Bekijk volle/desktop versie : Zou messi het net zo goed doen als Ronaldo in de PL?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-01-2016, 13:59
We kunnen wel allemaal roepen dat Messi de beste speler is van de afgelopen 10 jaar, tog twijfel ik of Messi het zo goed zou doen in de PL zoals Ronaldo, Messi heeft b.v nog nooit gescoord tegen Chelsea, en de PL is gewoon een zware competitie met veel wedstrijden en veel topclubs, en is gewoon de beste en zwaarste comp van de wereld
Zou Messi slagen in de PL, zou hij net zo groot zijn geweest als hij in de La Liga is, ik denk van niet
x
[video=youtube;6HkFaxfzt3o]https://www.youtube.com/watch?v=6HkFaxfzt3o[/video]
http://https://www.youtube.com/watch?v=6HkFaxfzt3o

14-01-2016, 14:10


James McClean heeft gisteren gescoord tegen Chelsea

McClean > Messi

14-01-2016, 14:18
Altijd weer dezelfde argumenten. Dit is een speler die overal in elk team de beste speler zou zijn. Hij heeft al met zoveel verschillen Barca spelers gevoetbalt en hij was altijd de beste. Hij speelt bij een club waar hij gewardeerd wordt en waar hij mooie prijzen pakt. Zijn salaris mag hij helemaal niet over klagen.

Snap niet dat er nog steeds mensen proberen met deze argumenten een standpunt duidelijk te maken. Als je echt verstand van voetbal hebt, dan weet je het antwoord heel snel al..

14-01-2016, 14:31
Pl is niet de beste competitie vind ik. Real barca en atletico zouden alle 3 kampioen worden in de PL. Welke club uit de PL zou kampioen worden in la liga?

14-01-2016, 14:31


Niet hulen yessir maar het is gewoon een feit dat Ronaldo het in de beste competitie heeft laten zien en in La Liga, Barcelona was al een goede team zonder Messi, team met Ronaldinho toen Messi af en toe mocht invallen, Barcelona was al een ingespeelde team iniesta-xavi-puyol enzz, ik denk dat Barcelona net zo goed was op dit moment ook zonder messi, want dan hadden ze wel een andere wereldster in hun team, het is een teamsport en niet Messi Messi en de rest telt niet mee
x
x
Ronaldo gouden bal bij United en Madrid (PL en La Liga)
Ronaldo CL bij United en Madrid (PL en Lax Liga)
Ronaldo goudenschoen bij United en Madrid (PL en La Liga)
x
[]

14-01-2016, 14:33

Citaat door intelligent:
Pl is niet de beste competitie vind ik. Real barca en atletico zouden alle 3 kampioen worden in de PL. Welke club uit de PL zou kampioen worden in la liga?




14-01-2016, 14:34

Citaat door intelligent:
Pl is niet de beste competitie vind ik. Real barca en atletico zouden alle 3 kampioen worden in de PL. Welke club uit de PL zou kampioen worden in la liga?
Chelsea

14-01-2016, 14:38
Messi zal nog beter doen dan Ronaldo maar wij gaan Messi nooit in het buitenland zien

14-01-2016, 14:42
Nee weet je wrm?hij is bang dat die daar faalt,daar heeft hij geen iniesta of busquets,ik hb gehoord dat spanje wk won door Messi

14-01-2016, 14:45
Nee man zal niks worden met Messi in de PL, spelers als Tadic vlammen daar maar voor Messi is et lastig

14-01-2016, 14:46

Citaat door Izanovic.:
Nee man zal niks worden met Messi in de PL, spelers als Tadic vlammen daar maar voor Messi is et lastig
Is Tadic een goudenbal winnaar,vergeten man

14-01-2016, 14:55
messi heeft nog nooit een fatsoenlijk gespeeld met argentie. de formule van barca ligt hem goed. buiten barca om is ie nie altyd ff geweldig

14-01-2016, 15:06


en wat veel mensen zijn vergeten, is dat Ronaldo een record heeft die denk ik door niemand ooit verbroken zal worden, Hij is namelijke de enigste speler die met 2 verschillende teams uit 2 verschillende comp alles heeft gewonnen van de belangrijkste competities wat je kan winnen, zowel individueel en als team

CL met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp
WK clubs met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp
Kampioenschap met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp
Beker winnaar met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp
Super cup comp met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp
Goudenbal winnaar met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp
Goudenschoen winnaar met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp

en als toetje

First and only player to appear in the FIFPro World XI for two different clubs

14-01-2016, 15:06

Citaat door Sjaakie:
Niet hulen yessir maar het is gewoon een feit dat Ronaldo het in de beste competitie heeft laten zien en in La Liga, Barcelona was al een goede team zonder Messi, team met Ronaldinho toen Messi af en toe mocht invallen, Barcelona was al een ingespeelde team iniesta-xavi-puyol enzz, ik denk dat Barcelona net zo goed was op dit moment ook zonder messi, want dan hadden ze wel een andere wereldster in hun team, het is een teamsport en niet Messi Messi en de rest telt niet mee
x
x
Ronaldo gouden bal bij United en Madrid (PL en La Liga)
Ronaldo CL bij United en Madrid (PL en Lax Liga)
Ronaldo goudenschoen bij United en Madrid (PL en La Liga)
x
[]
Hahah gelukkig zie ik het heel anders dan jij

Barcelona zou nooit al die prijzen zonder Messi hebben gepakt. Je bekijkt het totaal verkeerd. Het doet er niet eens toe waar Messi wel of niet speelt.. Zijn allemaal smoesjes om hem niet alle krediet te geven die hij verdient als misschien wel de beste speler allertijden voor heel supporters en voetballers!

14-01-2016, 15:07

Citaat door Sjaakie:
en wat veel mensen zijn vergeten, is dat Ronaldo een record heeft die denk ik door niemand ooit verbroken zal worden, Hij is namelijke de enigste speler die met 2 verschillende teams uit 2 verschillende comp alles heeft gewonnen van de belangrijkste competities wat je kan winnen, zowel individueel en als team

CL met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp
WK clubs met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp
Kampioenschap met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp
Beker winnaar met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp
Super cup comp met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp
Goudenbal winnaar met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp
Goudenschoen winnaar met 2 verschillende teams in 2 verschillende comp

en als toetje

First and only player to appear in the FIFPro World XI for two different clubs
Dat is omdat hij voor meerdere teams voetbalde.. Sommige spelers blijven hun club heel hun carrière trouw.. Vind ik persoonlijk prachtig!

Pagina's : [1] 2 3 4 5