Bekijk volle/desktop versie : Clubeigenaar gunt Amrabat transfer naar Premier League



Pagina's : [1] 2

15-01-2016, 15:19
Nordin Amrabat mag zich gaan opmaken voor een transfer naar de Premier League.





Clubeigenaar Abdullah Al Thani bevestigt op Twitter dat hij de speler wil laten gaan. Aanvankelijk was Málaga niet van plan om mee te werken aan een transfer van Amrabat, zo legt Al Thani uit op Twitter. 'Ik wil een aantal dingen duidelijk maken over Amrabat', begint de steenrijke eigenaar van de Spaanse club. 'Ik was niet van plan om de speler te verkopen. Maar iedereen moet dit begrijpen: hij zegt dat het zijn grote droom is!

Begrip
''Dan kan ik niet tegen hem zeggen: je mag niet vertrekken. We zijn allemaal mensen. Ik hoop dat iedereen dat begrijpt', aldus Al Thani in gebrekkig Engels. Amrabat heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Als Watford, de club die hem wil overnemen, dat bedrag op tafel legt, is een deal sowieso aanstaande. In De Telegraaf zei Amrabat vrijdagochtend al open te staan voor de transfer. Gezien de woorden van Al Thani lijkt dat zacht uitgedrukt.

15-01-2016, 15:24


Watford wil hem hebben en hij kan vertrekken voor 8 miljoen euro

15-01-2016, 22:05
grote droom?

Watford?

Als ik mocht kiezen tussen wonen en werken in Malaga en wonen en werken in Engeland, was mijn keuze snel gemaakt

15-01-2016, 22:13
Rijp voor PL al 2 jaar geleden
Zie m als een soort rooney maar dan in ontwikkeling
Explosief en snel . Slim en dreigend...

Watford doet t geweldig maar beter naar spurs of leicester city
Crystel palace kan ook maar de mooiste is everton

Everton pracht club voor hem

15-01-2016, 22:17



Citaat door Hakimboy:
Rijp voor PL al 2 jaar geleden
Zie m als een soort rooney maar dan in ontwikkeling
Explosief en snel . Slim en dreigend...

Watford doet t geweldig maar beter naar spurs of leicester city
Crystel palace kan ook maar de mooiste is everton

Everton pracht club voor hem


Rooney? dat ie iemand met een neus voor doelpunten en is vaak aanwezig centraal voor doel
Amrabat moet het eerder hebben van zijn snelheid en komt beter tot zijn recht op de flank
hij heeft ook niet echt een neus voor doelpunten

PL zou hem wel liggen want hij is niet vies van fysieke duels

15-01-2016, 22:25
Als Watford erin blijft zou ik zeggen, graag.
En anders zou ik het zonde vinden om hem in de Championship te laten spelen.

15-01-2016, 22:34

Citaat door Driggy:
Ze staan 10de net onder Liverpool met twee punten verschil. Ze straan trouwens hoger dan Everton
Klopt maar ik bedoelde op lange termijn.

Want als hij tekent zal dat een meerjarig contract zijn.
Clubs als Norwich en QPR zijn vaker gedegradeerd en gepromoveerd.
En dat gun ik hem niet.

Ik gun hem een club wat altijd stabiel meedoet in 1e divisie in welke land dan ook.

15-01-2016, 22:41
Ik bedoel meer hij heeft meer weg van rooney
Fysiek en uiterlijk enzo .. Lengte . Kort en fors..

In engeland zit alles dicht op elkaar.
3 x winnen en je staat eerste

16-01-2016, 07:41
Zet je arrogantie opzij en blijf waar je nu bent!!!

16-01-2016, 10:09

Citaat door brownie74:
grote droom?

Watford?

Als ik mocht kiezen tussen wonen en werken in Malaga en wonen en werken in Engeland, was mijn keuze snel gemaakt
Ambitie noem je dat. Genieten vh leven in Malaga kan over 10 jaar ook nog. Jij bent volgens mij t type dat nu met pensioen is en straks als je grijs bent nog moet werken.

