Bekijk volle/desktop versie : Burgemeester Aboutaleb beide dochters zn met kafirs (niet-moslims) vandoor gegaan



Pagina's : 1 [2] 3 4

10-01-2016, 23:32
Hij bid 20 keer per dag

10-01-2016, 23:50


Zijn dochter lijkt wel best veel op hem. Qua uiterlijk dan.

10-01-2016, 23:54
Waar heb jij last van? Je topics vallen me op als ik loop te scrollen.
Is je eigen leventje zo saai? Niets beters te doen dan te azen op andermans leven? U eigen zoveel bezig houden met wat andere doen?

Laat mensen met rust joh en houd je ogen en tong in bedwang.

Gatver.

11-01-2016, 01:53
Wat een frustraties. Ondertussen leeft hij rustig zijn leven...

11-01-2016, 02:06


Ik vind hem wel zielig. Hij heeft veel meegemaakt.

11-01-2016, 03:02
Ondertussen wel gewoon uitkering aanvragen boeren en scheten en zagen.. en plus als finishing touch roddelen en schelden...


Kijk toch naar je zelf ondankbaar mens, Allah vreest voor mensen zoals jou die Islam een slecht naam geven.. stelletjes hypocrieten.

Aboutaleb gaat naar zijn eigen graf, maar hij is wel flexibel genoeg om zich te gedragen waar hij woont.. wat jij als achterbakse debiel nog altijd nooit zal begrijpen...

11-01-2016, 08:45
Wat betreft zelfmoord dat is haram maar als mensen in de war zijn en psychisch? Allah oordeelt en niet wij.
Als je zo ver bent dat je dat doet, kun je beter niet oordelen.
Vergeet nooit dat allah meest vergevingsgezinde is.
De meest barmhartige en ga zo maar door en door.
Niemand weet wat haar heeft gedreven en wie haar leed heeft aangedaan.
Oordelen en nog eens oordelen lees niks anders. Soms snap ik echt dat mensen een hekel krijgen aan de islam.

11-01-2016, 09:05

Citaat door orientelqueen:
Wat betreft zelfmoord dat is haram maar als mensen in de war zijn en psychisch? Allah oordeelt en niet wij.
Als je zo ver bent dat je dat doet, kun je beter niet oordelen.
Vergeet nooit dat allah meest vergevingsgezinde is.
De meest barmhartige en ga zo maar door en door.
Niemand weet wat haar heeft gedreven en wie haar leed heeft aangedaan.
Oordelen en nog eens oordelen lees niks anders. Soms snap ik echt dat mensen een hekel krijgen aan de islam.
Door domme mensen die HUN mening als waarheid geven, je hebt gewoon helemaal gelijk!

11-01-2016, 09:30
Een nachtmerrie van elk praktiserende ouder. Jouw kinderen die eindigen met kafiers. Allah yhdina. In dit wereldse leven zijn ambities goed, maar islaam beter. Laat ambitie nooit tussen jou en jouw islaam komen. Zodra je dit merkt neem je een stap terug. Gegarandeerd dat je anders spijt krijgt en dit jou zal opvreten. Wat heb je aan een mooie functie en een grote aanzien bij de kufar als je er niet kan zijn voor je kinderen. Hoe ga je later jezelf verantwoorden bij Allah dat je meer tijd hebt besteed aan jouw wereldse ambities dan aan jouw imaan en jouw verantwoordelijkheid tov jouw kinderen. Was de tijd die je aan dit wereldse besteedde belangrijker dan de juiste opvoeding aan jouw kinderen? Kan je spreken over het feit dat je alles wat in jouw macht lag hebt gedaan om jouw gezin op het juiste pad te houden? Was jij een goede voorbeeld voor jouw kinderen? Of nam je aan dat uiteindelijk alles wel op zijn pootje terecht zou komen en jij met jouw wereldse ambities kon bezighouden en jouw eigen gezin zichzelf wel zou opvoeden? Ben je weggelopen van jouw verplichtingen? Moge Allah ons allen leiden naar het juiste.

11-01-2016, 09:49

Citaat door lalalie:
Een nachtmerrie van elk praktiserende ouder. Jouw kinderen die eindigen met kafiers. Allah yhdina. In dit wereldse leven zijn ambities goed, maar islaam beter. Laat ambitie nooit tussen jou en jouw islaam komen. Zodra je dit merkt neem je een stap terug. Gegarandeerd dat je anders spijt krijgt en dit jou zal opvreten. Wat heb je aan een mooie functie en een grote aanzien bij de kufar als je er niet kan zijn voor je kinderen. Hoe ga je later jezelf verantwoorden bij Allah dat je meer tijd hebt besteed aan jouw wereldse ambities dan aan jouw imaan en jouw verantwoordelijkheid tov jouw kinderen. Was de tijd die je aan dit wereldse besteedde belangrijker dan de juiste opvoeding aan jouw kinderen? Kan je spreken over het feit dat je alles wat in jouw macht lag hebt gedaan om jouw gezin op het juiste pad te houden? Was jij een goede voorbeeld voor jouw kinderen? Of nam je aan dat uiteindelijk alles wel op zijn pootje terecht zou komen en jij met jouw wereldse ambities kon bezighouden en jouw eigen gezin zichzelf wel zou opvoeden? Ben je weggelopen van jouw verplichtingen? Moge Allah ons allen leiden naar het juiste.
Er zijn praktiserende ouders geweest wiens kinderen ook uiteindelijk gingen trouwen met niet-moslims
En waarom staat hier iedereen op zijn achterste poten omdat het om de dochters van Aboutaleb gaat? Zijn jullie de mannen vergeten die ook trouwen met niet-moslims? Alleen al waar ik woon zijn er wel 15 Marokkanen die praktiserende ouders hebben en een kindje hebben met elke Anita in de buurt, wiens kinderen bovendien 0,0 procent nog van de islam gaan meekrijgen.
Bovendien moet je NOOIT vergeten dat niemand van ons mag gaan oordelen over een ander. Ja zijn dochters zijn getrouwd met niet-moslims, denken jullie dat jullie dat zelf straks als ouder dit 100 procent zouden kunnen tegenhouden?
Bovendien wat weten jullie nou wat in zijn hart zit of in de hart van zijn dochters? Vergeet niet dat Allah heeft gezegd dat een ieder die een imaan heeft ter grootte van een atoom het Paradijs zal ingaan.

