Bekijk volle/desktop versie : Lieve mensen help me..



Pagina's : [1] 2

15-04-2005, 23:55
Misschien dat ik hier niet op het juiste adres ben maar ik wil het toch kwijt.

Als ik wel eens een avondje thuis ben bij een stel vriendinnen en ik kom thuis krijg ik altijd gelijk mijn moeder over me heen die me verteld dat ze me toch zullen laten stikken en dat de ouders zullen gaan praten etc. etc. Ik wordt dan altijd heel boos en val dan ook tegen haar uit. Ik heb dus altijd een slecht gevoel als ik thuis kom en ook als ik er heen ga. We doen niks verkeerd, gewoon gezellig kletsen etc. maar mijn moeder is bang dat mensen praten maar hierdoor bezorgt ze mij een slecht gevoel en krijg ik een ander beeld van mensen en ook een dubbel gevoel over mijn vriendinnen. Vaak als mijn moeder iets zegt/voorspelt komt het ook uit maar nu..En dit komt echt altijd voor.

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? Ik zit er namelijk echt mee..

16-04-2005, 00:04


Heey meid,
K weet wat je bedoelt.
Want k heb dat namelijk ook gehad.
En zal k je eens zeggen..

Mijn moeder heeft gelijk gehad.
Uiteindelijk is t contact met ze verbroken.
De 1 is getrouwd en kijkt nieet een smeer naar me om, terwijl zij als een zus voor me was, we waren 24/7 samen onafscheidelijk.
En met een andere paar meiden was t hetzelfde. K ging met ze om.
En nu???

Ze praten als een gek over me, nieeet normaal.
En mijn moedre heeft me er altijd voor gewaarschuwd.

Ik heb me voorgenomen om afstand te nemen van meiden waarvoor mijn moeder me waarschuwt. Want ouders weten het aaaaltijd beter.

Ik heb nu twee vriendinnen, en k heb m'n moedre nooit horne klagen of wat dan ook. En el hamdoellilah het zijn goeie meiden.

K zou zeggen kijk wat jij r mee wilt doen.
Maar weet je moeder wilt alleen maar t beste voor je.

Succes,
Kus roudaina

16-04-2005, 00:04
Heey meid,
K weet wat je bedoelt.
Want k heb dat namelijk ook gehad.
En zal k je eens zeggen..

Mijn moeder heeft gelijk gehad.
Uiteindelijk is t contact met ze verbroken.
De 1 is getrouwd en kijkt nieet een smeer naar me om, terwijl zij als een zus voor me was, we waren 24/7 samen onafscheidelijk.
En met een andere paar meiden was t hetzelfde. K ging met ze om.
En nu???

Ze praten als een gek over me, nieeet normaal.
En mijn moedre heeft me er altijd voor gewaarschuwd.

Ik heb me voorgenomen om afstand te nemen van meiden waarvoor mijn moeder me waarschuwt. Want ouders weten het aaaaltijd beter.

Ik heb nu twee vriendinnen, en k heb m'n moedre nooit horne klagen of wat dan ook. En el hamdoellilah het zijn goeie meiden.

K zou zeggen kijk wat jij r mee wilt doen.
Maar weet je moeder wilt alleen maar t beste voor je.

Succes,
Kus roudaina

16-04-2005, 00:08

Citaat door rooudaina_18:
Heey meid,
K weet wat je bedoelt.
Want k heb dat namelijk ook gehad.
En zal k je eens zeggen..

Mijn moeder heeft gelijk gehad.
Uiteindelijk is t contact met ze verbroken.
De 1 is getrouwd en kijkt nieet een smeer naar me om, terwijl zij als een zus voor me was, we waren 24/7 samen onafscheidelijk.
En met een andere paar meiden was t hetzelfde. K ging met ze om.
En nu???

Ze praten als een gek over me, nieeet normaal.
En mijn moedre heeft me er altijd voor gewaarschuwd.

