Bekijk volle/desktop versie : Aanranding



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

28-01-2016, 03:07

28-01-2016, 03:10


Woow, s t een bekende?

28-01-2016, 03:11

Citaat door oujdi-91:
Woow, s t een bekende?

28-01-2016, 03:23

Citaat door Blondjesman:
Jij wordt dus iedere dag verkracht ofzo. Wat een kk zieke geesten op deze site man

28-01-2016, 08:02


Ik zou gwn aangifte doen dan laat je je er in elk geval niet gwn bij zitten... Als t bekende zijn zou ik je daddy maar inschakelen heeft vast meer effect..

28-01-2016, 08:18

Citaat door sullie124:
Ik zou gwn aangifte doen dan laat je je er in elk geval niet gwn bij zitten... Als t bekende zijn zou ik je daddy maar inschakelen heeft vast meer effect..

28-01-2016, 08:24
Ik begrijp die rotzooi jochies in mijn inbox niet "Door wie", "Gaat het over jou", "Wanneer", "Hoevaak", "Hoe ver", "Waarom" (HOE KUN JE VRAGEN WAAROM!?)

Blijf uit mijn inbox met je onzinnige vragen!!

Krijg het idee dat er jochies zijn die dit gewoon interessant vinden. Het zal je moeder of je zus maar overkomen![/SIZE]

28-01-2016, 08:27
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar als het je vaker is overkomen zou jet dan niet een beetje je eigen schuld zijn. Jij laat mannen in je leven hebt contact etc.

Vroeger als ik dit las of hoorde dacht ik wat erg. Maar tegenwoordig zie je vaak dat vrouwe zich losjes kleden overal contacten hebben en als een van die contacten een stapje verder wil gaan en aan je gaan zitte is t opeens aanranding.

Er zullen vast gevallen zijn waar t echt om.aanranding gaat maar elk verhaal heeft 2 kanten en de kant van de vrouw is tegenwoordig ook niet de meest betrouwbare meer.

Just sayin

28-01-2016, 08:34

Citaat door Rookie007:
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar als het je vaker is overkomen zou jet dan niet een beetje je eigen schuld zijn. Jij laat mannen in je leven hebt contact etc.

Vroeger als ik dit las of hoorde dacht ik wat erg. Maar tegenwoordig zie je vaak dat vrouwe zich losjes kleden overal contacten hebben en als een van die contacten een stapje verder wil gaan en aan je gaan zitte is t opeens aanranding.

Er zullen vast gevallen zijn waar t echt om.aanranding gaat maar elk verhaal heeft 2 kanten en de kant van de vrouw is tegenwoordig ook niet de meest betrouwbare meer.

Just sayin
Ik kan hier zo kwaad om worden. Besef je wel wat je zegt?

Ten eerste draag ik een hoofddoek en lange jurken of abayaat. Ga me niet zeggen dat dat "losjes gekleed" is.

Ten tweede was de laatste keer op werk en de keer daarvoor was een ander baantje. Beide baantjes in een zaak waar je dit absoluut niet zou verwachten. Gewoon familiebedrijfje van "broeders fi deen".

Wou dit niet eens delen met iemand, laat staan onbekenden. Maar je zit er gewoon hartstikke naast. Voor het geval je ooit iemand op de zelfde manier "aanpakt" met je woorden, denk 10x na!!

[/SIZE]

28-01-2016, 08:37

Citaat door Rookie007:
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar als het je vaker is overkomen zou jet dan niet een beetje je eigen schuld zijn. Jij laat mannen in je leven hebt contact etc.

Vroeger als ik dit las of hoorde dacht ik wat erg. Maar tegenwoordig zie je vaak dat vrouwe zich losjes kleden overal contacten hebben en als een van die contacten een stapje verder wil gaan en aan je gaan zitte is t opeens aanranding.

Er zullen vast gevallen zijn waar t echt om.aanranding gaat maar elk verhaal heeft 2 kanten en de kant van de vrouw is tegenwoordig ook niet de meest betrouwbare meer.

Just sayin
Dus omdat ze losjes gekleed zijn vragen ze om verkracht/aangerand te worden? Wat is dit nou voor een kut redenering?

28-01-2016, 08:37
Ik pak niemand aan. Gwn je familie inschakelen of politie. Een topic openen heeft geen zin maargoed.

Ik zeg nergens dat je liegt of wat dan ook. zeg alleen tegenwoordig is niemand te vertrouwen. Hoe vaak hoor je wel niet dat vrouwen mannen uitdagen en als die mannen dan happen dan maken ze leven zuur van die mannen door hem te beschuldigen. Ik zeg niet dat het bij jou is.

Maar elk verhaal heeft altijd 2 kanten. Niks mis mee wat ik zeg hoor want grotendeels wat ik zei was in algemene zin.

28-01-2016, 10:33

Citaat door -positief:
Of het zin heeft? Jij durft je die vraag nog te stellen??
Tuurlijk heeft het zin om een aangifte te doen. Vandaag ben jij het en morgen is het een andere meisje! En een bewijs heb je wel want je werkt bij die zogenaamde "broerder fie dien"!!!
En die spraakmemo is al een begin, of smsjes en dergelijke!
Waarop wacht je nog?

28-01-2016, 10:40


ONdernee actie in plaats van hier aandacht zoeken!
Aangerand of ongewenst aanraking is verboden. gewoon aangifte doen.

By the way, die zogenaamde broeders.. tazz gasen! ze3ma baard van hier tot aan tokio, altijd zognaamd rustig. maar intussentijd wel je zusters aanranden.. ze nemen niet zomaar vrouwen aan hoor.

28-01-2016, 10:46

Citaat door -positief:
Ik kan hier zo kwaad om worden. Besef je wel wat je zegt?

Ten eerste draag ik een hoofddoek en lange jurken of abayaat. Ga me niet zeggen dat dat "losjes gekleed" is.

Ten tweede was de laatste keer op werk en de keer daarvoor was een ander baantje. Beide baantjes in een zaak waar je dit absoluut niet zou verwachten. Gewoon familiebedrijfje van "broeders fi deen".

Wou dit niet eens delen met iemand, laat staan onbekenden. Maar je zit er gewoon hartstikke naast. Voor het geval je ooit iemand op de zelfde manier "aanpakt" met je woorden, denk 10x na!!

[/SIZE]
Ga aangifte doen. Het hangt van jou bewijsmateriaal af in hoeverre ze iets ondernemen. Blijf aangiftes doen, hoe meer aangiftes je doet.hoe beter het kan uitpakken voor je! Heb sbar, want ze ondernemen vaak bij de eerste aangifte nog niet, dus daarom blijven melden! Allah ie 3awnek

28-01-2016, 10:50
Gewoon aangifte doen, misschien zijn ze bekend bij de politie.

Wat erg voor je, inchAllah komt alles goed met je.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11