto's/hekken.....dussss
Haha hield het daar maar op... er ligt zo veel ellende in die grachten, hele huisraden worden er in gedonderd.

Desalniettemin, ik denk dat als de boot tot zinken komt, ze er evengoed een feestje van maken

Laat ze, niet elke Marokkaan leeft volgens jouw morele code en dat is hier hun goed recht. Van mij hoeft al dat overdreven gedoe niet zo.

15-02-2016, 10:55

Citaat door Bebop:
Haha hield het daar maar op... er ligt zo veel ellende in die grachten, hele huisraden worden er in gedonderd.

Desalniettemin, ik denk dat als de boot tot zinken komt, ze er evengoed een feestje van maken

Laat ze, niet elke Marokkaan leeft volgens jouw morele code en dat is hier hun goed recht. Van mij hoeft al dat overdreven gedoe niet zo.
man ik maak een grap, hoe groot is de kans dat dit gebeurd???? nou dan weet je dat ik gewoon aan het dollen/trollen ben.

Dat hele gay ding is niet mijn ding, heb ik niks mee, ik walg ervan, maar wat mij betreft moet iedereen lekker doen wat ze zelf willen, het is hun leven.

15-02-2016, 10:58

Citaat door Triangle:
man ik maak een grap, hoe groot is de kans dat dit gebeurd???? nou dan weet je dat ik gewoon aan het dollen/trollen ben.

Dat hele gay ding is niet mijn ding, heb ik niks mee, ik walg ervan, maar wat mij betreft moet iedereen lekker doen wat ze zelf willen, het is hun leven.
Ik zie ook wel in dat je er een komisch ding van maakt, vandaar dat ik er niet al te serieus in mee ga. Maar wat je zegt over de grachten is deels waar; het is zo schrikbarend dat mensen op dusdanige wijze met hun eigen leefomgeving omgaan.

15-02-2016, 10:59

Citaat door BokserHoceima:
moge allah inch allah de tsunamie direct uit het water laten komen met een monster die deze soort troep opeet en vervietigd en gelijk een eerste klas ticket naar de herrijzenis laat brengen waar het eeuwige woeste vuur wacht incha allah
vieze leugenaars
moslim haters
idioten
Leugenaars? Moslimhaters? Omdat ze niet zijn zoals jij (of wel maar durf je er niet voor uit te komen, dat kan natuurlijk ook)?

Maar serieus, waarom zijn het Moslimhaters?

15-02-2016, 10:59

Citaat door Bebop:
Ik zie ook wel in dat je er een komisch ding van maakt, vandaar dat ik er niet al te serieus in mee ga. Maar wat je zegt over de grachten is deels waar; het is zo schrikbarend dat mensen op dusdanige wijze met hun eigen leefomgeving omgaan.
ja als in amsterdam je fiets kwijt bent, heb je 99% kans dat je hem vind in de grachten

15-02-2016, 11:00

Citaat door Triangle:
ja als in amsterdam je fiets kwijt bent, heb je 99% kans dat je hem vind in de grachten
Blijft er maar 1% over voor de junks die zo hun "eerlijke boterham" verdienen? Man, jij onderschat de junks!

15-02-2016, 11:09



Citaat door Redactie:
De jaarlijkse Amsterdam Gay Pride staat dit jaar in het teken van Europa en heet daarom deze keer EuroPride.

De bedoeling is om discriminatie en acceptatie van LHBTI's (lesbische vrouwen, homoseksuele mannen, biseksuelen, transgenders en interseksuelen) in Europa onder de aandacht te brengen. In de spectaculaire Botenparade vaart eenmalig een boot met de Europese Commissie mee om de boodschap over te brengen. Dat heeft de organisatie zondag bekendgemaakt. Ook vaart er een sportboot mee, met onder meer vier Amsterdamse gay sportverenigingen en gesponsord door sportmerk Adidas. "Binnen de sport ligt LHBTI nog altijd gevoelig. Sporters durven tijdens hun actieve carrière niet uit de kast te komen", zegt Gay Pride-directeur Lucien Spree.

Marokkaanse boot
Behalve de EC-boot en de sportboot varen in totaal tachtig boten mee in de parade. Zij kwamen door de ballotage heen, die dit jaar voor het eerst werd gehouden in plaats van een loting. Er waren 113 inschrijvingen. Onder de deelnemers zijn de Marokkaanse boot, de boot van Madrid Pride en de 'Oekraïense Lady Gaga', popzangeres Kamaliya. Het thema is dit jaar 'Join our freedom, feel free to join us'.
EuroPride... brrr, homoparade is nu al een roep voor meer Europa.

Discriminatie enz. tegengaan is prima, maar is daar een obscene tour voor nodig? Is er ooit een iemand overtuigd dankzij zo iets?
Enige wat het doet is negatieve stereotype bevestigen.
Volgens mij hebben in Europa homo's dezelfde rechten als een ieder ander, dus waarover hebben ze het?

Marokkaanse boot, nu is Marokko ook al Europa... ach na Israël en Rusland kan Marokko er ook prima bij... volgend jaar China.

Ik zie deze toch meer als een probleem dan een oplossing... maar ze doen maar, blijkbaar mag dat in Nederland.

15-02-2016, 11:12

Citaat door Redactie:
De jaarlijkse Amsterdam Gay Pride staat dit jaar in het teken van Europa en heet daarom deze keer EuroPride.





De bedoeling is om discriminatie en acceptatie van LHBTI's (lesbische vrouwen, homoseksuele mannen, biseksuelen, transgenders en interseksuelen) in Europa onder de aandacht te brengen. In de spectaculaire Botenparade vaart eenmalig een boot met de Europese Commissie mee om de boodschap over te brengen. Dat heeft de organisatie zondag bekendgemaakt. Ook vaart er een sportboot mee, met onder meer vier Amsterdamse gay sportverenigingen en gesponsord door sportmerk Adidas. "Binnen de sport ligt LHBTI nog altijd gevoelig. Sporters durven tijdens hun actieve carrière niet uit de kast te komen", zegt Gay Pride-directeur Lucien Spree.

Marokkaanse boot
Behalve de EC-boot en de sportboot varen in totaal tachtig boten mee in de parade. Zij kwamen door de ballotage heen, die dit jaar voor het eerst werd gehouden in plaats van een loting. Er waren 113 inschrijvingen. Onder de deelnemers zijn de Marokkaanse boot, de boot van Madrid Pride en de 'Oekraïense Lady Gaga', popzangeres Kamaliya. Het thema is dit jaar 'Join our freedom, feel free to join us'.



De Madrid Pride .... met Cristiano Ronaldo & Badr Hari !! Ze slepen naar verluidt de Marokkaanse gay boot.

15-02-2016, 11:57
elke ouder die zijn kind hiernaar toe mee neemt is een slechte ouder die geen kind verdient. ik zie zelfs kinderen hiernaar toe kijken. geen schaamte niks. tfoe alik. deze wereld is naar de klote.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22