Ik heb me voorgenomen om afstand te nemen van meiden waarvoor mijn moeder me waarschuwt. Want ouders weten het aaaaltijd beter.

Ik heb nu twee vriendinnen, en k heb m'n moedre nooit horne klagen of wat dan ook. En el hamdoellilah het zijn goeie meiden.

K zou zeggen kijk wat jij r mee wilt doen.
Maar weet je moeder wilt alleen maar t beste voor je.

Succes,
Kus roudaina
Shokran lieverd voor je reactie,

Ja, het is dezelfde situatie als bij mij. Mijn moeder is bang dat als er iets gebeurt met 1 van hun dat de ouders zullen zeggen ja dat komt door die en die..Maar hoe moet ik in godsnaam ook een vriendschap opbouwen als mijn moeder constant loopt te vertellen dat ik niet bij hun moet komen etc. etc.
Ppppfffff..

16-04-2005, 11:11


Vervelend IS Dat He, Als Je Moeder Liever Niet Wil Dat Je Met Iemand Omgaat Of Bij Hun THuiskomt..

16-04-2005, 12:24

Citaat door Shifae:
Misschien dat ik hier niet op het juiste adres ben maar ik wil het toch kwijt.

Als ik wel eens een avondje thuis ben bij een stel vriendinnen en ik kom thuis krijg ik altijd gelijk mijn moeder over me heen die me verteld dat ze me toch zullen laten stikken en dat de ouders zullen gaan praten etc. etc. Ik wordt dan altijd heel boos en val dan ook tegen haar uit. Ik heb dus altijd een slecht gevoel als ik thuis kom en ook als ik er heen ga. We doen niks verkeerd, gewoon gezellig kletsen etc. maar mijn moeder is bang dat mensen praten maar hierdoor bezorgt ze mij een slecht gevoel en krijg ik een ander beeld van mensen en ook een dubbel gevoel over mijn vriendinnen. Vaak als mijn moeder iets zegt/voorspelt komt het ook uit maar nu..En dit komt echt altijd voor.

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? Ik zit er namelijk echt mee..
Je moeder wil ook het beste voor je...

Maar ik vind dat iedereen kansen verdient...

Dus je kan het beste met je moeder praten en het haar uitleggen...

Groetjes

16-04-2005, 12:40

Citaat door Miss_Wafae:
Vervelend IS Dat He, Als Je Moeder Liever Niet Wil Dat Je Met Iemand Omgaat Of Bij Hun THuiskomt..
Ja zeker, ik krijg er zo een dubbel gevoel over

Gair insha'allah

16-04-2005, 12:42

Citaat door samie17:
Je moeder wil ook het beste voor je...

Maar ik vind dat iedereen kansen verdient...

Dus je kan het beste met je moeder praten en het haar uitleggen...

Groetjes
Salaam, shokran voor je reactie.

Ik probeer het om met haar te praten maar dan zegt ze: We zullen wel zien etc. etc. Dus dat helpt ook niet echt..

Gair insha'allah

16-04-2005, 12:43

Citaat door Shifae:
Salaam, shokran voor je reactie.

Ik probeer het om met haar te praten maar dan zegt ze: We zullen wel zien etc. etc. Dus dat helpt ook niet echt..

Gair insha'allah
Ik wens je veel succes meid...

16-04-2005, 12:51

Citaat door Shifae:
Misschien dat ik hier niet op het juiste adres ben maar ik wil het toch kwijt.

Als ik wel eens een avondje thuis ben bij een stel vriendinnen en ik kom thuis krijg ik altijd gelijk mijn moeder over me heen die me verteld dat ze me toch zullen laten stikken en dat de ouders zullen gaan praten etc. etc. Ik wordt dan altijd heel boos en val dan ook tegen haar uit. Ik heb dus altijd een slecht gevoel als ik thuis kom en ook als ik er heen ga. We doen niks verkeerd, gewoon gezellig kletsen etc. maar mijn moeder is bang dat mensen praten maar hierdoor bezorgt ze mij een slecht gevoel en krijg ik een ander beeld van mensen en ook een dubbel gevoel over mijn vriendinnen. Vaak als mijn moeder iets zegt/voorspelt komt het ook uit maar nu..En dit komt echt altijd voor.

