Bekijk volle/desktop versie : Domste transfer ooit van een Marokkaan is deze van Tiighadouni (foto)



01-02-2016, 13:07
Hij zal op de bank belanden en daar nooit vandaan komen ..hij zal 2 wedstrijden voetballen meer niet ..daarna gaat hij huilen en terugkeren naar Málaga en daarvandaan belanden in Eredivisie



01-02-2016, 13:16


Volgens mij mag jij hem niet zo

01-02-2016, 13:33

Citaat door WorldFamous77:
Volgens mij mag jij hem niet zo
Klopt

Ik had meer van hem verwacht bij Marokkaanse elftal ..hij heeft geen inzet..hij is geen vechter...ik ben teleurgesteld in hem en ook ik ben teleurgesteld in hem omdat hij ooit zei dat FC Groningen te ver was (afstand ) voor hem ..Groningen had interesse in hem maar hij koos voor het geld in Málaga ..nu mag hij lekker daar klappen krijgen van die honden trainer

01-02-2016, 13:54

Citaat door TetouanBarca1234:
Klopt

Ik had meer van hem verwacht bij Marokkaanse elftal ..hij heeft geen inzet..hij is geen vechter...ik ben teleurgesteld in hem en ook ik ben teleurgesteld in hem omdat hij ooit zei dat FC Groningen te ver was (afstand ) voor hem ..Groningen had interesse in hem maar hij koos voor het geld in Málaga ..nu mag hij lekker daar klappen krijgen van die honden trainer
Hij heeft wel gelijk over Groningen, tering was dat ver zeg. Het is dat er gas zit anders hadden ze het aan Duitsland mogen schenken van mij

01-02-2016, 14:54



Citaat door WorldFamous77:
Hij heeft wel gelijk over Groningen, tering was dat ver zeg. Het is dat er gas zit anders hadden ze het aan Duitsland mogen schenken van mij
net alsof Malaga dichtbij is

hij moet trots zijn dat Groningen interesse in hem had

01-02-2016, 16:12
Hij zal eindigen in de jupiler league

01-02-2016, 16:27

Citaat door Sjaakie:
Hij zal eindigen in de jupiler league
denk ik ook

hij heeft geen inzet ..bij balverlies doet hij niks ..en hij is krachteloos

01-02-2016, 16:54

Citaat door TetouanBarca1234:
denk ik ook

hij heeft geen inzet ..bij balverlies doet hij niks ..en hij is krachteloos


Ik zag dat gelijk bij die wedstrijd tegen equitreal guinea,hij speelde niveau topklasse slappehap,hij werd binnen 15 min gewisseld ,kwam hard aan maar was teregt,equitreal guinea is niveau veteranen voetbal