Bekijk volle/desktop versie : 'Slechte mentaliteit' jaagt mensen Nederland uit



Pagina's : [1] 2 3 4

08-02-2016, 11:41
De "slechte mentaliteit" in Nederland is een steeds belangrijkere reden om naar het buitenland te emigreren.





Veel mensen hebben genoeg van de in hun ogen hufterige, ontevreden en onbeleefde houding van hun landgenoten. Dat blijkt uit een onderzoek van de EmigratieBeurs onder 11.000 bezoekers.De mentaliteit in het land is voor 23 procent van de toekomstige emigranten de belangrijkste reden voor het vertrek. "We zien dat de omgangsvormen en de korte lontjes voor mensen steeds vaker de druppel zijn om weg te gaan", zei directeur Tom Bey maandag.

Toekomstige emigranten (24 procent) willen ook weg uit Nederland omdat ze meer rust en ruimte willen. De migrantencrisis is voor 13 procent een reden om het land te verlaten. Er emigreren zo'n 148.000 mensen per jaar. Tussen de 2 en 3 procent van de bevolking denkt er over na om ergens anders een toekomst op te bouwen.

08-02-2016, 11:51


Ik ben het er mee eens. Maar dit is denk ik een probleem dat voorkomt in meer landen, en ja durf het toe te geven, wij marokkanen spelen daar wel een rol in. Fatsoen, beleefdheid en manieren zijn niet onze sterkste kant zoals je in veel streken in marokko wel zal merken. Wij marokkanen hebben ook een mentaliteits verandering nodig. Ghair In sha Allah

08-02-2016, 11:53

Citaat door weet_nie_meer:
Ik ben het er mee eens. Maar dit is denk ik een probleem dat voorkomt in meer landen, en ja durf het toe te geven, wij marokkanen spelen daar wel een rol in. Fatsoen, beleefdheid en manieren zijn niet onze sterkste kant zoals je in veel streken in marokko wel zal merken. Wij marokkanen hebben ook een mentaliteits verandering nodig. Ghair In sha Allah
praat voor jezelf...

08-02-2016, 11:54

Citaat door weet_nie_meer:
Ik ben het er mee eens. Maar dit is denk ik een probleem dat voorkomt in meer landen, en ja durf het toe te geven, wij marokkanen spelen daar wel een rol in. Fatsoen, beleefdheid en manieren zijn niet onze sterkste kant zoals je in veel streken in marokko wel zal merken. Wij marokkanen hebben ook een mentaliteits verandering nodig. Ghair In sha Allah
sommige kunnen niet van andermans spullen en lijf afblijven meer niet

08-02-2016, 11:55



Citaat door Triangle:
praat voor jezelf...
Dat doet hij ook mag dat van je ?

08-02-2016, 11:58

Citaat door MaoZedong:
vergeet jezelf niet
ik ben juist 1 van die mensen andere mensen..

08-02-2016, 12:01

Citaat door Triangle:
ik ben juist 1 van die mensen andere mensen..
Natuurlijk .........

08-02-2016, 13:30

Citaat door Triangle:
praat voor jezelf...
Ik gebruik het woordje "wij" bewust. Dat gezegd kan het soms geen kwaad om wat kritiek tegenover onszelf tot onze hart te nemen. Ik snap dat onze verdedigingsmechanisme altijd op actief staat door de vele onzin dat naar ons toe wordt geworpen, maar dat zegt niet dat we niks te verbeteren hebben als collectief. Verbetering begint bij erkenning.

08-02-2016, 13:44

Citaat door weet_nie_meer:
Ik gebruik het woordje "wij" bewust. Dat gezegd kan het soms geen kwaad om wat kritiek tegenover onszelf tot onze hart te nemen. Ik snap dat onze verdedigingsmechanisme altijd op actief staat door de vele onzin dat naar ons toe wordt geworpen, maar dat zegt niet dat we niks te verbeteren hebben als collectief. Verbetering begint bij erkenning.
nogmaals praat voor je zelf, ik zie mezelf niet in dat beeld dat jij hebt...dus betrek me daar niet in, en laar het probleem wat jij hebt vooral jou probleem zijn en maak het niet de mijne.

bedankt.

08-02-2016, 13:45
Nare mensen vindt je overal op deze aardkloot. Gewoon buitensluiten die negatieve zooi.

08-02-2016, 13:46
Ik zou wel verhuizen voor een zonnig klimaat en een mooie schone zee ❤️

08-02-2016, 13:48
Ik zou wel willen verhuizen naar Indonesië / Bali

08-02-2016, 13:57



Citaat door Reallover:
Ik zou wel willen verhuizen naar Indonesië / Bali
Ik naar zuid Afrika ❤️

08-02-2016, 14:02

Citaat door Dramaqueen_:
Ik naar zuid Afrika ❤️
te veel aids, te veel criminaliteit.....


maladiven lijkt me wel een mooi eilandengroep om te wonen...ook nog islamitisch

08-02-2016, 14:02
Vind het niet gek met al die miljoenen racisten/pvv'ers. Meer dan een miljoen mensen stemmen op een facistische partij en koesteren daarbij haatgevoelens jegens anders denkenden.

Pagina's : [1] 2 3 4