Bekijk volle/desktop versie : Burgemeester Aboutaleb beide dochters zn met kafirs (niet-moslims) vandoor gegaan

Pagina's : [1] 2 3 4

SoulZiel
07-01-2016, 10:30

Ik had wel medelijden met hem..zn zus had zelfmoord gepleegd. Zn beide dochters vandoor met koufar en hij is daar als enige over met zn zoon en zn vrouw.

Denken ze serieus een leven te kunnen leiden met varkens etende en bier drinkende man. Man zonder enige graantje respect voor Allah die denkt oh leuk zo moslimaatje. Denken ze serieus dat die zijn hele leven bij hun zal blijven ?

Wie had die documentaire ook gezien op ned 2 over Aboutaleb

Ze vroegen hem wil je dat je dochter met moslim thuis komen, zij die ja dat zijn de basis normen en waarden.
later zei de reporter dat hij er niet over wilt hebben omdat beide dochters met niet-moslim mannen er vandoor zijn gegaan

Fucked up gemeenschap !

SoulZiel
07-01-2016, 10:38
Documentaire:

De twee gezichten van Ahmed Aboutaleb
30 december 2015

http://www.npodoc.nl/documentaires/series/2doc/2015/december/ahmed-aboutaleb.html

Dikra_m
07-01-2016, 11:10
Roddelwijf!

Madame_me
07-01-2016, 11:13
Allah yehdie ma galaq.

mika_
07-01-2016, 11:24

Alsof zijn vrouw er heilig uitziet.

SoulZiel
07-01-2016, 11:32

Citaat door Madame_me:
Allah yehdie ma galaq.

Amien

Citaat door mika_:
Alsof zijn vrouw er heilig uitziet.
Heb die niet gezien.. Maar aboutaleb lijkt me wel iemand die zn geloof wel in prive steek houdt

Dikrayet
07-01-2016, 12:19
Hmmmm even bekijken.

speciaalvoorjou
07-01-2016, 12:25
roddel roddel roddel
terwijl jij hier roddelt en niks voor de samenleving doet werrlt aboutaleb zich de pleures
gewoon op jezelf letten en niet oordelen djeeessss mensen hebben echt geen leven.

SelmaUtrecht
07-01-2016, 12:50
Roddel? Hij is een publiek persoon dus je mag hem best bekritiseren

Zijn vrouw draagt zelf korte rokjes en zietr er alles behalve iemand uit met moslim normen en waarden dus wat voor voorbeeld heb je dan zelf en hij is een hypocriet...zehma bruggenbouwer. Wilde een varkenstitel dus tja dan gaat je nageslacht er varkenachtig uitzien...no hard feelings nu!

SoulZiel
07-01-2016, 12:52

Citaat door SelmaUtrecht:
Roddel? Hij is een publiek persoon dus je mag hem best bekritiseren

Zijn vrouw draagt zelf korte rokjes en zietr er alles behalve iemand uit met moslim normen en waarden dus wat voor voorbeeld heb je dan zelf en hij is een hypocriet...zehma bruggenbouwer. Wilde een varkenstitel dus tja dan gaat je nageslacht er varkenachtig uitzien...no hard feelings nu!
Echt vreemde mensen he..

Het is nota bene een documentaire die openlijk wordt uitgezonden met zijn eigen toestemming. Je praat dus over de documentaire En dan is het roddel?

Mensen weten geen ene moer van wat ze zeggen hier. Alles is met zn goedkeuring uitgezonden en dat is waar hij wilt dat 500.000 mensen naar kijken en over praten.

Als je het hebt over Bashar al Assad dat hij dit en dat doet, dat Israel en minister Netanyahu dit en dat doet zijn het zeker ook roddels?

Maar kijk de documentaire hij komt wel over als een slimme man daar niet van

SoulZiel
07-01-2016, 12:54

Citaat door Dikrayet:
Hmmmm even bekijken.
Wel interessant hij duurt ca 55 minuten !

SoulZiel
07-01-2016, 12:59

Citaat door Zubayr:
2 dochters er vandoor met kafirs en noemen hem een succesvolle aangepaste moslim ,,,,,,,,,,
De koning van Marokko geeft Aboutaleb elite status he..

Helemaal toen Aboutaleb zelfs door Obama was uitgenodigd in het witte huis..

SelmaUtrecht
07-01-2016, 13:05

Slimme man? hij is nu wel even gaan dimmen want hij beseft dat hij goed gefaald heeft. Ipv zijn eigenheid te behouden en zo ook dat aan zijn gezin door te geven heeft ie voor titel en geld gekozen. Hij komt alles behalve gelukkig over. 2 dochters met kaffirs dat is niet niets. Is dat de prijs?
En dan zegt hij nog ja uit het feit dat mijn zusje toen zelfmoord had gepleegd heb ik geleerd hoe mensen hun eigen keuzes te maken en te respecteren. Ipv zich duidelijk uit te spreken dat zoiets niet kan in ons geloof en dat hun gezin toenertijd ook gefaald heeft doet hij vaag en zegt wat hollanders graag willen horen. Respect voor eigen keuzes? Iwa dan moet je niet gaan zeiken dat je dochters ook hun eigen keuzes hebben gemaakt. Zo van ik had liever dit en dat. Neen ze zijn nu met een kafir dus dat is hun keuze! Ga verder met bruggenbouwen!

SoulZiel
07-01-2016, 13:10

Citaat door SelmaUtrecht:
Slimme man? hij is nu wel even gaan dimmen want hij beseft dat hij goed gefaald heeft. Ipv zijn eigenheid te behouden en zo ook dat aan zijn gezin door te geven heeft ie voor titel en geld gekozen. Hij komt alles behalve gelukkig over. 2 dochters met kaffirs dat is niet niets. Is dat de prijs?
En dan zegt hij nog ja uit het feit dat mijn zusje toen zelfmoord had gepleegd heb ik geleerd hoe mensen hun eigen keuzes te maken en te respecteren. Ipv zich duidelijk uit te spreken dat zoiets niet kan in ons geloof en dat hun gezin toenertijd ook gefaald heeft doet hij vaag en zegt wat hollanders graag willen horen. Respect voor eigen keuzes? Iwa dan moet je niet gaan zeiken dat je dochters ook hun eigen keuzes hebben gemaakt. Zo van ik had liever dit en dat. Neen ze zijn nu met een kafir dus dat is hun keuze! Ga verder met bruggenbouwen!
Dat is een nachtmerrie ! Jouw eigen bloed dochters, in handen van een smerige kafir die wel wilt smullen van die moslim dochters van je. Ongelovelijk!

Maar heeft ook te maken met zijn vrouw die is ook enorm seculier en modern. Ja ik zag dat stukje ook, haha hij zou het moeten verwerpen. Sowieso zelfmoord? Dan heb je geen vertrouwen in Allah wil je zo een stap maken.

orientelqueen
10-01-2016, 20:57
Dat vindt Charlie niet erg hoor. Wat wil je met. Zo n pa? Totaal geassimileerd. Tot t bot!

Pagina's : [1] 2 3 4