Bekijk volle/desktop versie : Heerlijke recept marokkaanse kefta met friet in een ovenschaal overgoten met kaas !!



09-01-2016, 16:43
Salam aleykoum dames,
Ik ben sinds gisteren begonnen op youtube met de naam: Food and Friends by Dice met recepten tutorials te delen. Dit doe ik in het engels en ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden. Ik probeer elke dag een video te maken en deze te posten. Mochten jullie tips hebben hoor ik het graag het is allemaal nieuw voor me! Zo ook het filmen haha volgende keer de camera andersom houden dat ik een volledige beeld heb!

Dit is mijn zelfbedachte recept:
Marokkaanse gehaktballen met geraspte kaas erover en friet uit de oven.

[video=youtube;svMDLNV6XNI]https://www.youtube.com/watch?v=svMDLNV6XNI[/video]

Food And Friends by Dice: Marokkaanse kefta met friet en geraspte kaas. Een luxe en veel lekkerdere variant op de bekende kapsalon in mijn ogen. Een makkelijk, lekker en snel te maken gerecht. Probeer het uit en geniet ervan!

Ik ben op dit moment bezig met nog meer lekkere gerechten. Snelle hap, fastfood namakers of gezonde fastfood, tapas, tutorials om de lekkerste dingen te maken en nog veel meer. Abonneer nu zodat jij de eerste bent die dit allemaal kan uitproberen.

Bij de gehaktballen kan je nog wat kruiden toevoegen. Als je van pittig houd is het erg lekker om ook chili vlokken toe te
voegen. Mocht je saus bij je gehakt ballen willen raad ik je aan om een lekkere tomaten saus bij de gehaktballen te koken of een andere saus naar keuze natuurlijk. Bedankt voor het kijken dames en hoop in shaa Allah dat jullie het recept heerlijk vinden! Reacties zijn van harte welkom dit is namelijk me eerste video!

09-01-2016, 18:04


Marokkaanse kapsalon heeeeerlijk!!

09-01-2016, 18:05
btw doe je titels bij youtube ook in engels, bereik je meer bezoekers

09-01-2016, 18:11
Aahh dankjewel voor je reactie! Jaa klopt het is een vertaling mensen met Engelstalige YouTube krijgen de Engelse versie te zien !