Bekijk volle/desktop versie : Naar de dierentuin



16-04-2005, 00:03
Naar aanleiding van het topic op MJA over het vingerdiertje dat in een dierentuin zich had voortgeplant:

Ga jij wel eens naar een dierentuin?

Ik ga regelmatig en heb zelfs een abonnement op Artis. Maar aan de andere kant voel ik me wel wat bezwaard bij sommige hokken die wel erg klein zijn.
En is er nog een verschil tussen wat Nederlandse Nederlanders en Marokkaanse Nederlanders van dierentuinen vinden?
Want als ik door Artis loop valt het me op dat ik voornamelijk blonde kindertjes zie rondrennen.

16-04-2005, 00:07


laatste keer dat ik naar een dierentuin was gegaan was eind febrauri in madrid.Ze hebben wel een grote dierentuin

16-04-2005, 11:00

Citaat door tonk:
Naar aanleiding van het topic op MJA over het vingerdiertje dat in een dierentuin zich had voortgeplant:

Ga jij wel eens naar een dierentuin?

Ik ga regelmatig en heb zelfs een abonnement op Artis. Maar aan de andere kant voel ik me wel wat bezwaard bij sommige hokken die wel erg klein zijn.
En is er nog een verschil tussen wat Nederlandse Nederlanders en Marokkaanse Nederlanders van dierentuinen vinden?
Want als ik door Artis loop valt het me op dat ik voornamelijk blonde kindertjes zie rondrennen.
Ik ga bijna nooit naar een dierentuin. Ik kom er eerlijk gezegd ook liever niet. De laatste keer dat ik naar een dierentuin ben geweest was 2 jaar geleden, ook naar Artis.

Trouwens, ik vind het niet kunnen dieren in een hok duwen. Dieren hebben amper vrijheid.

16-04-2005, 12:32
Ik kom er wel eens,

tot nu toe vind ik die in antwerpen (pal naast het station) het mooist
(vind alleen 15euro entree wel wat veel ...)

en tegenwoordig is de huisvesting van dieren in dierentuinen al stukken beter
en in vele dierentuinen worden ook dieren gefokt die in het wild met uitsterven bedreigd worden