Bekijk volle/desktop versie : Ik hoop dat de nieuwe coach deze spelers niet gaat oproepen



11-02-2016, 23:00
Belhanda
Berrada
Kharja
Chamakh

11-02-2016, 23:01


Belhanda en Barrada alleen voor de bank check:

Lazaar (Palermo)
El Katouari (Palermo)
Da Costa (Olympiacos F.C)
Benatia (Bayern Munich)
Dirar (Monaco)
Malcuit (AS Saint-Étienne)

Saiss (Angers)
Toutouh ( F.C. Copenhagen)
El Ahmadi (Feyenoord)
Ait Bennasser (AS Nancy)
Ziyech (Twente)
Kaddouri (Napoli)
Barrada (Marseille)
Belhanda (Schalke04)

Boufal (Lille)
Tannane (AS Saint-Étienne)
Amrabat (Watford)
El Arabi (Granada)
Bammou (Nantes)

11-02-2016, 23:14
El Ahmadi moet oprotten ...hij is nep geworden ..elke keer afmelden als hij ver moet reizen

Belhanda is een hond ...hij speelt alleen voor zichzelf...hij denkt niet anderen
Berrada voegt niks toe aan Marokko


Deze spelers oprotten

12-02-2016, 00:33
Baradda moet juist erbij. De enigste speler van Marokko die veel loopwerk verricht en niet zomaar wandelt als die andere vleugelspelers

12-02-2016, 00:39



Citaat door racboy13:
Baradda moet juist erbij. De enigste speler van Marokko die veel loopwerk verricht en niet zomaar wandelt als die andere vleugelspelers
Hij is veelnminder geworden dan voorheen...bij Marokko loopt hij te voetballen als een natte krant...kan ook aan Zaki liggen

12-02-2016, 07:35
El ahmadi super belangrijk op het middenveld


Berrada komt inderdaad tekort
Boussouffa in vorm is vele malen beter

12-02-2016, 11:05

Citaat door casaoui01:
El ahmadi super belangrijk op het middenveld


Berrada komt inderdaad tekort
Boussouffa in vorm is vele malen beter


Ik vind hem wel een vechter maar de laatste tijd is het minder met hem en hij heeft vaak geen zin om lange reis te maken..vaak is hij wel aanwezig in thuiswedstrijden van Marokko ...maar goed ..ik geef hem voordeel van twijfel

Boussoufa vind ik inderdaad veel beter dan die Berrada ..ik hoop dat hij zijn. Wedstrijden pakt bij Gent

12-02-2016, 13:09

Citaat door TetouanBarca1234:
El Ahmadi moet oprotten ...hij is nep geworden ..elke keer afmelden als hij ver moet reizen

Belhanda is een hond ...hij speelt alleen voor zichzelf...hij denkt niet anderen
Berrada voegt niks toe aan Marokko


Deze spelers oprotten
El Ahmadi doet het daarnaast ook super slecht met Feyenoord. Hij heeft geen diepgang in z'n spel. We hebben veel betere controlerende middenvelders.

Belhanda zou ik oproepen.