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? Ik zit er namelijk echt mee..
Ik denk dat je eens goed met je moeder moet gaan praten. Vertel haar dat je niks verkeerd doet als je daar bent en dat je daar bent voor de gezelligheid met je goede vriendinnen. Maar je moeder wil gewoon het beste voor je. Ze wil niet dat je wat overkomt etc. Net als mijn moeder voorheen.

16-04-2005, 13:31

Citaat door NisreN:
Ik denk dat je eens goed met je moeder moet gaan praten. Vertel haar dat je niks verkeerd doet als je daar bent en dat je daar bent voor de gezelligheid met je goede vriendinnen. Maar je moeder wil gewoon het beste voor je. Ze wil niet dat je wat overkomt etc. Net als mijn moeder voorheen.
Salaam,

De meiden met wie ik ga ken ik al best lang. 1 daarvan is net mn zusje we zijn samen opgegroeid enzo maar doordat onze ouders een keer een misverstand hadden was het contact wat minder geworden maar nu gaat het wel goed hamdullah. Alleen blijft mijn moeder volhouden dat die mensen veel praten etc. Maar ik doe toch niks verkeerd? Praten helpt niet want dan zegt ze, ja je zal wel zien. Allah y hdiha.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

16-04-2005, 13:34

Citaat door Shifae:
Salaam,

De meiden met wie ik ga ken ik al best lang. 1 daarvan is net mn zusje we zijn samen opgegroeid enzo maar doordat onze ouders een keer een misverstand hadden was het contact wat minder geworden maar nu gaat het wel goed hamdullah. Alleen blijft mijn moeder volhouden dat die mensen veel praten etc. Maar ik doe toch niks verkeerd? Praten helpt niet want dan zegt ze, ja je zal wel zien. Allah y hdiha.

In ieder geval bedankt voor je reactie.
Salaam,

Dan is het een hele moeilijke situatie. Praten die mensen ook veel?

16-04-2005, 13:37



Citaat door NisreN:
Salaam,

Dan is het een hele moeilijke situatie. Praten die mensen ook veel?
Ja, haar ouders zijn wel van die mensen veel hebben aantemerken hebben op andere. Maar hun dochter is zoals ik al zei net mijn zusje en ik kom daar vaak over de vloer. Daarom is mijn moeder ook zo bang maar dit heeft ze wel bij meerdere dus ik zit er echt tussenin.

16-04-2005, 15:01

Citaat door Shifae:
Ja, haar ouders zijn wel van die mensen veel hebben aantemerken hebben op andere. Maar hun dochter is zoals ik al zei net mijn zusje en ik kom daar vaak over de vloer. Daarom is mijn moeder ook zo bang maar dit heeft ze wel bij meerdere dus ik zit er echt tussenin.
Je moeder is gewoon te beschermend. Snap ik overigens best. Ze wil niet dat het nogmaals gebeurt.

Ik zou me ook geen raad weten meid.

16-04-2005, 23:30
Lieve schat,
Zoals ik al eerder zei: Je moeder wilt het beste voor je.
Zij kan t weten. Moeders instinct klopt echt aaaaaaaaaaaaltijd.
K bedoel als zij weet dat het goeie meiden is, dan gaat zij je niet verbieden om met hun om te gaan, maar jou moeder heeft zo een gevoel dat r iet sniet klopt.
Mischien zie jij het nu niet, maar zul je het pas zien wanneer het gebeurt.
En jou moeder wilt je beschermen, door jou te vertellen dat je niet meer met ze om mag gaan.
Ik weet dat het moeilijk is om het et accepteren, maar vroeg of laat kom je erachter dat je moeder al die tijd gelijk had.
Sterkte meid.
Kus roudaina

Pagina's : [1] 2