Zolang iemand nog leeft kan hij altijd berouw tonen aan Allah en dit zal van hem geaccepteerd worden in sha Allah

Wat erg verwerpelijk is dat jij TS zo een topic moet openen om een moslimgezin zo vernederend in de kijker te zetten, ja we weten dat zijn dochters getrouwd zijn met niet-moslims en ja heeft heeft gezegd dat hij hun keuze gerespecteerd heeft. Hij heeft niet gezegd dat het ook zijn keuze is en dat hij een gat in de lucht sprong, maar meer kan je als ouder niet doen. Islam is geen godsdienst van dwang. Hoe vaak wordt het contact verbroken met een meid die is weggegaan met een niet-moslim. Langs alle kanten wordt er hier geroepen dat men toch contact met haar moet houden, dat islam juist staat voor nauwe familiebanden, verdraagzaamheid, dat we islamhaters niet in de kaart moeten spelen etc etc en nu moet Aboutaleb van de daken gaan schreeuwen dat hij zijn dochters moet verstoten ofzo?

11-01-2016, 10:02
Ik had die documentaire gezien.Had ook medelijden met hem. Toen er werd gesproken over zijn zus die zelfmoord pleegde en zijn dochters.
Je zag aan hem dat hij het niet fijn vond. Zijn kun trilde en stoterde een beetje.Logisch i geen fijn onderwerp.En heelgoed van hem dat hij niet uitgebreid erover wilde praten.Gaat niemand wat aan.
Waar ik mij aan ergerde is het feit dat er gezegd werd hij als broer er niets aan deed.

11-01-2016, 10:04

Citaat door SoulZiel:
Amien


Heb die niet gezien.. Maar aboutaleb lijkt me wel iemand die zn geloof wel in prive steek houdt
Klopt,zo denk ik er ook over.

11-01-2016, 10:07



Citaat door Zubayr:
2 dochters er vandoor met kafirs en noemen hem een succesvolle aangepaste moslim ,,,,,,,,,,
begin nu maar eerst je eigen volk te verbeteren voordat je hier komt praten. Jullie doen niet eens mee met de ramadan .
Stelletjes peuken snuivers.

11-01-2016, 10:19
Wat een walgelijke roddeltopic zeg !

Ga jullie bezig houden met jullie eigen levens in plaats van op anderen te letten.
De ergste onder de muslimien zijn zij die fitan en verderf onder de moslims verspreiden .

Zoals deze topic hier een voorbeeld van is .

Enkel verspreiding van roddel en laster en het demoniseren van personen en het plegen van karaktermoord op diegene .
Pure kwaad en fitna verspreiding .

Verwijder deze topic en ga tauwbah verrichten , wellicht vergeeft Allah ta3alah zijn dochters en leid hij hun en bestraft hij jou voor de geweldige roddels en laster die hier openbaar zonder schaamte geplaatst wordt en verspreid !

Vrees Allah en zwijg !

11-01-2016, 10:20

Citaat door lalalie:
Een nachtmerrie van elk praktiserende ouder. Jouw kinderen die eindigen met kafiers. Allah yhdina. In dit wereldse leven zijn ambities goed, maar islaam beter. Laat ambitie nooit tussen jou en jouw islaam komen. Zodra je dit merkt neem je een stap terug. Gegarandeerd dat je anders spijt krijgt en dit jou zal opvreten. Wat heb je aan een mooie functie en een grote aanzien bij de kufar als je er niet kan zijn voor je kinderen. Hoe ga je later jezelf verantwoorden bij Allah dat je meer tijd hebt besteed aan jouw wereldse ambities dan aan jouw imaan en jouw verantwoordelijkheid tov jouw kinderen. Was de tijd die je aan dit wereldse besteedde belangrijker dan de juiste opvoeding aan jouw kinderen? Kan je spreken over het feit dat je alles wat in jouw macht lag hebt gedaan om jouw gezin op het juiste pad te houden? Was jij een goede voorbeeld voor jouw kinderen? Of nam je aan dat uiteindelijk alles wel op zijn pootje terecht zou komen en jij met jouw wereldse ambities kon bezighouden en jouw eigen gezin zichzelf wel zou opvoeden? Ben je weggelopen van jouw verplichtingen? Moge Allah ons allen leiden naar het juiste.
Sorry dat ik het zeg hoor? als ik jou zo hoor praten moet je echt bij die moeder zijn.
Aboutaleb doet zijn taak al vader en moslim.
Ik vind dat een moeder een voorbeeld moet zijn voor haar kinderen. vooral voor haar dochters.
als je als moeder erbij loopt als een kafira en allahu a3lem of zij bid of niet. dan moeten zij straks niet gaan janken dat hun dochters de verkeerde kant op gaan.

Pagina's : 1 [2] 3 4