Bekijk volle/desktop versie : Tegenwoordig willen die kutkinderen allemaal bieber en kylie jenner zijn



04-02-2016, 21:30
Vroeger in the good dope days...hadden we pas echte helden

Ik was altijd groene...soms de witte en evt. zwart...eea hing natuurlijk af van wat de oudere siblings kozen...ja toen kende men nog hiërarchie. Tegenwoordig lopen die kutkinderen op straat rond dit uur te chillen met jongens 2x hun leeftijd. Vroeger ging je hinkend naar huis als je durfde te hangen bij je broer op straat. Maar da's iets voor een andere x.






En natuurlijk na elke aflevering die spastische moves uitproberen totdat pa of ma natuurlijk binnenkomt lopen en iedereen vriendelijk doch dringend verzoekt om daarmee te nokken. Af en toe was oom riem dan wel tante slipper in de buurt om zonodig de kinders toch nog die extra reden te geven om gehoor te geven aan de inherente afkeer die kinders hebben voor pijn, ik bedoel de wensen van ma/pa.

Nu ik erover nadenk...ik denk dat het zelfs nog erger was na het zien van een film van JC v Damme of iets als de Karate kid. Oh well...back then the heroes were at least acting foolish...todays really R

04-02-2016, 21:35


Subhannalah heb net ook een topic geopend over vroeger!
Wannabe !!!!!

04-02-2016, 21:37
Serieus...ik kijk nooit naar topix van anderen

04-02-2016, 21:42
Wie Zijn dat dan

04-02-2016, 21:43


Die bieber ken ik wel die andere nie.
Volg die onzin niet ben hoogbegaafd

04-02-2016, 21:44

Citaat door Stastil:
Wie Zijn dat dan
Justin bieber is een zanger a daesh.
Die andere zal zijn hoertje wel.zijn.