Bekijk volle/desktop versie : zou jij je schuldig voelen( voor de dames gericht)



15-04-2005, 22:42
mag ik jullie allemaal wat vragen, zouden jullie je schuldig voelen als je afspreekt met een man die al gescheiden is, en al 2 kinderen heeft??

het geval zit zo, ik en mijn vriendin zitten in een hevige discussie, ik vind dat dat niet kan en mag, omdat hij kinderen heeft enz. maar zij vind dat ze al gescheiden zijn en dat ze die vrouw geen kwaad kan berokkennen???

wat vinden jullie hiervan en zouden jullie met iemand afspreken of een goede vriendschap hebben ook al heeft die kinderen.


groetjes en zeeeeeer veeeeeeeel liefs jullie zuster soekran

15-04-2005, 22:45


Vriendschap & liefde is heeeel veeel verschil

Alsder mee trouwt begint de drama me zn kindere direkt

Pas getrouwde stelle da uit omda iedereen wet da kindere opvoede nie zo makkelyk is

Ik zou da nie doen - hy kan wel trouwe me een vrouw die geen kindere kan kryge ma er wel graag wil & vrygezel is

Tja iedereen heeft recht op een partner

15-04-2005, 22:46
tjah, gescheiden is gescheiden he


als hij gescheiden is wil dat ook zeggen dat hij verder zal gaan met zijn leven, hij is dus NIET meer getrouwd


niet zo'n slimme vraag he meisje

15-04-2005, 22:47

Citaat door missTanger20:
tjah, gescheiden is gescheiden he


als hij gescheiden is wil dat ook zeggen dat hij verder zal gaan met zijn leven, hij is dus NIET meer getrouwd


niet zo'n slimme vraag he meisje
helemaal mee eens......

15-04-2005, 22:47


Ik zou dat echt niet kunnen..dat vraagt gewoon om problemen.

15-04-2005, 22:48
ja ik bedoel als die gescheiden is dan wel
hij moet toch ook door met zijn leven of niet soms of is het zo dat als je getrouwd bent geweest en kinderen hebt je geen recht hebt op een 2de kans

15-04-2005, 22:48
ja hij is toch gescheiden, dus waarom niet?

mischien moet ze zich eerder schuldig voelen tegenover haar ouders.............. ??

16-04-2005, 00:34
dat zeggen ze allemaal dat ze gescheiden zijn...

16-04-2005, 01:02

Citaat door soekran:
mag ik jullie allemaal wat vragen, zouden jullie je schuldig voelen als je afspreekt met een man die al gescheiden is, en al 2 kinderen heeft??

het geval zit zo, ik en mijn vriendin zitten in een hevige discussie, ik vind dat dat niet kan en mag, omdat hij kinderen heeft enz. maar zij vind dat ze al gescheiden zijn en dat ze die vrouw geen kwaad kan berokkennen???

wat vinden jullie hiervan en zouden jullie met iemand afspreken of een goede vriendschap hebben ook al heeft die kinderen.


groetjes en zeeeeeer veeeeeeeel liefs jullie zuster soekran
Vind dat het wel kan!

Wat in het verleden is is in het verleden toch?

Zou alleen zelf geen man willen trouwen die al kinderen uit een ander huwelijk heeft! Maar ieder denkt daar anders over!

16-04-2005, 22:39
bedankt voor jullie antwoorden, nee ze wilt geen relatie met hem, omdat ze toch niet met hem gaat trouwen.

maar mijn mening was, wat moet je met een man die al kinderen heeft weet je, daar hoef je geen eens contact mee!! dat is weer mijn mening he

voor de rest bedankt voor jullie antwoorden xxxxxxxxxxx groetjes en zeeer veel liefs jullie zuster soekran