Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haar krullen



16-04-2005, 22:26

Citaat door Gekkie01:
Hoe doen jullie dat?
Gewoon met rollers of met een echte kruller? Of op een andere manier?
Tell me!
.

16-04-2005, 23:18


Een hele makkelijke manier is door bijvoorbeeld 3 invlechten te maken in je haar.. en dan er wax of gel ofzoiets indoen dat het goed blijft.. en dan een nachtje mee slapen met een hoofddoek op en 's ochtends haal je uit en je schud het ff door elkaar en sprayt nog ff je haar met goede haarspray.. heb je ook krullen geen pijpenkrullen maar het is wel mooi.. tenminste hangt er van af wat voor soort haar je hebt..

En anders kun je het gewoon met een stijltang doen dan krijgt je van die schattige pijpenkrulletjes.. maar het zakt wel snel uit trouwens..

16-04-2005, 23:24
Als je kroeshaar hebt dan kun je beter je haren eerst stijlen en dan rollers erin zetten en dan beetje spray erin en dan gewoon zo een uurtje of zo laten zitten....
Ik doe zelf altijd na het douchen beetje laten opdrogen en dan rollers erin en dan droogfohnen en dan beetje spray erop en dan hoofddoek op mn hoofd, en uurtje laten zitten en klaar is fatima
Ik heb het ook weleens gedaan met een ronde kam waar je je haren mee stijlt. Ik deed mn haar om die kam wikkelen en dan fohnen tot het een krul werd, maar dat duur te lang en is niet echt effectief, want wanneer je de rest hebt gekruld dan is het eerste plukje weer stijl......
Dus gewoon rollers, droogfohnen, en dan spray, dan zit het voor een aantal uurtjes goed..... Als je kroesig haar hebt blijft het beter zitten denk ik....

17-04-2005, 17:15
Ik denk dat ik zo'n tang ga halen.. Waar je je haar tussen moet klemmen.. En dan draaien..
Heeft iemand daar ervaring mee???

17-04-2005, 18:53



Citaat door CaSaouiiaatje:
Een hele makkelijke manier is door bijvoorbeeld 3 invlechten te maken in je haar.. en dan er wax of gel ofzoiets indoen dat het goed blijft.. en dan een nachtje mee slapen met een hoofddoek op en 's ochtends haal je uit en je schud het ff door elkaar en sprayt nog ff je haar met goede haarspray.. heb je ook krullen geen pijpenkrullen maar het is wel mooi.. tenminste hangt er van af wat voor soort haar je hebt..

En anders kun je het gewoon met een stijltang doen dan krijgt je van die schattige pijpenkrulletjes.. maar het zakt wel snel uit trouwens..
Helpt dit echt

Ik denk dat ik het ook ga uitproberen hihi..!

17-04-2005, 19:22

Citaat door MaRoCcInA:
Helpt dit echt

Ik denk dat ik het ook ga uitproberen hihi..!
Ja het werkt echt ik doe het vet vaak als ik de volgende dag ergens heen ga en het is snel en makkelijk

p.s. gebruik wel veel haarspray dat de krullen er wel in blijven zitten de hele dag..

20-04-2005, 19:54
Dat met vlechten of met rollers..??