Bekijk volle/desktop versie : 13-jarig Russisch-Duits meisje verzon verkrachting door migranten



Pagina's : [1] 2 3

29-01-2016, 18:12

Citaat door Trinity.:
13-jarig Russisch-Duits meisje verzon verkrachting door migranten

Het Russisch-Duitse meisje van 13 uit Berlijn dat had gezegd dat ze was ontvoerd en verkracht door asielzoekers, heeft dat hele verhaal verzonnen. Ze zat bij een vriend omdat ze niet naar huis durfde vanwege problemen op school, zegt de Duitse politie.

De vermissing en de bewering van het meisje over het misbruik leidden deze week tot een ruzie op hoog niveau in Rusland en Duitsland. De Russen zeiden dat de regering-Merkel de zaak met opzet lang had verzwegen. De Duitse regering zei dat Rusland zich niet met Duitse interne aangelegenheden moest bemoeien en zéker niet een 13-jarig meisje misbruiken voor propaganda.

De kwestie was ook aanleiding voor een demonstratie bij het kantoor van bondskanselier Merkel.
Vier versies

Het meisje verdween op 11 januari en dook pas 30 uur later weer op. In verhoren over haar verdwijning kwam ze met vier versies van wat er was gebeurd. Het verhaal dat onder meer door haar familie en de Russisch-Duitse gemeenschap in Berlijn groot in het nieuws kwam, was dat over ontvoering en herhaaldelijke verkrachting door drie migranten.

Gegevens van haar mobieltje wijzen uit dat ze die 11e januari en de dag erop in het huis van een vriend van 19 in Berlijn was, zegt de politie. In dat huis zijn meer bezittingen van het meisje gevonden. De vriend heeft toegegeven dat hij haar onderdak heeft verleend.
Alleen getuige

Van seksueel contact is volgens de vriend geen sprake geweest en medisch onderzoek van het meisje heeft daarvoor ook geen aanwijzingen opgeleverd, zegt de politie. De vriend heeft volgens de politie niets strafbaars gedaan en hij is alleen getuige in de zaak. Of het meisje straf te wachten staat voor haar leugenachtige verklaringen, is niet duidelijk.

De politie van Berlijn doet wel nader onderzoek naar twee jonge mannen die in de maanden voor de verdwijning seks met het meisje zouden hebben gehad. Dat geldt in Duitsland als zwaar seksueel misbruik van een minderjarige, ook als de minderjarige met de seks heeft ingestemd.

Minister Steinmeier van Buitenlandse Zaken heeft aangekondigd dat hij vandaag met zijn Russische collega Lavrov zal bellen over de afloop van de zaak.

http://nos.nl/artikel/2083679-13-jarig-russisch-duits-meisje-verzon-verkrachting-door-migranten.html
.

29-01-2016, 18:20


goedmaken

voor straf moeten blanke vrouwen stoppen met seksfantasietjes over sterke wilde getinte stieren en moeten ze de daad bij de droom zetten dus gewoon een getinte stier scoren

29-01-2016, 18:24

Citaat door Trinity.:
dat wordt met de carnaval allemaal recht getrokken

gelukkig maar

29-01-2016, 18:52

Citaat door Trinity.:
er komen steeds meer vluchtelingen bij, dus de kans is groot
dat blanke vrouwen gelukkig gaan worden

29-01-2016, 18:54


Sorry


Ondertussen
Paar vluchtelingen In elkaar geslagen
Paar varkenskoppen naar moskeeën
Een handgranaat
Incidentjes


Maar sorry dat het gebeurd is

29-01-2016, 18:54
Oh wat treurig, 13 jaar nog maar..... zo triest....

29-01-2016, 18:55

Citaat door touzaniabdelos:
goedmaken

voor straf moeten blanke vrouwen stoppen met seksfantasietjes over sterke wilde getinte stieren en moeten ze de daad bij de droom zetten dus gewoon een getinte stier scoren

jij spoort wcht niet

29-01-2016, 18:56

Citaat door Reallover:
Sorry


Ondertussen
Paar vluchtelingen In elkaar geslagen
Paar varkenskoppen naar moskeeën
Een handgranaat
Incidentjes


Maar sorry dat het gebeurd is
Dat is de fout van de mensen, want ookal was het verhaal wel waar geweest dan nog hebben mensen geen enkel geldig excuus om willekeurige ander mensen aan te vallen, Moskeen te belagen en weet ik veel wat voor ander racistisch gedrag....

29-01-2016, 18:58

Citaat door DKHOLSOKRASSEK:
jij spoort wcht niet
dit heb ik van hun dus hun sporen niet niet ik

29-01-2016, 18:59
Dus begrijp je dat er censuur is?
Het moet wel soms
Hoe erg ik ook ben voor vrijheid van pers
Als land bescherm je je volk en als je weet dat bepaalde incidenten door media kunnen escaleren omdat je weet dat het volk niet zo slim is dan is het goed dat men censuur pleegt

Hoe denk jij over censuur?
Citaat door Gitane:
Dat is de fout van de mensen, want ookal was het verhaal wel waar geweest dan nog hebben mensen geen enkel geldig excuus om willekeurige ander mensen aan te vallen, Moskeen te belagen en weet ik veel wat voor ander racistisch gedrag....

29-01-2016, 18:59

Citaat door Gitane:
Dat is de fout van de mensen, want ookal was het verhaal wel waar geweest dan nog hebben mensen geen enkel geldig excuus om willekeurige ander mensen aan te vallen, Moskeen te belagen en weet ik veel wat voor ander racistisch gedrag....
dat komt omdat westerlingen moeilijk rationeel kunnen denken

29-01-2016, 19:02
13 jaar en al zo'n streken, dat komt niet goed.

29-01-2016, 19:04



Citaat door Dikra_m:
13 jaar en al zo'n streken, dat komt niet goed.
13 jaar en ze wil geen blanke partner

waar gaat dit toch heen ?

zwart europa misschien ?

29-01-2016, 19:06

Citaat door touzaniabdelos:
dit heb ik van hun dus hun sporen niet niet ik

stier? hoe kom je derop

29-01-2016, 19:07

Citaat door touzaniabdelos:
13 jaar en ze wil geen blanke partner

waar gaat dit toch heen ?

zwart europa misschien ?
Er zit niks anders op he touzani.

Pagina's : [1] 2 3