Bekijk volle/desktop versie : Goedkoop boeken naar Marokko



26-01-2016, 13:38
Via welke maatschappijen kun voordelig boeken naar Marokko?

26-01-2016, 15:00



Citaat door jeblia-hmdl:
Via welke maatschappijen kun voordelig boeken naar Marokko?
Raynair maar dan moet je nu boeken

05-02-2016, 13:17
Ik weet niet waar je moet zijn in Marokko en welke periode, maar voor de zomerperiode heb je naast Royal Air Maroc en Air Arabia ook:

Vueling en Iberia (met overstap), maar ook TAP Portugal (met overstap, heb ik vorig jaar mee gevlogen, maar is me goed bevallen).
Corendon en Transavia (zonder overstap, te boeken op Nuhr.nl en op Corendon.nl)

Ik heb zelf een retourtje Tanger voor dit jaar geboekt met Corendon in de zomervakantie voor 190 eur ( heen 31 juli terug 18 augustus). zonder bagage maar je kan weken voor de vlucht bagage bijboeken voor 1 euro per kg.

12-02-2016, 08:30
Gaat deze ook naar Tanger?

12-02-2016, 08:35



Citaat door Hasna_real:
Ik weet niet waar je moet zijn in Marokko en welke periode, maar voor de zomerperiode heb je naast Royal Air Maroc en Air Arabia ook:

Vueling en Iberia (met overstap), maar ook TAP Portugal (met overstap, heb ik vorig jaar mee gevlogen, maar is me goed bevallen).
Corendon en Transavia (zonder overstap, te boeken op Nuhr.nl en op Corendon.nl)

Ik heb zelf een retourtje Tanger voor dit jaar geboekt met Corendon in de zomervakantie voor 190 eur ( heen 31 juli terug 18 augustus). zonder bagage maar je kan weken voor de vlucht bagage bijboeken voor 1 euro per kg.



Zooo dat is goed! Ik moet naar Tanger maar zal in Augustus gaan In Shaa Allah. Ga voor 4 weekjes, zag inderdaad ook overstapjes staan maar daar heeft echt niemand zin in. Hoorde dat via Rotterdam nu ook vluchten gaan naar Tanger?

12-02-2016, 08:35

Citaat door Triangle:
Raynair maar dan moet je nu boeken


Gaat Raynair ook naar Tanger?

12-02-2016, 11:41

Citaat door jeblia-hmdl:
Gaat Raynair ook naar Tanger?
Ja, maar alleen via brussel char.