Bekijk volle/desktop versie : enig idee hoeveel....



10-02-2016, 12:18
gezichten de gemiddelde Marokkaanse vrouw heeft?

10-02-2016, 12:24


In de 30 jaar dat ik als Marokkaanse in Nederland woon, heb ik dat bij verschillende volkeren opgemerkt.

10-02-2016, 12:27

Citaat door Xaviera:
In de 30 jaar dat ik als Marokkaanse in Nederland woon, heb ik dat bij verschillende volkeren opgemerkt.
Ja oke, en hoeveel persoonlijkheden hebben ze dan volgens je constatering?

10-02-2016, 12:42

Citaat door sahrawiya_:
Ja oke, en hoeveel persoonlijkheden hebben ze dan volgens je constatering?
Hoeveel persoonlijkheden weet ik niet. Maar wat voor een persoonlijkheid heeft deze blanke blauwogige vrouw precies als ik haar uitleg dat mijn zoon met de schoolbus zou moeten worden opgehaald aangezien we daar recht hebben en zij heel ijskoud met haar zogenaamde opgewekte ogen en een kutgrijns zit te lullen dat mijn zoon ´in zijn eentje naar school kan gaan en dat dat mij een hoop gedoe zou schelen´. Hij is fokking 9 pas, hoe kan je dat kind alleen willen laten reizen in verschillende trams door zowat de hele stad om op die fokking school aan te komen. Hoe noem je zo´n een ijskoud iemand die 24/7 een nep grijns op zet?

10-02-2016, 12:42


Volgens mijn ervaring vind ik dat ze meer dan 4 persoonlijkheden hebben.

Ze zijn alles behalve correct en hun verhalen is vol met onwegen. En heel wat leugens en tests. Ta7ramiyat.

Je bent ze beter kwijt dan rijk.

10-02-2016, 12:48

Citaat door Xaviera:
Hoeveel persoonlijkheden weet ik niet. Maar wat voor een persoonlijkheid heeft deze blanke blauwogige vrouw precies als ik haar uitleg dat mijn zoon met de schoolbus zou moeten worden opgehaald aangezien we daar recht hebben en zij heel ijskoud met haar zogenaamde opgewekte ogen en een kutgrijns zit te lullen dat mijn zoon ´in zijn eentje naar school kan gaan en dat dat mij een hoop gedoe zou schelen´. Hij is fokking 9 pas, hoe kan je dat kind alleen willen laten reizen in verschillende trams door zowat de hele stad om op die fokking school aan te komen. Hoe noem je zo´n een ijskoud iemand die 24/7 een nep grijns op zet?
Ik zou verder niet tegen zo'n slecht mens verder in discussie gaanmaar is een goed klapke doen tegen de hogere. Er zaten vroeger meiden met mij in het middelbaar en kwamen met de schoolbus. Wat een kwal is dat.

Ja kafiras hebben ook heel wat gezichten maar het interesseerd mij niet k bedoel k heb het niet met ze. Een wereld van verschil qua leefwijze en denkwijze je kunt ze als moslima ze niet als vriendin nemen.

10-02-2016, 12:54

Citaat door sahrawiya_:
Ik zou verder niet tegen zo'n slecht mens verder in discussie gaanmaar is een goed klapke doen tegen de hogere. Er zaten vroeger meiden met mij in het middelbaar en kwamen met de schoolbus. Wat een kwal is dat.

Ja kafiras hebben ook heel wat gezichten maar het interesseerd mij niet k bedoel k heb het niet met ze. Een wereld van verschil qua leefwijze en denkwijze je kunt ze als moslima ze niet als vriendin nemen.
Daarom, als je dagelijks te maken krijgt met verschillende volkeren dan weet je dat heksen in elk volk zitten.

10-02-2016, 13:50

Citaat door Xaviera:
Daarom, als je dagelijks te maken krijgt met verschillende volkeren dan weet je dat heksen in elk volk zitten.
Ik ken de andere volkeren hoe ze zijn maar al te goed men beste Xaviera. Maar het gaat hier specifiek over de Marokkaanse vrouw. Wou het hebben over onze eigen mgharba.

10-02-2016, 13:55
Ik schat 1 maar pin me er niet op vast

10-02-2016, 14:23
een blanke in de winter en een getinte in de zomer !

10-02-2016, 14:42

Citaat door sahrawiya_:
gezichten de gemiddelde Marokkaanse vrouw heeft?
Gezichtsverlies. Dus geen.

10-02-2016, 15:44
ontopic reageren is moeilijk voor sommige clowns hier.

10-02-2016, 16:15


Ik zal jou eens als voorbeeld nemen, gok op een 15? Zit ik er dichtbij?

10-02-2016, 16:17

Citaat door Sarcasm:
Ik zal jou eens als voorbeeld nemen, gok op een 15? Zit ik er dichtbij?
maak er ineens een 20 tal van lief meisje

10-02-2016, 16:18

Citaat door sahrawiya_:
maak er ineens een 20 tal van lief meisje
Darn! Ik dacht nog wat positiever over je.