17-01-2016, 21:03

Citaat door WorldFamous77:
Ambitie noem je dat. Genieten vh leven in Malaga kan over 10 jaar ook nog. Jij bent volgens mij t type dat nu met pensioen is en straks als je grijs bent nog moet werken.
Sahara zand in je ogen

Ambitie zegt ie, leg me eens uit oh grote manitou, in welke opzicht dit een vooruitgang is?
Malaga heeft de voorbije jaren in alle opzichten, zowel competitie als europees meer laten zien dan watford

de beste ploeg(en) van Europa zitten in Spanje,net als de beste spelers
wie van spanje naar engeland gaat doet dat voor de pond sterlings en aandacht van de rioolkranten

PS: maak je maar geen zorgen over mijn bankrekening
ik ben de man, die je voor je zusje wenst en waar je ouders zeggen,neem een voorbeeld aan euh..Fouad?
het voordeel van een paar masters, is dat je goed verdient, verstandig genoeg bent om te investeren, en eigenlijk al rond je 30ste al slapend, inkomsten hebt, naast je royale salaris
yallah sir ten3as en hou je handjes boven de lakens

17-01-2016, 21:09

Citaat door brownie74:
grote droom?

Watford?

Als ik mocht kiezen tussen wonen en werken in Malaga en wonen en werken in Engeland, was mijn keuze snel gemaakt


Begrijp er ook niets van. Misschien denkt hij dat hij Watford als tussenstap kan gebruiken naar een echte topclub in de PL. Maar dat zie ik niet zo gauw gebeuren.

17-01-2016, 22:44



Citaat door Omar2000:
Begrijp er ook niets van. Misschien denkt hij dat hij Watford als tussenstap kan gebruiken naar een echte topclub in de PL. Maar dat zie ik niet zo gauw gebeuren.
Hij heeft met Galatasaray een paar mooie wedstrijden gespeeld tegen United
maar naar watford gaan, is gewoon niet te vatten
Malaga is volgens mij gewoon zijn top en daarnaast speelt ie dan in 1 van de mooiste competities van europa, woont ie in een mooie stad, kan ie zomaar ff over en weer naar Marokko

watford is een bende pottenstampers, je kloten vriezen er af, je voetnagels blauw van tegen een koude bal te trappen
voor wat? een paar duizend euros meer
kans is trouwens veel groter dat je met watford dan met malaga gaat zakken

17-01-2016, 23:56

Citaat door brownie74:
Sahara zand in je ogen

Ambitie zegt ie, leg me eens uit oh grote manitou, in welke opzicht dit een vooruitgang is?
Malaga heeft de voorbije jaren in alle opzichten, zowel competitie als europees meer laten zien dan watford

de beste ploeg(en) van Europa zitten in Spanje,net als de beste spelers
wie van spanje naar engeland gaat doet dat voor de pond sterlings en aandacht van de rioolkranten

PS: maak je maar geen zorgen over mijn bankrekening
ik ben de man, die je voor je zusje wenst en waar je ouders zeggen,neem een voorbeeld aan euh..Fouad?
het voordeel van een paar masters, is dat je goed verdient, verstandig genoeg bent om te investeren, en eigenlijk al rond je 30ste al slapend, inkomsten hebt, naast je royale salaris
yallah sir ten3as en hou je handjes boven de lakens
Waarom zet je bij elke reactie je biografie erbij? Wa sbitar hada

Ambitie betekent niet geld en klimaat, maar sportieve uitdagingen. PL is altijd een uitdaging, en gezien het niveau van nordin zal het via dit soort clubs moeten. Nordin snapt dat, kijk maar naar zijn stappen in het verleden.

Je moet succes in het leven nastreven, en geen geld. Al jahl bla fayda, fik hir el hadra.

18-01-2016, 11:41
Ik herriner mij een schot nogtegen de lat tegen united

Pagina's : [1] 2