Bekijk volle/desktop versie : 'Oprah verdient 12 miljoen dollar met tweet'

Pagina's : [1] 2

27-01-2016, 08:58
Oprah Winfrey heeft dinsdag 12 miljoen dollar verdiend met een enkele tweet.

Dat heeft MarketWatch uitgerekend, toen de waarde van de aandelen van Weight Watchers omhoog schoot nadat de mediamagnate een promotiefilmpje deelde via Twitter. "Eet brood. Val af. Waaatttt?", zo twitterde Oprah dinsdag, met daarbij een video en de oproep net als zijzelf via het programma van Weight Watchers af te vallen. In het filmpje vertelde ze kilo's te zijn kwijtgeraakt ondanks een dagelijkse boterham.

In het uur nadat ze de tweet plaatste steeg de waarde van de aandelen van het bedrijf met ruim 2 dollar per stuk. Oprah heeft ongeveer 6 miljoen aandelen in haar bezit en was zelf dus ongeveer 12 miljoen dollar rijker. Oprah kocht in oktober 10 procent van de aandelen van Weight Watchers en kondigde daarna aan zich te voegen bij andere beroemde woordvoerders van het bedrijf, zoals Jessica Simpson en Jennifer Hudson.

27-01-2016, 09:12

Zo rijk en toch vet.

27-01-2016, 09:18
Da's leuk voor Oprah.

27-01-2016, 09:20
Nieuwsbericht is niet helemaal volledig... de waarde van haar aandelen is nu gelijk aan de waarde op het moment dat ze instapte. Ze is er dus geen steek mee opgeschoten...

27-01-2016, 09:23

Ze was al stinkend rijk en word alleen rijker en rijker dus eigenlijk meer een reclame stunt dan dat het spul werkt wat ze promoot.
Als dit echt een "wonder" middel was dan was iedereen al afgevallen..echte onzin!

27-01-2016, 09:23
Ik vond haar talkshow geweldig totdat ik erachter kwam dat zij ook een duivel aanbidster toen was het gelijk ook over....

En zo zie je maar weer hè ......de rijken worden alleen maar rijker en de armen nog alleen armer ..fuck that shit

27-01-2016, 09:26

Citaat door mysterieman:
Ze was al stinkend rijk en word alleen rijker en rijker dus eigenlijk meer een reclame stunt dan dat het spul werkt wat ze promoot.
Als dit echt een "wonder" middel was dan was iedereen al afgevallen..echte onzin!
Als je weightwatchers volgt val je echt wel af. Veel mensen hebben echter de discipline niet om het vol te houden. Oprah zelf ook niet trouwens; die jojoot al haar hele leven met haar gewicht tussen volslank en moddervet.

27-01-2016, 10:09

Citaat:
Ik vond haar talkshow geweldig totdat ik erachter kwam dat zij ook een duivel aanbidster toen was het gelijk ook over....

En zo zie je maar weer hè ......de rijken worden alleen maar rijker en de armen nog alleen armer ..fuck that shitfrons
als je het over de duivel hebt dan moet je bij je zelf beginnen voor je iemand anders betiteld met "duivel aanbidster" gezien jij zelf ook tv kijkt wat ook onder de duivel valt volgens de islam!!
He Bloembia of is het vandaag soraya28?

Citaat:
Als je weightwatchers volgt val je echt wel af. Veel mensen hebben echter de discipline niet om het vol te houden. Oprah zelf ook niet trouwens; die jojoot al haar hele leven met haar gewicht tussen volslank en moddervet.
Als je elke dag hard rent dan val je ook af dus dat spul is zo commercieel als ik weet niet wat. En natuurlijk is discipline het toverwoord gezien dit het belangrijkste is.

27-01-2016, 10:42
In Soviet Russia, I would do her.

27-01-2016, 10:53

Citaat door MoiSophia:
Zo rijk en toch vet.
Precies, ze heeft alle tijd en materiaal en geld voor assistentie Gewoon goede voeding en elke dag naar een persoonlijke gym met een een professionele assistent, maar nee hoor

27-01-2016, 11:13

Citaat door mysterieman:
als je het over de duivel hebt dan moet je bij je zelf beginnen voor je iemand anders betiteld met "duivel aanbidster" gezien jij zelf ook tv kijkt wat ook onder de duivel valt volgens de islam!!

Als je elke dag hard rent dan val je ook af dus dat spul is zo commercieel als ik weet niet wat. En natuurlijk is discipline het toverwoord gezien dit het belangrijkste is.
Hahaha wtf is jou probleem balhaar. .....en voordat je
Hier als een wilde zwijn gilt en oordeelt ...ik keek vroeger tv ja!

En ja ze is duivel aanbidster dat vind ik!.....wat jij vind kan me geen ene moer schelen. ....brutale baviaan .....mij aanvallen omdat ik een mening heb over iemand tfoe op je gestoorde
Rotkop!!!

En nou oprotten van mij

27-01-2016, 11:59

Citaat door mysterieman:

TV kijken mag niet volgens de Islam?

27-01-2016, 12:05

Citaat:
Hahaha wtf is jou probleem balhaar. .....en voordat je
Hier als een wilde zwijn gilt en oordeelt ...ik keek vroeger tv ja!

En ja ze is duivel aanbidster dat vind ik!.....wat jij vind kan me geen ene moer schelen. ....brutale baviaan .....mij aanvallen omdat ik een mening heb over iemand tfoe op je gestoorde
Rotkop!!!

En nou oprotten van mij Moe
Het feit al dat je gelijk begint te schelden zegt genoeg over je karakter laat staan dat we het over duivel aanbidden hebben.
Ten eerste gil ik niet maar typ ik en ten tweede geef ik ook, zoals jij dat doet, een mening. Of is jouw mening meer waar dan een ander want zo lijkt het wel.

Schijnbaar doet het je wel wat want je zegt aan de ene kant dat mijn mening geen ene moer kan schelen maar aan de andere kant reageer je er wel op. Hoe logisch ben je ??

En het vreemde is ook dat je het als aanval ziet hahaha dat zegt wederom iets over je karakter of je snapt je zelf niet!

En ik rot niet op als was m.marokko.nl van je vader !!

27-01-2016, 12:07

Citaat:
TV kijken mag niet volgens de Islam?

hihi
Ja dat is echt zo!. Blijkbaar kan je het bijna niet geloven maar zoals jij vaak zegt zoek het maar eens op of vraag het na en je zal versteld staan hoeveel jij nog niet weet!

27-01-2016, 12:15

Citaat door mysterieman:
Ja dat is echt zo!. Blijkbaar kan je het bijna niet geloven maar zoals jij vaak zegt zoek het maar eens op of vraag het na en je zal versteld staan hoeveel jij nog niet weet!
Niet zo hoogmoedig ouwe!

Daarbij weet jij niet wat ik weet.

Dat maakt het zo spannend voor jou nie wa?

Voor jou info; is niet de TV wat haram is

Pagina's : [1] 2