Bekijk volle/desktop versie : Hoe verwijder je oude reacties?



11-01-2016, 15:19
Selaam,

Ik heb vele oude reacties op marokko.nl die ik graag wil verwijderen. Vroeger, voor de vernieuwing van marokko.nl, was dat mogelijk. Tegenwoordig zie ik nergens een optie om dat te kunnen doen. Ik vroeg me af of iemand hier weet hoe ik het alsnog kan verwijderen. Ik heb niet over prive berichten maar reacties op topics die ik op marokko.nl heb geplaatst.

18-01-2016, 21:20


Het kan niet. Je moet zelf al je reacties opzoeken en een voor een verwijderen. Veel mensen citeren je reacties ook, die krijg je niet weg.

14-02-2016, 10:24
Ik kan ze niet verwijderen. Die optie heb ik niet. Vroeger was dat wel mogelijk. Alleen beheerders kunnen dat doen, maar de vraag is: zijn ze zo vriendelijk om dat voor mij te kunnen doen?

31-05-2016, 10:33
Je kan een verzoek indienen misschien doen ze het wel voor je. Anders gewoon nieuwe account of doorgaan op oude account.

Hier kan je jouw verzoek indienen; support@marokko.nl

02-06-2016, 11:59


Ik had vroeger een ander account. Daar stonden ook oude reacties op die ik niet kon verwijderen. Verschillende keren gemaild naar marokko.nl, geen succes. Dan maar een nieuw account genomen :weetniet: