Bekijk volle/desktop versie : Waarom zijn Marokkanen zulke bemoeials???



10-01-2016, 18:28
..Ze willen alles over je familie weten en liefst de slechte gevallen. Echt hatelijk.

10-01-2016, 18:42


Dat wordt erin gegooid van jongs af aan. Ik haat dat enorm van onze mgarba dat soort mensen moet je juist direct tegen zijn en gewoon zeggen. Hmm dat is prive.

10-01-2016, 18:51

Citaat door _Lovely_:
Dat wordt erin gegooid van jongs af aan. Ik haat dat enorm van onze mgarba dat soort mensen moet je juist direct tegen zijn en gewoon zeggen. Hmm dat is prive.
Ja, ik kan daar slecht tegen. Ze willen alles van je weten terwijl ik niks wil prijs geven maar dan ben je weer onbeschoft. Stiekem genieten ze wel van al je leed..

10-01-2016, 20:50

Citaat door yasirc:
Ja, ik kan daar slecht tegen. Ze willen alles van je weten terwijl ik niks wil prijs geven maar dan ben je weer onbeschoft. Stiekem genieten ze wel van al je leed..
Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Zij zijn onbeschoft tov jou als ze je zulke prive vragen stellen. Tja dan krijgen ze een koekje van eigen deeg terug.

10-01-2016, 20:56



Citaat door _Lovely_:
Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Zij zijn onbeschoft tov jou als ze je zulke prive vragen stellen. Tja dan krijgen ze een koekje van eigen deeg terug.
Je hebt wel gelijk, maar dan gaan ze zeggen je bent onbeschoft

10-01-2016, 20:57
misschien de marokkanen in jouw omgeving, voor alle marokkanen kun jjij niet speken a houthakker.

10-01-2016, 20:58

Citaat door yasirc:
Je hebt wel gelijk, maar dan gaan ze zeggen je bent onbeschoft
Ik ben op een punt gekomen met de jaren. That i really dont care. Zolang ik weet dat ik niemand onrecht aan doe wat zij van mij vinden.

Probeer het, is echt heerlijk.

10-01-2016, 21:09

Citaat door yasirc:
..Ze willen alles over je familie weten en liefst de slechte gevallen. Echt hatelijk.
Omdat Marokkanen leven met afgunst, haat en jaloezie. Ze kunnen het niet hebben als iemand wel iets kan bereiken wat zij niet kunnen bereiken of krijgen.

Zieke wereld echt waar. Allahyhdiehoum

10-01-2016, 21:11

Citaat door 9696:
Omdat Marokkanen leven met afgunst, haat en jaloezie. Ze kunnen het niet hebben als iemand wel iets kan bereiken wat zij niet kunnen bereiken of krijgen.

Zieke wereld echt waar. Allahyhdiehoum
True, vaak zie je ook dat ze zich beter voelen als ze het leed van anderen horen.

10-01-2016, 21:12

Citaat door _Lovely_:
Ik ben op een punt gekomen met de jaren. That i really dont care. Zolang ik weet dat ik niemand onrecht aan doe wat zij van mij vinden.

Probeer het, is echt heerlijk.
Precies ik. Wat andere mensen over me denken en zeggen, dat is echt niet waar ik me zorgen over maak. Leven is al kort en heb genoeg werk aan het tevreden houden van Allah.

Leef voor Allah en je kent rust.

10-01-2016, 21:23

Citaat door 9696:
Precies ik. Wat andere mensen over me denken en zeggen, dat is echt niet waar ik me zorgen over maak. Leven is al kort en heb genoeg werk aan het tevreden houden van Allah.

Leef voor Allah en je kent rust.
Juist!
Als meer mensen zo zouden denken en handelen zou het veel beter gaan met ons als ummah.

Hou je aan Zijn wetten en vind het belangrijk wat Hij van je vind niet 9adoer en 3wisha.

10-01-2016, 21:26
Alsof dit alleen voor Marokkanen geldt.. Dit is gewoon voor mensen in het algemeen.

10-01-2016, 21:31



Citaat door Frituurketel:
Alsof dit alleen voor Marokkanen geldt.. Dit is gewoon voor mensen in het algemeen.

Exactly!

10-01-2016, 22:48
Hangt echt van jezelf af. Je hoeft toch niks los te laten? Ik zie eigenlijk wel overeen komsten.

Marokkanen pronken graag, daarintegen bemoeials!


Een privè leven is een perfect leven!