Bekijk volle/desktop versie : Goedkope zaal Utrecht



19-01-2016, 11:13
Salaam alaikum wa rahmatullah,


Beste zusters, ik zoek een goedkope zaal in de omgeving van Utrecht. Ik heb veel oude topics voorbij zien komen maar veel van deze zalen bestaan niet meer of de contactgegevens kloppen niet meer. Ik zoek een zaal voor maximaal 150 mensen (mannen en vrouwen apart) en de prijs mag niet hoger liggen dan 500 euro.

Als de zaal catering en decoratie inclusief heeft dan de prijs per persoon graag rond de 25 euro. Ik zoek me al een paar dagen kapot maar kan niks vinden. In shaa Allah kunnen jullie mij verder helpen.

Zalen die duurder zijn hoeven niet vernoemd te worden.

Wa alaikum salaam

19-01-2016, 11:14


je moet denk ik dan even buurthuizen afbellen

19-01-2016, 11:23
Heb je ervaring met een aantal buurthuizen? Mag van mijn aanstaande niet in kanaleneiland zijn haha

19-01-2016, 16:59
Vraag het eens hier https://www.ietsdoenofferte.nl/aanvraag-plaatsen/feestzaal-en-trouwlocatie

20-01-2016, 13:32


Er wordt een zaaltje verhuurd bij Atlasdreef.

Het is een school (nieuw gebouwd).

Het is maa shaa Allaah echt mooi.

Passen denk ik wel ongeveer 15 tafels in.

Huurprijs: 250 euro.

Verdere contactgegevens heb ik niet, je kunt gewoon langsgaan.

Het adres; Atlasdreef in Overvecht-Zuid.

20-01-2016, 13:40

Citaat door alleenrecepten:
Heb je ervaring met een aantal buurthuizen? Mag van mijn aanstaande niet in kanaleneiland zijn haha
degene die ik ken zit op de marnixlaan hahaha in kanaleneiland.

ik heb ooit een geboorte feest gehad in de meern bij stichting dounia http://www.doenjadienstverlening.nl/

21-01-2016, 12:56
@ zeldzameparel: dank je wel ik ga deze zeker meenemen in de opties in shaa Allah.

@ Mimicha: deze zaal huur je via de gemeente Utrecht en ik begreep dat je die zalen niet kan afhuren voor prive feesten maar alleen voor maatschappelijke doeleinden... Maar wellicht ben ik verkeerd ingelicht.

Dank jullie wel dames!

21-01-2016, 17:39
Heb je Cothen al geprobeerd? is 15 min ofzo van Utrecht. Leuk zaaltje. Ze werken met catering en decoratie Layali



Citaat door alleenrecepten:
Salaam alaikum wa rahmatullah,


Beste zusters, ik zoek een goedkope zaal in de omgeving van Utrecht. Ik heb veel oude topics voorbij zien komen maar veel van deze zalen bestaan niet meer of de contactgegevens kloppen niet meer. Ik zoek een zaal voor maximaal 150 mensen (mannen en vrouwen apart) en de prijs mag niet hoger liggen dan 500 euro.

Als de zaal catering en decoratie inclusief heeft dan de prijs per persoon graag rond de 25 euro. Ik zoek me al een paar dagen kapot maar kan niks vinden. In shaa Allah kunnen jullie mij verder helpen.

Zalen die duurder zijn hoeven niet vernoemd te worden.

Wa alaikum salaam

21-01-2016, 21:43

Citaat door meerzoet:
Heb je Cothen al geprobeerd? is 15 min ofzo van Utrecht. Leuk zaaltje. Ze werken met catering en decoratie Layali
Ik heb een offerte bij Layali aangevraagd. Helaas ver boven ons budget. Hamdoelilah hebben wij nu een zaal o het oog, volgende week bezichtigen in shaa Allah. Ik hoop zooooooooo erg dat het wat is! Is in Houten

21-01-2016, 21:44
Alsnog bedankt voor het meedenken Meerzoet!