Bekijk volle/desktop versie : Vakantie turkije wat raden jullie me aan?



27-01-2016, 17:19
Salaam dames ik wil in april/mei met me gezinnetje naar Turkije inchallah.

Mijn vraag is welke plaats en hotel raden jullie me aan waar jullie zijn geweest en waar je zeker nogmaals zou willen komen?

Graag ook kindvriendelijk.


Soekran dames.

27-01-2016, 17:27



Citaat door Chaymaeasmaa:
Royal dragon in Antalya vond ik goed. Maar is wel erg duur. Het hangt af wat je budget is.
ja budget maakt niet uit gaat meer om of het wat is zeg maar.

27-01-2016, 18:02
Misschien kunnen jullie een ander land bezoeken? Waarom Turkije als het budget niet uit maakt?
Er zijn zoveel prachtige plaatsen in de wereld..

Vooral als je kinderen wat ouder zijn, geen baby's etc, zou ik mijn kinderen andere plekken van de wereld laten zien dan alleen het bekende Turkije, Dubai etc.

Vooral als het budget helemaal niet uit maakt.

Ga een keer met je kinderen bijvoorbeeld op de hoogste berg van de wereld staan en laat ze genieten van de wonderen van onze scheppers in plaats dat wat de mens heeft gecreëerd..

En mijn reactie is geen aanval hoor, maar er is zoveel meer om aan je kinderen te laten zien..
Vergroot hun kijk op de wereld door al dat moois te ervaren...

27-01-2016, 18:04
Royal holiday palace als je een ruim budget hebt in antalya.
Ben er in juli geweest maar ben zondag van bali en de gili eiland terug gekomen dat raad ik eerder aan

27-01-2016, 18:43



Citaat door Neda:
Misschien kunnen jullie een ander land bezoeken? Waarom Turkije als het budget niet uit maakt?
Er zijn zoveel prachtige plaatsen in de wereld..

Vooral als je kinderen wat ouder zijn, geen baby's etc, zou ik mijn kinderen andere plekken van de wereld laten zien dan alleen het bekende Turkije, Dubai etc.

Vooral als het budget helemaal niet uit maakt.

Ga een keer met je kinderen bijvoorbeeld op de hoogste berg van de wereld staan en laat ze genieten van de wonderen van onze scheppers in plaats dat wat de mens heeft gecreëerd..

En mijn reactie is geen aanval hoor, maar er is zoveel meer om aan je kinderen te laten zien..
Vergroot hun kijk op de wereld door al dat moois te ervaren...
We hebben ook al veel gezien alleen is het zo dat we dit keer echt turkije willen doen omdat het ons leuk lijkt ook die land een keer te bezoeken en geezien t3 hebben vandaar.

27-01-2016, 20:01

Citaat door reweda:
We hebben ook al veel gezien alleen is het zo dat we dit keer echt turkije willen doen omdat het ons leuk lijkt ook die land een keer te bezoeken en geezien t3 hebben vandaar.


Ghair ins Allah, veel plezier meid...