Bekijk volle/desktop versie : hsv - ajax 18.15



Pagina's : [1] 2 3 4

09-01-2016, 14:12
mogelijk debuut nouri

09-01-2016, 14:49


Wedstrijd ergens live te zien ?

09-01-2016, 14:50
Ik zie het al

Komt op ziggo sport select

09-01-2016, 15:00
ja maar ik zie net dat nouri mogelijk niet gaat spelen hij trainde mee bij de 11 tegen 11 mee met de bankspelers

09-01-2016, 15:03


Ajax zijn racisten

09-01-2016, 16:43

Citaat door TetouanBarca1234:
Ajax zijn racisten
je reactie is een beetje te kortzichtig, niet iedereen bij de staff van Ajax is Racistisch, maar het is mij wel opgevallen als trouwe Ajax fan dat die coach van het 2e eftal het moeilijker maakt voor Buitelanders zo geeft hij inplaats van el Mahdioui, iemand die normaal gesproken het 1e elftal gaat halen andere spelers de voorkeur idem voor el azzouzi die in volgens mij 240 minuten al 4 goals heeft gescoord ook weinig minuten en el azzouzi is een speler die gegarandeerd het 1e elftal gaat halen aangezien hij een contract heeft tot 2020, ook bij de A1 speelt er een toptalent genaamd Reda Boultam die ook weinig minuten maakt.
vorig seizoen speelde er een turkse spits, samet Bulut die ze transfer vrij hebben laten gaan terwijl hij heelveel goals maakte nu speelt hij bij het 1e van PEC Zwolle en lijn verwachting is dat hij volgend seizoen opbloeid in de Eredivisie.

09-01-2016, 16:43
zions gaan anaal krijgen

09-01-2016, 17:29

Citaat door khaled111:
je reactie is een beetje te kortzichtig, niet iedereen bij de staff van Ajax is Racistisch, maar het is mij wel opgevallen als trouwe Ajax fan dat die coach van het 2e eftal het moeilijker maakt voor Buitelanders zo geeft hij inplaats van el Mahdioui, iemand die normaal gesproken het 1e elftal gaat halen andere spelers de voorkeur idem voor el azzouzi die in volgens mij 240 minuten al 4 goals heeft gescoord ook weinig minuten en el azzouzi is een speler die gegarandeerd het 1e elftal gaat halen aangezien hij een contract heeft tot 2020, ook bij de A1 speelt er een toptalent genaamd Reda Boultam die ook weinig minuten maakt.
vorig seizoen speelde er een turkse spits, samet Bulut die ze transfer vrij hebben laten gaan terwijl hij heelveel goals maakte nu speelt hij bij het 1e van PEC Zwolle en lijn verwachting is dat hij volgend seizoen opbloeid in de Eredivisie.
ja maar nouri is toch wel het echte toptalent die zomaar het niveau van iniesta kan halen

09-01-2016, 17:31
nouri dus op de bank nu is het zeker

09-01-2016, 17:31
landverader el ghazi ook op de bank

09-01-2016, 17:33

Citaat door maroc2018wk:
ja maar nouri is toch wel het echte toptalent die zomaar het niveau van iniesta kan halen
Hahahaha en Klaasen zou de nieuwe Bergkamp worden. , Ebeccilio de nieuwe Overmars , Andersen de nieuwe Laupdrup etc etc
Waarom worden ajax talenten altijd zo gehypt door de media voordat ze ook maar 1 goeie wedstrijd op het hoogste niveau hebben gespeeld?

Hendrix van PSV is een top talent die bewijst zich al 2 seizoen in het 1e en ook in de CL , ..hoor je bijna niks over.

09-01-2016, 17:41
PSV fans zijn echt zo lachwekkend. Geen verstand van voetbal maar toch een grote bek hebben. Scheer je baard eens.

09-01-2016, 17:42



Citaat door Izanovic.:
Hahahaha en Klaasen zou de nieuwe Bergkamp worden. , Ebeccilio de nieuwe Overmars , Andersen de nieuwe Laupdrup etc etc
Waarom worden ajax talenten altijd zo gehypt door de media voordat ze ook maar 1 wedstrijd op het hoogste niveau hebben gespeeld?

Hendrix van PSV is een top talent die bewijst zich al 2 seizoen in het 1e en ook in de CL , ..hoor je bijna niks over.
haha klaasen is de slechtste middenvelder bij ajax kijk naar bazoer 18 jaar en veel beter dan hendrix waarvan je 2 jaar geleden niet eens wist dat hij psv speelde ,andersen kan de top wel halen a gappie hij scoort 2 keer per wedstrijdt en heeft ghatare techniek

09-01-2016, 17:43

Citaat door NBDC:
PSV fans zijn echt zo lachwekkend. Geen verstand van voetbal maar toch een grote bek hebben. Scheer je baard eens.
hij komt hier met hendrix dan kun je hem niet serieus nemen

09-01-2016, 17:43

Citaat door NBDC:
PSV fans zijn echt zo lachwekkend. Geen verstand van voetbal maar toch een grote bek hebben. Scheer je baard eens.
Scheer je pijpkrullen

Pagina's : [1] 2 3 4