Bekijk volle/desktop versie : Censuur tegen de Koran op marokko.nl



Pagina's : [1] 2

28-01-2016, 19:15

Citaat door Chaymaeasmaa:
Topic waarin werd gediscussieerd over de Koranische islam , dus de islam die Allah aan ons uitlegt is verwijderd door een moderator of admin. Dit toont aan dat men geen vrijheid van meningsuiting heeft op marokko.nl

Dan zou ik zeggen verwijder de gehele islam&ik gedeelte aangezien de koran toch al verboden is en censuur op word gelegd op koranische verzen die de islam uitlegt.

Dit noemen ze discriminatie tegen andersdenkenden terwijl wij in een democratische land leven waar men zijn mening mag geven. (vrijheid van meningsuiting)


2:42 Omkleedt de waarheid niet met onzin en verbergt haar niet; jullie weten wel beter.

2:44 Kunnen jullie dan de mensen aansporen tot vroomheid en jezelf vergeten? Jullie lezen het boek toch voor? Hebben jullie dan geen verstand?

2:159 Zij die de duidelijke bewijzen en de leidraad die Wij hebben neergezonden verbergen, nadat Wij ze aan de mensen in het boek hebben duidelijk gemaakt, dat zijn zij die door God en door de vervloekers worden vervloekt.

2:160 Behalve als die berouwvol zijn , zich beteren en het duidelijk maken. Dan zijn zij het tot wie Ik mij genadig wend. Ik ben de genadegever , de barmhartige.

2:161 Zij die ongelovig zijn en als ongelovigen sterven , op hun rust Gods vloek en die van de engelen en de mensen te samen.

2:170 En als er tot hen wordt gezegd: "Volg wat Allah heeft geopenbaard", dan zeggen zij: "Nee, wij volgen hetgeen wat wij bij onze voorvaderen gevonden hebben." Ondanks dat hun voorvaderen niets begrepen en niet werden geleid (naar het rechte pad).

3:187 En toen Allah met hen aan wie het boek gegeven is het verdrag aanging: "Jullie moeten het aan de mensen duidelijk maken en het niet verbergen." Toen veronachtzaamden zij het achterbaks en verkwanselden het, maar wat zij ervoor gekocht hebben dat is pas slecht.

4:56 Zij die ongelovig zijn in Onze tekenen, hen zullen Wij in een vuur laten braden. Telkens als hun huid gaar gebakken is, vervangen Wij die door andere huid, opdat zij de bestraffing proeven. Allah is machtig en wijs.
.

28-01-2016, 20:35


a3odhobillah waar komen al deze koranisten opeens vandaan?

28-01-2016, 20:41
Is 1 lid, die hier rond hangt met tig accounts om te doen denken dat velen hun 'aqeeda van Kufr aanhangen. Zou me niet verbazen dat dit die Jodin -zara- is, gezien ze haar zelf eerst voordeed als ash'ari en het vuur opende op de Salafiyyeen en nu is die jodin nergens te bekennen en plotselong zie je koranieten actief.

Ze proberen de gelovigen te bedriegen, maar ze bedriegen niemand anders dan hunzelf en ze proberen het Licht van Allaah te doven met hun monden, maar Allaah zal Zijn Licht vervolmaken, ookal haten de ongelovigen dit.

28-01-2016, 20:58

Citaat door A_bdars:
Is 1 lid, die hier rond hangt met tig accounts om te doen denken dat velen hun 'aqeeda van Kufr aanhangen. Zou me niet verbazen dat dit die Jodin -zara- is, gezien ze haar zelf eerst voordeed als ash'ari en het vuur opende op de Salafiyyeen en nu is die jodin nergens te bekennen en plotselong zie je koranieten actief.

Ze proberen de gelovigen te bedriegen, maar ze bedriegen niemand anders dan hunzelf en ze proberen het Licht van Allaah te doven met hun monden, maar Allaah zal Zijn Licht vervolmaken, ookal haten de ongelovigen dit.
Nee, dit is een Koerd-Armeense hybride schiezofreen genaamd Ugur Ungor.
Hij was ook actief op hababam, twitter en youtube waar hij ook iedereen uitscheld en als een beest tekeer gaat.
Het heeft niets met censuur te maken, gewoon het feit dat mensen uitschelden en je als een dier gedragen niet geaccepteerd wordt.

28-01-2016, 21:05



Citaat door JeWiltmeNiet:
Nee, dit is een Koerd-Armeense hybride schiezofreen genaamd Ugur Ungor.
Hij was ook actief op hababam, twitter en youtube waar hij ook iedereen uitscheld en als een beest tekeer gaat.
Het heeft niets met censuur te maken, gewoon het feit dat mensen uitschelden en je als een dier gedragen niet geaccepteerd wordt.
Vreemdr gasten. Eerst een plaag van christenen, daarna atheisten, daarna joden en takfiriyyeen, sufis en nu koranieten.

Ik ken deze igor niet, maar zijn werkwijze is hetzelfde als die van die jodin en rawafid: moenafiqeen.

Klopt dat het niets met censuur te maken, maar met zijn/haar gescheld en gevloek. Verder is de Qor'aan vrij van hen en hetgeen dat cencuur is, is hun harten en ogen want ze beweren de Qor'aan te volgen terwijl ze er ongelovig in zijn

28-01-2016, 21:06
Hybride, haha.

28-01-2016, 21:08

Citaat door Qurani:
Ze kunnen geen kant op, maar Chaymae, t heeft toch wel iets grappigs om te zien hoe ze de Koran bestrijden?

Maar dat is nog theologie

Je moet echt helemaal van de pot gerukt zijn als je koolstofmoleculen gaat bestrijden aahhahaahah dat is net als dat terwijl je erop zit te poepen met diaree, met kettingen aan je benen die aangesloten zijn aan n pickup truck die in een keer keihard gas geeft en je er vanaf wordt gerukt en alles onderschijt

Silent Hill stijl
Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta mère.

29-01-2016, 13:19

Citaat door A_bdars:
Vreemdr gasten. Eerst een plaag van christenen, daarna atheisten, daarna joden en takfiriyyeen, sufis en nu koranieten.

Ik ken deze igor niet, maar zijn werkwijze is hetzelfde als die van die jodin en rawafid: moenafiqeen.

Klopt dat het niets met censuur te maken, maar met zijn/haar gescheld en gevloek. Verder is de Qor'aan vrij van hen en hetgeen dat cencuur is, is hun harten en ogen want ze beweren de Qor'aan te volgen terwijl ze er ongelovig in zijn
Google hem maar, hij heeft "gestudeerd". Hij heeft zelfs een wikipedia pagina.

29-01-2016, 13:36
hoe meld je wat bij de mods dan?

29-01-2016, 13:42

Citaat door Insaff:
hoe meld je wat bij de mods dan?
Klik op het driehoekje waar een uitroepteken in zit. Rechtsonderaan kun je mij bv citeren, maar helemaal links onderaan zie je een sterretje en daarnaast een driehoekje.

29-01-2016, 18:27
Hahaha, gestudeerd. Hoogopgeleid. Intellectueel. Hoogbegaafd.

Pagina's : [1] 2